Waar erger je je aan? #18

Als ik mijn kat niet in de slaapkamer laat, slaal ik juist niet door dat gemauw :joy:

4 likes

Kan je afleren!

5 likes

Hahaha vriend moet er helaas bij en katten gaan dan aan de deur krabben, maar ga toch een poging wagen.

2 likes

Na 17 jaar ook nog?

3 likes

Vast!

3 likes

Katten iets afleren? :thinking: Teach me, master! :laughing:

11 likes

Mensen zonder filter. Ik kwam in de supermarkt iemand tegen, al een tijdje niet gezien, roept ze uit
Zooo jij hebt er ook wel eens beter uit gezien!

Waarom?! Hou gewoon je waffel

9 likes

Ik weet niet of iedereen deze methode fijn vindt maar mijn slaap en rust is heel belangrijk :cowboy_hat_face: Wat ik deed is de stofzuiger vast op de aanstand zetten, de stofzuiger bij de deur leggen en het snoer eronderdoor. En als de kat dan echt niet luisterde deed ik de stekker in het stopcontact waardoor de stofzuiger bij de deur aanging en de kat schrok. En nu luistert hij gewoon naar ā€˜nee!’ als hij het 2 keer per jaar toch weer eens probeert. Een fƶhn werkt ook.

15 likes

Vind dit echt briljant, mijn kat heeft ook echt een hekel aan de stofzuiger, dus zou bij hem vast ook goed werken. Denk alleen dat mijn buren er niet bepaald blij mee zouden zijn als ik midden in de nacht telkens de stofzuiger even aan zou zetten :sweat_smile:

4 likes

De ā€œleren mediterenā€ reclame komt ineens weer voorbij op de radio en in raak er gewoon direct weer door geĆÆrriteerd.

5 likes

Okay nevermind mijn kat is doof :joy:

9 likes

Ik HAAT die reclame zo erg en daarvoor komt altijd geld.nl ook irritant

6 likes

Of ikwilvanmijnautoaaaaaaafpuntenellll

10 likes

Ik heb dit meg Lenor op tv. Mijn vriend schreeuwt dan altijd heel overdreven ā€˜IK VOEL ME GOED IN LENORRRRR’

7 likes

Haha op tv heb ik het weer met de reclame van kanzi appels.

Kanzi…. Puuuure verleiding!

(Ja ik irriteer me aan heel veel reclames.)

4 likes

Je hebt ook van die halsbanden waarmee je ze een schok kunt geven geloof ik, misschien dat dat iets voor je is.

Stroomhalsbanden zijn gelukkig verboden, vallen onder dierenmishandeling.

12 likes

Ah dat is goed om te horen, wist ik niet!

3 likes

200w

6 likes

Of Tamarisssssssssssss

16 likes