Jaaaa sowieso al die 2 nummers door elkaar gemixt die je onder reels hoort enzo… zo irritant!
Sommige mensen kicken op chirurgen outfits, dus misschien hebben jullie straks nog een leuke avond
Als hij nou een verpleegstersoutfit aantrekt…
Hahahahahaa ja tot die zelf reflectie kwam ik ook al
“doeslief” werkt echt averechts
Aan dat burrata’s best wel vaak zurig zijn, terwijl ze niet over de datum zijn. Ik maak dit iets te vaak mee.
ja om deze reden koop ik ook nooit meer buffelmozzarella, zo vaak deze smaak
Dit hoort eigenlijk in het opbiechttopic maar daarom vind ik die skere Goldsteig mozarella vaak lekker uit het vuistje. Vind die ‘echte’ soms te zurig inderdaad.
Voor het eerst in jaren op zoek naar een nieuwe bikini. Zie ik eindelijk een leuke, is hij zowel nieuw als tweedehands niet in mijn maat te vinden
Ik moet ongesteld worden en had mega veel zin in frituur, dus dat mocht ik wel bestellen van mezelf.
Godverdomme niet te vreten. Volgens mij lag het al even. Ik zie dat iemand voor me ook 1 ster heeft gegeven op Thuisbezorgd net, dus het ligt niet aan mij.
Al gedaan maar ze nemen niet op. Ook een berichtje gestuurd op Whatsapp dat ik ze niet gelijk een negatieve review wil geven, omdat het normaal wel goed is. 40 minuten later en nog geen reactie.
Dus nu krijgen ze wel 1 ster.
Zou naar de kapper gaan in plaats X. Dat ging vanuit hun kant niet door, dus laten verplaatsen naar een andere dag (vandaag). Kom ik aan, keurig op tijd, zeggen ze me dat de afspraak in plaats Y is, wat TWEE UUR verder reizen is?! Ze hebben me bij het verplaatsen van die afspraak helemaal niet gevraagd of ik wel in plaats Y wou en er ook niks over gezegd. Nu ben ik dus voor niks heen en weer geweest.
Haha ja kut nu voel ik me schuldig. Ik kreeg een heel bedankje via Whatsapp dat ik het op deze manier heb gemeld en niet gelijk een 1 heb gegeven. Nu komt de eigenaar een cadeaubon in de brievenbus doen na werktijd.
Maar ik heb nog steeds geen frietpatat. Wat een emotionele rollercoaster voor mijn hormonen.
En had je inmiddels de ster al gegeven?
Nee gelukkig niet, ik had nog geen link van thuisbezorgd gekregen
Mensen die hun duimpje opsteken op foto’s.
Kinderen die hun duimpje opsteken op foto’s. Ik probeer het die van mij zo vroeg mogelijk af te leren.
Af en toe kan ik nog aan, maar er zijn zo veel mensen (bijna altijd mannen en jongens) die dit al-tijd doen. Op elke foto.
Ja ik haat dit ook echt, maar op heel veel foto’s die ik van de opvang krijg staat mijn zoon ook met z’n duim omhoog. Hij zegt dat de ‘juf’ dan zegt; jongens, duimpjes omhoog! Het wordt er dus al zo vroeg ingestampt
FitPiggy. Alles haat ik hieraan: de naam, de inhoud en de influencers die het delen.