Ja ga ik doen, himmal klaar met die vent
âik heb geen behoefte aan je tips. Kutkneus.â
Beter.
oh dit zou zo mijn broertje kunnen zijn, die heeft ook zoân ding
aan SOMMIGE ergernissen die ik wel eens voorbij zie komen, dan denk ik echt: volgens mij heb jij nog niks meegemaakt in het leven als je je om dit soort dingen druk maakt pff
Of juist wel en dan is het wel eens lekker om je druk te maken om iets kleins
En je eigen ergernis nu dan? Zelfde categorie maar toch wil je het even kwijt.
Hahha had deze al verwacht
Mensen die hun telefoon dragen in een hoesje aan een ketting. Echt hoe dichtbij heb je je telefoon nodig??? Man man man.
Dit is wel enigszins een oplossing voor een andere ergernis: het gebrek aan of die achterlijk kleine zakken in dameskleding!! Daar past toch nooit een telefoon in
Iemand hier had een mooie âBemoei je met je eigen levenâ
Zo kreeg ik laatst een uitnodiging van verre familie voor een gender reveal. âBlue of pink? Wear what you think!â đ«
Beige is toch makkelijk te vinden (even ervan uitgaande dat dit de âkleurâ is)
True, maar dit is misschien omdat we eigenlijk moeten (???) proberen om onze telefoons misschien juist niet altijd bij ons te hebben.
Gewoon een gele haarband in oid.
Oh help, iid huisvrouw-of pino kleur.
Maar ik zal kijkenđ€
Een bloem in je haar! Een vriendin van mij doet dat en echt ze ziet er altijd super feestelijk uit
Oh help
Op vakantie superhandig voor fotoâs maken en niet verliezen (en tegen diefstal als je op drukke/toeristische plekken bent). Maar in het normale leven wel een gewoon hoesje ja.
Mijn ergernis is volwassenen (zonder schoolgaande kinderen en die niet op een school werken) die het over zomervakantie hebben. Je hebt gewoon vakantie, en die kun je in de zomer plannen, maar er is niet meer zoiets als een zomrervakantie of herfstvakantie of kerstvakantie, etc.
Sowieso snap ik niet waarom je in een schoolvakantie op vakantie zou gaan als het niet nodig is, maar daar kan ik me dan minder aan ergeren, want daar heb ik uiteindelijk alleen maar profijt van (minder mensen die buiten de schoolvakanties gaan = rustiger voor mij )
Ja of die ene filter dat je moet schudden voor een 2e foto in de story. Ga weg joh