Oh zo herkenbaar hier ook HR.
Ik heb eens de uitreiking en het praatje moeten doen voor een 40 jarig jubileum van een medewerker, omdat zijn manager zich te belangrijk voelde om even tijd vrij te maken om erbij te zijn en dit persoonlijk te doen.
Jeetje, wat voor manager ben je dan hĆØ?
Ik had ooit ergens mn ontslag ingediend en toen een collega/vriend van mij aan mn manager vroeg of hij een kaart voor me ging organiseren zei hij dat dat niet in zn taakomschrijving stond š«
Wat een zure reactie van je manager. Is je manager altijd zo geweest of is dit een reactie op je ontslagname? (beide triest overigens).
Wil een soort feestelijk bierpakket voor mān vriend bestellen en daar zit dan ook confetti in. Zit ik helemaal niet op te wachten. Je kan gelukkig ook zonder confetti bestellen maar dat is dan DUURDER? Wel 50 cent maar toch, why in hemelsnaam??? Rot op met je confetti wat dan door het hele huis ligt en ook hartstikke slecht is voor t milieu??? Ben echt in staat iets anders te bestellen.
Echt naar om op vakantie over je werk te dromenš„²
Dit is zoiets stoms om me aan te ergeren. Maar ik at vanochtend yoghurt met aardbei, en ik had 1 aardbei daarbij in stukjes gesneden. Was echt een MEGA aardbei, dus ik zei dat tegen een collega. Zo van, kijk en dit was maar van 1 aarbei?! Hij zei, nee dat kan niet. En ik vind het ZO stom dat hij dat niet geloofd hahaha wat een lul. Ik moet ongesteld worden dat verklaart mijn suffe ergernis hopelijk
Werd vannacht lastig gevallen door een groepje jongens, 2x de politie gebeld en die zeggen dat ze een auto gaan sturen en vervolgens komt er gewoon niemand?? Waar bel ik de politie dan voor als ze me toch niet gaan helpen. š«
Dan moet een man bellen, dan heb je zo 4 politie er staan.
Hij was er pas twee weken dus ik kende hem verder niet. Maar hij was aangenomen omdat hij een vriend van de ceo was (hij had geen ervaring, wat snel duidelijk werd dus haha), en hij was een Engelsman die brexit stemde met een huis in Spanje waar hij net drie jaar fulltime geleefd had.
Het cobra museum doopt zijn naam om in museum cobra
En hoeveel geld heeft dat gekost? Mijn god dat museum is al jaren op het randje van faillissement en dan verspilt ze haar tijd hieraan
Wat een innovatie!
Het kan nog erger
Kan niet wachten op de TikTokās.
Toch sluit het museum niet uit dat er ook deals met grotere namen met meer volgers en dus groter bereik worden gesloten. āWe zouden het leuk vinden als de Bellingaās een keer langskomenā, verwijst Stal naar de (omstreden) familie uit het Overijsselse Raalte met 700.000 volgers. āMaar we zijn bang dat we hen niet kunnen betalen.ā
Op het werk zijn we veranderd van leverancier, dus nu hebben we pepsi ipv Coca-Cola. Kan hier echt boos om worden
Dan heb je iig wel Lipton ijsthee ipv fuse tea. Heeft ook zān voordelen.
Dit hadden we op mijn vorige werk ook. Bij elke MTO wat van gezegd, haha
Nee fuse tea hibiscus is lekker
npo start. hoezo werkt die app nooit omg