Waar erger je je aan? #18

Krijg al de kriebels van dit lezen :sob:

5 likes

Ik ben in een kledingwinkel en er staat al een uur radiohead aan en ik kon het altijd wel waarderen maar nu begin ik het vreselijk te haten wat een eentonigheid :rage: of het is mijn pms

6 likes

Oh you sweet summer child :joy:
Nu kan mijn kat zelf de deur openen, maar toen ze dat nog niet kon ging ze gewoon heel hard mauwen en krabben tot ik haar binnen liet.

Je kat woont niet in je huis, jij woont in het huis van je kat.

43 likes

Nee, ik probeer een schokeffect te creëren.

2 likes

De kachel in de bus stond echt mega hoog. Ik snap dat het nu buiten nog niet zo warm is, maar ook niet -10 ofzo.

5 likes

Ik doe aan bokszaktrainingen, gewoon om wat fitter te worden en vind het een leuke manier van bewegen. Hoef niet de nieuwe Rico te worden. En dan heb je dus van die andere mensen die meedoen die ongevraagd tips gaan geven. Als je goed bent en het op een normale niet belerende toon doet dan echt helemaal prima hoor, graag zelfs. Maar er zit 1 zo’n boomer bij en ik word er gewoon kwaad van. Hij denkt oprecht dat hij Rico Verhoeven is maar dan 10x beter. Legt de instructeur de combinatie uit, doe je precies die combi, gaat hij gillen ‘neeee je moet LIIIINKSSSS!!! Links!!!’ En dan denk ik ja joe ik doe t gewoon goed zoals is uitgelegd hoor. Gaat die voor de zak staan en het voordoen??? Hallo let zelf effe lekker op, jij doet t nu fout hoor en omdat je voor me gaat staan gaat het van mijn tijd af. Die vent heeft sowieso iedere keer de neiging het mij voor we starten nog eens heel belerend uit te leggen terwijl de instructeur allang heeft gezegd wat we moeten doen en ik t gewoon snap. Of met hoeken: ‘elleboog OMHOOOG!! Hoooger!!!’ Echt maat nog effe en mijn schouder gaat uit de kom zo hoog hangt mijn elleboog nu. En dan is hij zelf aan de beurt en dan hangt zijn elleboog op heuphoogte??? Ja wat ga je tegen mij zeggen dat die van mij hoger moet als je het zelf niet eens kan? Of dan ga ik 1x niet terug naar mijn dekking en dan is het ‘ja pas op he anders slaan ze op oewe smoel!’ En dan gaat die doen alsof hij in mijn gezicht mept terwijl hij ‘BAM’ roept. Echt de hele tijd en ik word er niet goed van. Laat me gewoon lekker slaan en bemoei je met jezelf. Als ik iets echt zo debiel slecht doe dat ik er geblesseerd van kan raken zegt de instructeur het wel. Vandaag heb ik express gewacht tot hij een zak had gekozen en ben ik mooi helemaal aan de andere kant gaan staan, want echt geen zin in die man. Komt hij op het einde naar mij toe en zegt hij ‘ging het dit keer wat beter?’ PARDON DOE NORMAAAAL

13 likes

@Baron Oh wat irritant! zegt de instructeur er iets van of krijgt hij het niet mee dat er blijkbaar een tweede instructeur aanwezig is?

Ik heb het met personal training ook, ben ik een oefening aan het uitvoeren (mét personal trainer ernaast!) gaan mensen ook tips geven, uhhhh? ga weg

3 likes

Nee muziek staat altijd hard en soms is de groep wat groter. Hij doet t ook alleen als de instructeur niet in de buurt staat. Beetje zo’n type marc van ik heb het nog nooit gedaan is t :cry:

Met PT lijkt het me al helemaaaal irritant

4 likes

Heb je ooit gezegd

Hou gewoon je bek man

Is meestal best effectief

44 likes

Dit hardop tegen hem zeggen en dat je anders de volgende training op zijn zak gaat oefenen

18 likes

Ik haaaat dit soort mannen echt. Ze doen het meestal ook alleen bij vrouwen. En dan ‘o zo zo ja goed hoor!’ Alsof je een debiel bent.

Ik zou echt gewoon zeggen ‘ik heb geen behoefte aan je tips’. Kutkneus

16 likes

Ja ga ik doen, himmal klaar met die vent

3 likes

‘ik heb geen behoefte aan je tips. Kutkneus.’
Beter.

38 likes

oh dit zou zo mijn broertje kunnen zijn, die heeft ook zo’n ding :scream:

2 likes

aan SOMMIGE ergernissen die ik wel eens voorbij zie komen, dan denk ik echt: volgens mij heb jij nog niks meegemaakt in het leven als je je om dit soort dingen druk maakt :smiling_face_with_tear: pff

2 likes

Of juist wel en dan is het wel eens lekker om je druk te maken om iets kleins

35 likes

En je eigen ergernis nu dan? Zelfde categorie maar toch wil je het even kwijt.

9 likes

Hahha had deze al verwacht :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Mensen die hun telefoon dragen in een hoesje aan een ketting. Echt hoe dichtbij heb je je telefoon nodig??? Man man man.

29 likes

Dit is wel enigszins een oplossing voor een andere ergernis: het gebrek aan of die achterlijk kleine zakken in dameskleding!! Daar past toch nooit een telefoon in

13 likes