Iemand hier had een mooie ‘Bemoei je met je eigen leven’
Zo kreeg ik laatst een uitnodiging van verre familie voor een gender reveal. ‘Blue of pink? Wear what you think!’ 🫠
Beige is toch makkelijk te vinden (even ervan uitgaande dat dit de ‘kleur’ is)
True, maar dit is misschien omdat we eigenlijk moeten (???) proberen om onze telefoons misschien juist niet altijd bij ons te hebben.
Gewoon een gele haarband in oid.
Oh help, iid huisvrouw-of pino kleur.
Maar ik zal kijken🤗
Een bloem in je haar! Een vriendin van mij doet dat en echt ze ziet er altijd super feestelijk uit
Oh help
Op vakantie superhandig voor foto’s maken en niet verliezen (en tegen diefstal als je op drukke/toeristische plekken bent). Maar in het normale leven wel een gewoon hoesje ja.
Mijn ergernis is volwassenen (zonder schoolgaande kinderen en die niet op een school werken) die het over zomervakantie hebben. Je hebt gewoon vakantie, en die kun je in de zomer plannen, maar er is niet meer zoiets als een zomrervakantie of herfstvakantie of kerstvakantie, etc.
Sowieso snap ik niet waarom je in een schoolvakantie op vakantie zou gaan als het niet nodig is, maar daar kan ik me dan minder aan ergeren, want daar heb ik uiteindelijk alleen maar profijt van (minder mensen die buiten de schoolvakanties gaan = rustiger voor mij )
Ja of die ene filter dat je moet schudden voor een 2e foto in de story. Ga weg joh
Aan mezelf en mijn gebrek aan discipline waardoor het me telkens niet lukt om mezelf een ‘normaal’ leefritme (slapen, ontbijten, etc.) aan te leren.
of als het zo’n vaag iets is ‘summer chic’ ofzo
Je omzeilt de regels, dit is een taalergernis!
Fotosleutelhangers
En dat is nog wel een topic dat ik zelf gestart heb destijds! Ik ga me ergens in een hoekje zitten schamen
Oh ja deze voel ik ook heel erg ja. Grow up, je hebt vakantie wanneer je zelf vakantie neemt, je zit niet meer op school.
Ik vind zomervakantie gewoon gezellig klinken
Hee, dat is slinks, nu stijg je weer in mijn achting.
Zwart (of een andere neutrale kleur) met wat gele details (riempje, iets in je haar e.d.)
Oke late to the party…