Waar erger je je aan? #18

En waarom is het zo moeilijk om te zorgen dat de volgende aflevering automatisch start?

17 likes

Die tering meeuw die op een dak een nest heeft gemaakt. Wat een herrie zeg

2 likes

Ja die app zuigt echt. Het is wel beter geworden maar pff. Ik heb npo plus en telkens krijg ik de melding, dat ik npo plus nodig heb. Die app logt mij vaak automatisch uit. En ook stom dat je niet 10 sec vooruit of achteruit kan spoelen

4 likes

Dat iedereen in huis weer loopt te hoesten en een snotneus heeft. Fuck deze herfst 2.0

10 likes

Ja hoe dan he hier ook weer mini covid in juni

3 likes

Hier ook, we zijn bij onze dochter weer begonnen met inhaleren, ze kreeg gisteren amper lucht.
Man is weer/nog steeds ziek. Ik ben niet ziek (as usual, ik ben altijd diegene die ok is (gelukkigšŸ˜…) maar wel ongesteld en daar heb ik ook altijd last van. Lekker bezig weer 🫠

3 likes

Totaal irreƫele ergenis, maar vind het altijd stom als mensen op vrijdagmiddag werkafspraken inplannen. Ben gewoon aan het werk, dus moet niet miepen. Toch voelt het nu of mijn weekend later begint.

37 likes

Ik heb echt een hekel aan waterbesparende douchekoppen in vakantiehuisjes. Ik begrijp waarom ze die instaleren maar na een dag wil ik gewoon even lekker relaxen onder een fijne douche en niet wegkleumen onder een miezerig straaltje water…

8 likes

Dit heb ik ook, vooral mensen die op vrijdagmiddag om 16 uur voorstellen ofzo, voelt als een persoonlijke aanval :smile:

8 likes

Tuurlijk is het rot om ziek te zijn, maar mijn ergernis is dat ik ook vaak degene ben die niet ziek is maar dat ik dan dus wel de zorg voor de baby alleen moet doen en ook nog alles in huis en voor mijn vriend zorgen die dan dus ziek op bed ligt. Soms voelt ziek zijn ook wel even als een kadootje omdat je dan ff rustig op bed kunt liggen en een excuus hebt om niks te hoeven, hoe raar dat misschien ook klinkt.

4 likes

Eens hoor, echt zo ziek zijn dat er geen twijfel over bestaat en je gewoon in bed moet liggen is op een bepaalde manier ook lekker soms (als je daar inderdaad de ruimte voor hebt, als je alsnog alle ballen hoog moet houden is het de hel).

1 like

@boonie sommige dingen kun je het beste gewoon voor je houden. Bijvoorbeeld als je op een forum met veel chronische zieken zit.

37 likes

Dit is een grapje toch?

1 like

Ik heb het natuurlijk niet over chronisch ziek zijn maar een week de griep. @Lula

1 like

Ik kom ook helemaal tot rust na een week plat op bed liggen van de griep.

Snap de gedachten die je soms kan hebben wel hoor, maar dit is wel een gevalletje inside thoughts.

7 likes

Nou vooruit want geloof me er is geen hol aan, altijd maar ziek zijn. Aan echt de griep hebben trouwens ook niet, dat krijgt niet het etiket ā€˜lekker’

11 likes

Ik voel dit ook zoals @boonie, maar het is eigenlijk best triest dat het blijkbaar pas (in mijn hoofd dan) geoorloofd is om een dagje te chillen op de bank als je echt ziek bent.

5 likes

Dit is echt zo’n ā€˜ik vond de lockdown lekker want eindelijk een lege agenda’ gesprek.
Ziek op de bank chillen is niet lekker. Als je moet liggen wordt het een stuk minder leuk.

18 likes

Sommige mensen ervaren dat dus anders.

2 likes

Maar echt! Ik heb eigenlijk de energie niet om het goed te verwoorden maar het zijn woorden als ā€˜lekker’ en ā€˜chill’ die me echt mateloos storen hierin
Er zijn dagen dat ik niet weet hoe ik de avond haal (en velen met mij) maar toch van alles moet en dat dan doe naar mijn beste kunnen, als ik dan tussendoor moet liggen geloof je toch niet dat ik daarvan kan genieten…
Als je wil chillen neem je een dag vrij, kun je ook nog op pad want je bent gezond tenslotte

@Plum @boonie

8 likes