Waar erger je je aan? #18

Ik ben hoogzwanger en moet honderd keer per dag plassen. Was net bij een ijssalon en wilde gaan, maar de bril zat helemaal onder de :poop::poop::poop: dus ik ging dat melden.

Kijkt dat meisje me echt zo aan met een hoofd van pfff wat zeur je en zegt: “Ja we hebben het nu te druk.”

Ok?

Heb maar gezegd: “Ok, doe met de informatie wat je wil. Joe.”

En maar gewacht tot ik thuis was met plassen.

1 like

Op de warmste dag van de maand in een fucking ijssalon kan ik me ook wel voorstellen dat de wc waaraan ze niks verdienen en die voor wss bijna niemand nodig is gaan schoonmaken.

Al helemaal niet als iemand zegt dat er poep op de bril zit, dan zou ik ook denken joe joe ik ben ijs aan het scheppen, zoek het lekker ff uit. Had je gewild en verwacht dat ze per direct het zou oplossen?

42 likes

Degene die ik aansprak was geen ijs aan het scheppen en er stonden op dat moment 2 of 3 mensen in de rij, maar dat terzijde. Mijn ergernis zat 'm meer in haar vervelende blik en dat ze niet gewoon zei oh jeetje wat vies/vervelend ik zal zorgen dat ernaar gekeken wordt oid. Ik verwacht niet dat mensen alles laten vallen voor zoiets maar een beetje een klantvriendelijke reactie i.p.v. zo’n arrogante blik is wel op z’n plaats, druk of niet druk.

4 likes

Ja voor haar vooral want zij zal het wel moeten opruimen 🫠

19 likes

Ja dan moet zij dat maar hier in dit topic komen plaatsen voor d’r eigen leed, ik kom hier voor mijn ergernis. :joy:

30 likes

Ik zou ook vervelend kijken als ik hoor dat de hele wc vol met stront zit en ik hem zo moet schoonmaken.

9 likes

Ja lekker is anders maar ik moet ook weleens vieze dingen doen in mijn werk en dat reageer ik niet op mijn klanten af. :woman_shrugging:t2: Hoort bij 't leven hoor.

2 likes

De X aantal mensen op visite bij mijn buurman die blij en druk kletsten terwijl ik probeerde te slapen na mijn nachtdienst. Wie doet dat nou op klaarlichte dag. Echt aso :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ze zei dat ze het nu te druk had om voor jou de plee te gaan schoonmaken, dat is toch geen afreageren? Je werd gewoon even niet op je wenken bediend, ja, tough luck.

3 likes

Je schrijft in je eerste zin precies mijn eerste gedachte uit hehe. Lijkt me ook iets wat je met een beetje onderzoek al snel als inzicht had opgehaald.

1 like

Haha wauw, aannames much? Ik zeg nergens dat ik op mijn wenken bediend wilde worden, dat zei ik ook niet tegen haar.

Als ik een gelegenheid met toilet had zou ik het waarderen als iemand komt melden dat er poep zit, en gewoon netjes reageren. Beetje klantvriendelijkheid i.p.v. zo’n arrogante blik, daar ging het me om, niet dat ik verwachtte dat ze al buigend en mijn schoenen kussend direct dat toilet ging schoonmaken.

11 likes

Kunnen we ons niet allemaal ergeren aan de persoon die op de wc poept ipv aan @Lakshmana of de medewerker die het niet (direct) wilde opruimen.

Heb vroeger op mn bijbaantje ook een keer een wc moeten poetsen waar iemand met racekak net te laat was geweest. Had echt veel liever gehad dat die persoon of iemand anders het even had laten weten ipv het als verrassing aantreffen aan het eind van de dag :sob:

18 likes

ik was kamperen dit weekend en net haalde ik 3 teken uit mijn armen gvd

4 likes

Ik heb al 3 dagen het gevoel dat mijn dikke teen moet kraken en het lukt maar niet.

Dit gevoel is zo kut

1 like

Er is zo’n remix/nieuwe versie van Sound of Silence en het is zo kut. Voel me echt een boomer maar mijn oren bloeden als ik dat hoor.

16 likes

Ik heb vandaag al tegen drie collega’s geklaagd hoe kut deze versie is. Echt niet om aan te horen.

1 like

Ik vind het sowieso (uitzonderingen daargelaten uiteraard) irritant dat er allerlei hippe versies van oude nummers gemaakt moeten worden.
Die combi van 2 Elton John nummers door Dua Lipa vind ik ook echt vreselijk, maar ik voel me ook een enorme oma als ik dit uitspreek (en dat ben ik dan wellicht ook).

16 likes

Ik belde net in een volle kleedruimte van basic fit met mijn vriend om te vragen of hij een tampon wilde meenemen.

Als ik dat iemand hoorde doen zou ik echt een tampon van mezelf aanbieden. Maar dat deed dus niemand. Vond ik eigenlijk een beetje raar

4 likes

Omg :sob: ik heb 20 euro uitgegeven op vinted aan een Cos jurk die eruit zag als chic oversized maar irl is het zo’n raar glad tentstofje en icm de lichtblauwe kleur zie ik er echt uit alsof ik uit het ziekenhuis ben ontsnapt. En toen vroeg ik aan mijn vriend ‘wat vind je?’ en toen zei hij ‘je ziet eruit als een chirurg’

51 likes