Ik snap nog steeds niet echt wat het inhoud
Had al een vermoeden dat je die bedoelde, is ook mijn lievelings maar wist niet dat ie niet meer verkocht wordt, jammer!
Very mindful
Jawel, maar mijn kleur niet meer! Of bedoel je ook die medium blauwe?
Ik dacht dat Vinted gezeik zou zijn in verband met waist en length size maar heb er 1 gevonden voor maar 36 euro (enkele keren gedragen en zag er echt goed uit) dus helemaal blij haha.
dat ik steeds een foutmelding krijg als ik wil bestellen bij zalando
ik voel me kut en ik wil gewoon al m’n geld uitgeven aan spullen die ik niet nodig heb gvd
Aan de wekelijkse huishoud/schoonmaak sessie. Vroeger werd ik er zen van, tegenwoordig eerder agressief en chagrijnig
Aan lage bloeddruk hebben. Van mezelf al, door medicatie extra, en warmte maakt het niet eenvoudiger. Leuk opstaan en dat het duizelt en zwart word voor je ogen steeds. Elke keer.
ik vind die meme ook stom maar ik vind het wel leuk dat die vrouw doordat ze viral is gegaan genoeg geld heeft verdiend om haar transitie te kunnen betalen. ik erger me daardoor iets minder dus miss werkt het ook voor jullie haha
Ik heb al twee dagen buikgriep dus voel me al shit maar door de hele tijd liggen en bankhangen heb ik ook zieke rugpijn. Ik kan gewoon geen prettige houding meer vinden. En oh ja, ook nog ongesteld erbij.
Ik sta net lege blikjes en flesjes in te leveren, en ik heb gewoon van 3 mensen commentaar gekregen. “zó zeg heb je een feestje gehad?” “dit duurt wel lang zo hè” “nou nou, jij lust het ook wel hè”
Bij de laatste heb ik boos gekeken en geroepen nee, dit is allemaal van 1 avond leave me Alone!!!
Ik ben vanavond alleen thuis en ik had net voor avondeten een lekke band en toen heb ik mijn eten gelaten voor wat het is, fietspomp gekocht, bandenplaksetje gekocht en ik ben al bijna 2 uren in de weer hiermee en kan ik eindelijk plakken is die fucking lijm uitgedroogd.
En nu moet ik huilen omdat ik geen zin heb om morgen 2x een half uur van naar station naar huis te moeten lopen omdat ik afspraken heb.
Ik wilde dit gewoon fixen.
Ik mag wel zondag een tube nieuwe lijm ophalen van Karwei.
Ik loop echt hopeloos achter:sweat_smile: Watte?
De accu van mijn elektrische fiets leeft echt een eigen leven. Vandaag al voor de tweede keer dat hij halverwege de rit uitvalt en niet meer aan wil. Ik doe precies wat ik moet doen met opladen etc, maar ik denk dat ie een mankement heeft.
Maar wat trapt zo’n fiets dan ineens loeizwaar zonder die ondersteuning.
Not very cutesy
Ik logeer ergens en er zit hier een muis in het plafond te knagen op iets. Zou op het plafond slaan, maar ik wil niet het hele huis wakker maken.
Dit is mijn angst
Ik had mijn kraskaarten van de appie meebesteld. 2 dingen waren niet leverbaar, ik krijg daar geen geld op terug want gratis. Maar ik heb m’n kraskaarten ook niet terug gekregen.
Tis me het gedoe echt niet waard, maar vind het wel stom dat ze dit zelf niet kunnen corrigeren.
Hadden wij met onze werk fiets, bleek een kabel en klein breukje te hebben. Is toen vervangen en probleem was opgelost
Komkommertijd met komkommernieuws in AD
Kan zijn dat de kabels die erin zitten tegen elkaar aanschuren wat kortsluiting veroorzaakt. Weet niet of die dan ook poef zegt? Maar zal er wel even naar laten kijken. Ik had twee versleten kabels. Die heeft mijn man voor mij gerepareerd.