Waar erger je je aan? #18

stom. in mijn appie zijn de producten van de kraskaarten ook steeds op. nutteloze actie zo

2 likes

Is toch elk jaar zo

6 likes

Hij gaat gewoon ineens helemaal uit, zo vaag! Heb nog garantie dus ik ga er maandag even achteraan.

3 likes

En in de winkel loop ik 10 rondjes om die spullen die vinden die ik normaal nooit zou kopen. :tired_face:. Ik lach mezelf uit.

7 likes

Ja het is echt een zoektocht! Maar heb het wel gedaan en ze in een weggeefkastje gezet hier in de buurt. Nog een tip misschien.

9 likes

Dat ik 6 paar sokken heb gekocht in de verkeerde maat. Kwam er pas achter nadat ik ze had gewassen. Hoe moeilijk kan het zijn.

1 like

Maar nadat jullie buiken vol zijn, hoe komen jullie binnen?

2 likes

Gelukkig reservesleutel bij een familielid kunnen ophalen :ok_hand:

6 likes

Ik vier morgen mijn verjaardag en ben gewoon koortsig. Opzich niet erg voor het taartmoment maar wel dat mijn huis netjes moet zijn.

3 likes

Neejoh vraag als verjaardagscadeau dat zij je huis voor je opruimen

16 likes

Ik bestel echt te veel dingen voor een dopamine rush en moet er mee kappen. Volgende maand mag ik van mezelf niks kopen.

7 likes

Oneindig veel zonnebloemen geplant, door de stinkslakken maar 2 groot gekregen en nu ligt er een om :frowning_face:

1 like

Haha zo vreselijk he! Ik heb er ook uit wanhoop wel een stuk of 80 gezaaid denk ik en er staan er 4 in de tuin, de rest is allemaal opgevreten :bomb:

3 likes

Ahh zo jammer. Ik heb gisteren ook allemaal stokken bij mijn zonnebloemen gezet. De meesten hebben de slakken niet overleefd, maar een paar die er nog staan zijn echt 4/5 meter hoog met meerdere bloemen.

1 like

Rijst is heel handig om in te vriezen! Fried rice wordt zelfs lekkerder met ingevroren rijst :yum:

5 likes

Jaa dat heb ik wel met pasta, vind dat ook niet lekker uit de vriezer (ook bij mn moeder :rofl:). Misschien ligt het ook aan de soort rijst die je gebruikt?

4 likes

Ik heb gisteren een hele zal popcorn opgevroten en nu heb ik telkens van die stukjes popcorn nog tussen mn tanden. Sorry heel goor maar ik krijg het er amper uit omdat ik ook zo’n stangetje nog voor mn tanden heb.

5 likes

Echt vervelend dat 3 seconden nadat je alles hebt schoongemaakt, je huis er alweer uitziet alsof er in geleefd wordt.

21 likes

Als je witte (plak)rijst opwarmt in de magnetron is het weer alsof je het net bereid hebt. Je moet het niet als 1 bevroren blok in de pan gooien.

Ik heb me ingeschreven voor een nieuwsbrief in ruil voor een kortingscode, maar die mail komt maar niet. Voor mijn gevoel komt dat echt vaak voor dat die code helemaal niet of pas heel laat komt.

15 likes