En dit is weer een ergernis van mij, dat er twee screenshots worden gemaakt ipv één lange.
Dat je nergens een zeepbakje krijgt met zo’n roostertje oid? Wel gewoon platte schaaltjes maar heb eentje nodig waar het water uitloopt
Dit vind ik ideaal want hier loopt dat zepige water in dat opvang bakje.
Mijn persoonlijke ergernis is “rustagh”. Dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Waarom zou je dat zo schrijven?
Omdat je het zo uitspreekt
Mn vriend en twee katten houden me elke nacht wakker (vriend gaat later naar bed en katten willen knuffelen onder de dekens) en ik ben gewoon ZO MOE
En je vriend ook niet, pas de probleme
Als ik mijn kat niet in de slaapkamer laat, slaal ik juist niet door dat gemauw
Kan je afleren!
Hahaha vriend moet er helaas bij en katten gaan dan aan de deur krabben, maar ga toch een poging wagen.
Na 17 jaar ook nog?
Vast!
Katten iets afleren? Teach me, master!
Mensen zonder filter. Ik kwam in de supermarkt iemand tegen, al een tijdje niet gezien, roept ze uit
Zooo jij hebt er ook wel eens beter uit gezien!
Waarom?! Hou gewoon je waffel
Ik weet niet of iedereen deze methode fijn vindt maar mijn slaap en rust is heel belangrijk Wat ik deed is de stofzuiger vast op de aanstand zetten, de stofzuiger bij de deur leggen en het snoer eronderdoor. En als de kat dan echt niet luisterde deed ik de stekker in het stopcontact waardoor de stofzuiger bij de deur aanging en de kat schrok. En nu luistert hij gewoon naar ‘nee!’ als hij het 2 keer per jaar toch weer eens probeert. Een föhn werkt ook.
Vind dit echt briljant, mijn kat heeft ook echt een hekel aan de stofzuiger, dus zou bij hem vast ook goed werken. Denk alleen dat mijn buren er niet bepaald blij mee zouden zijn als ik midden in de nacht telkens de stofzuiger even aan zou zetten
De “leren mediteren” reclame komt ineens weer voorbij op de radio en in raak er gewoon direct weer door geïrriteerd.
Okay nevermind mijn kat is doof