Ik heb dit echt zo vaak, haat dat echt
Ja echt boosmakend! Ik weiger te bestellen nu, maar baal wel want wil het eigenlijk wel graag hebben
Ik weiger dan ook te bestellen, maar ga dan vaak na een paar dagen overstag als ik iets echt wil hebben. En echt 9 van de 10 keer krijg ik dan een dag later alsnog die stomme code binnen. Dan ben ik helemaal pissig
En dan is het vaak ook nog zo’n domme code als: Welcome10 die k zelf had kunnen bedenken
Inderdaad ja
Even chatten of bellen met de klantenservice? Ik heb bij een webshop gewerkt en wij konden dan een nieuwe code genereren.
Ik háát het echt met een passie als mensen vroegah schrijven of ‘vroeger’.
Waarom?! Het is gewoon een bestaand woord. Het is niet een zogenaamd iets dus het hoeft niet tussen aanhalingstekens. En vroegah, waarom? Waarom wordt dit ene gewoon Nederlandse woord zo vaak misbruik. Echt, als je jezelf nog jong voelt mag je het woord óók gewoon gebruiken. Want vroeger, is als je 8 bent ook waar als je het had over dat je toen 2 of 3 was.
Ik voel het gewoon in m’n kaken als ik zie dat iemand dat woord niet gewoon normaal opschrijft.
Ik heb dat nooit zo geschreven gezien, wie schrijft dit dan? Heel oude mensen of?
Voor mijn gevoel doet 80% van het forum dit. (En collega’s, mensen om me heen etc) Zag het vandaag nog 2 keer.
Sorry, ik zal het voortaan schrijven zoals het hoort: vroegâh
En dit is weer een ergernis van mij, dat er twee screenshots worden gemaakt ipv één lange.
Dat je nergens een zeepbakje krijgt met zo’n roostertje oid? Wel gewoon platte schaaltjes maar heb eentje nodig waar het water uitloopt
Dit vind ik ideaal want hier loopt dat zepige water in dat opvang bakje.
Mijn persoonlijke ergernis is “rustagh”. Dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Waarom zou je dat zo schrijven?
Omdat je het zo uitspreekt
Mn vriend en twee katten houden me elke nacht wakker (vriend gaat later naar bed en katten willen knuffelen onder de dekens) en ik ben gewoon ZO MOE
En je vriend ook niet, pas de probleme