“Ik hou niet van pinda’s, kan ik als topping ook cashewnoten gebruiken?”
Heb dan altijd zin om te commenten: Nee Brenda als je dat doet ontploft je keuken.
“Ik hou niet van pinda’s, kan ik als topping ook cashewnoten gebruiken?”
Heb dan altijd zin om te commenten: Nee Brenda als je dat doet ontploft je keuken.
Ik erger me rot aan alle krekels. Ik wil lekker buiten zitten maar ik kan mezelf niet horen denken, zo luid zijn ze
Dat ik achterop werd gereden door een Gerda, (en ik doortik op de auto voor mij) haar nummer noteerde voor de verzekering en dat ik nu dat nummer blijkbaar niet goed heb opgeslagen. Aan de buitenkant niet echt schade maar wil de garage wel even de binnenkant laten controleren.
Verdorie. Door de adrenaline niet goed aangepakt.
Vandaag ook van achteren aangereden! Heb met 31 graden volle zon dat schadeformulier staan invullen pff had helemaal boobzweet.
Ja ik had die niet en de anderen ook niet…stom ook, maar goed. Baal vooral van mezelf en dat stomme mens, maar kan er nu weinig meer mee.
En dan als review achterlaten ‘ik eet vegan dus heb de eieren vervangen door water, de stukjes chocola heb ik vervangen door wortel, ik gebruik liever geen tarwe dus heb amandelmeel gebruikt en vond de hoeveelheid suiker wel erg veel, dus die weggelaten. Heel plakkerig deeg, ding zakte in elkaar in de oven en werd niet gaar, echt oneetbaar! Slecht recept, 0 sterren.’
Mijn iphone swiped ineens naar opzij ipv naar boven als ik een nieuwe app open?! Of ja switch tussen apps. Ughhh
Ja godsamme mensen snappen soms echt de functie van ingrediënten niet. “Ik kon de bakpoeder niet vinden dus die heb ik maar weggelaten” . Ja geen wonder dat je gerecht mislukt doos. En die instagrammers vaak nog lief reageren ook. Ik zou m’n potten en pannen allang het raam uitgegooid hebben van zulke ellendige comments
Ik snap inneens waarom ze gestopt is
Dat komt vast door de comments over de aardappelschilmesjes
Voor een volgende keer (hopelijk niet), je kan ook online een schadeformulier invullen met je telefoon!
Jaa maar als aansluiting hierop: dat mensen in het onderwijs die dus echt 6 weken vakantie hebben VS de gemiddelde mens ( denk ik?) 3, er ook een groot deel in mijn omgeving vanuit gaan dat iedereen zo lang vakantie heeft. En dan random op een woensdag ochtend vragen ( en weten dat donderdag mijn vrije dag is): heb je zin om straks koffie te drinken?
Ehm ja kom je naar mijn kantoor? Om 10.40 heb ik een gaatje.
“ Oja, je bent gewoon aan het werk”
Ik heb een meester in de familie die altijd gezellig wil barbecueën in zijn zomervakantie. “En jij kan zeker pas heel laat Spencer??”
Ik werk tot 17u, echt vreselijk laat natuurlijk
Ja ben ik ook zeer snel mee opgehouden. Laat je niet leiden door een apparaat, maar voel gewoon hoe je je voelt! Soms zegt dat ding dat ik topfit ben en de wereld aankan, maar sta ik te tollen op m’n benen van vermoeidheid.
Ik gebruik 'm gewoon als horloge, stappenteller en tijdens het sporten.
Vandaag aan mijzelf. Na een uur in de auto zitten gelijk allemaal vlekken op mn kleding omdat mn lunch schijnbaar is gaan lekken vervolgens geprobeerd weg te poetsen, maar vlek is natuurlijk alleen maar groter geworden.
Ik zag dit laatst ergens voorbij komen, dat mensen aantoonbaar slechter slapen met zo’n ding om omdat ze er gestresst van raken. En daarbij zijn de gegevens over je slaap super onbetrouwbaar. Dus lekker af doen ja.
Regen is wel echt jouw aartsvijand he?
ik erger me altijd zo aan de intro van de fomo show. naast dat daan boom zich een jongere noemt terwijl hij 34 is kan ik er NIET tegen dat hij iets zegt van ‘samen met mijn vrienden jasper en thobias. deze twee tegenpolen inclusief mijzelf’ HET IS NIET INCLUSIEF JOU WANT JIJ BENT GEEN ONDERDEEL VAN ‘DEZE TWEE TEGENPOLEN’ zeg dan iets van ‘samen met mij’ of ‘plus mijzelf’ of whatever maar inclUSIEF KLOPT NIET
ik zit dat niet eens te kijken nu. ik denk er gewoon zomaar aan en ik ben alweer helemaal geïrriteerd
Wat zijn kappers bizar duur geworden? De kapper waar ik altijd ga vraagt gewoon ineens 60 euro voor wassen/knippen/drogen, echt bizar veel geld vind ik dat
Ja valt me ook al een tijdje op! 5 jaar geleden betaalde ik iets van maximaal €40 euro in Rotterdam en dan gingen ze het ook nog uitgebreid föhnen. En nu betaal ik minstens €55 in Rotterdam en iets van €35 in m’n oude dorp voor alleen wassen, knippen en drogen.
Logisch hoor dat ze hogere prijzen moeten vragen, maar soms zou het wel chill zijn als ze per tijd zouden rekenen ipv per behandeling. Ik zit maximaal een kwartier binnen met dat dunne haar namelijk.