Waarom doen neus- en oorpuisten zo een pijn.
Stom. Ook in mijn eentje gekocht en ik werd altijd aangesproken als ‘jullie’, alsof ik in mijn eentje namens nog iemand anders handelde of zo. Zo stom.
Ja same here! Ook in m’n eentje gekocht en mensen gingen er toch vanuit dat er toch nog ergens wel een man zou zijn?!
Ja! En dan ook echt zo raar-ongemakkelijk hoe je daar dan op moet reageren. Zo van: “Goh, zoeken jullie een huis met een tuin?” En dan: “Euh, er is geen jullie.”
Ik bedoel vooral alsin, dat ik me er druk over maak dat zij dus elke keer in een potentieel onveilige situatie slapen.
Same! Bij mij was mijn vriend mee naar een gesprek met de aankoopmakelaar na aankoop van mijn huis. Ja gefeliciteerd met jullie huis!!! Eh? Je bedoelt mijn huis
Als je samen naar zo’n gesprek gaat is het toch niet zo gek dat de aankoopmakelaar er vanuit gaat dat het voor jullie samen is?
Die situatie van jou @matroos vind ik wel heel raar, dat ze er maar vanuit gaan dat je een man bent (gefeliciteerd met je huis btw!)
Ik had het huis al aangekocht en was dus al drie maanden veel in contact met deze vrouw (!). Bij het eerste gesprek was ik ook alleen.
Ik had hier de kipsaté besteld en kwam er na 1 spies achter dat het vlees was. (andere vorm dan vega kipstukken en toen sneed ik 'm open en was de binnenkant helder wit).
Toen ik dat vroeg bleek dat ik specifiek om de vegetarische optie had moeten vragen, iets wat ik uit die kaart niet had opgemaakt. Achteraf moest ik ook betalen voor de kipsaté, na veel gesteggel de helft. Want ik had ten slotte ook de helft van het gerecht opgegeten.
(ik kreeg trouwens wel een nieuwe aangeboden maar had al een uur op 't eten gewacht ivm drukte daar en was alleen met m’n dochter). Ik vind het zo stom dat ik die kaart niet goed begrepen heb en nu voor 't eerst in jaren een dood dier heb gegeten.
Moet je dan bij de tomatensoep er ook bij zeggen dat je ‘m zonder ballen wil? Rare kaart hoor ik zou echt pissed zijn
Huh sorry dit vind ik echt de fout van het restaurant want als je kijkt bij de voorgerechten dan zijn die wel echt vega of lijkt zo tomatensoep is twijfelgeval want kan nog met ballen zijn. Ze hadden een ander symbool moeten gebruiken voor kan vega gemaakt worden.
Dit ligt aan de kaart/het restaurant. Normaal staat er dan bij van kan ook vegetarisch en niet achter kipsaté die pictogrammen. Heel vreemd dat ze dat zo doen
Heb gisteravond de onderkant van mn voet opengehaald aan een spijker die uitstak en lopen doet nu echt pijn. Mn ergernis ben ik zelf want ik wist dat die spijker uitstak maar heb er niks aan gedaan
Ben super verkouden met om de minuut niezen en traanogen. Hier heb ik toch helemaal geen zin in!
Als die aan het roesten was oid, denk je eventueel aan tetanus prik, mocht die langer dan 10 jaar geleden zijn.
Wat een slechte service zeg. En ook huilen om die ongeïnspireerde kaart überhaupt.
Huh maar ik zie helemaal geen gewone kipsate staan of snap ik die kaart ook niet
Lekker slim ook dat ze achteraf gezeur maken nu ga je in het vervolg wel ergens anders eten
Ik dacht dat die plantjes erachter vega betekenen. Waar staat het dan voor?
Ja kennelijk betekent het: je kan dit ook in vegetarische versie kiezen maar dan moet je dat even apart vragen.
Als je dat eenmaal weet is het nog niet eens zo gek dat je van hetzelfde gerecht een vlees- en een vegaoptie aanbiedt, maar wel behoorlijk slordig dat je dat niet even uitschrijft op je kaart
Ja eens, zet het dan bij het stukje over de bijgerechten of vraag het gewoon bij het opnemen van de bestelling.
Terecht dat je hiervoor de discussie bent aangegaan met het restaurant.