Goede tip, maar gelukkig vorig jaar al gehad
Ze hadden bij je bestelling moeten vragen of je de vlees of vega wilt. Dus wat mij betreft een fout van het restaurant.
Wat een slechte ux van deze kaart. We zijn al minstens 10 jaar gewend dat dat groene V tekentje betekent dat het gerecht vega is. Dat zij er een andere betekenis aan hangen en dan doen alsof het jouw fout is dat je hun geheime bedoeling niet hebt gesnapt is zeer slechte en onaardige service. Lekker makkelijk, doen alsof het de schuld van de klant is en geen verantwoordelijkheid nemen voor hun zendende kant van de communicatie. Ben plaatsvervangend pissig voor jou!
Denk dat ze deze situatie ook vaker moeten hebben met andere klanten.
Ik zat bij de kapper en ze wilde wat olie in m’n haar doen dus ik zeg prima als het maar niet naar kokos ruikt dat vind ik stinken. Zegt ze oh nee deze ruikt niet naar kokos hoor!! En ze doet het vervolgens in m’n haar en het ruikt dus naar kokos. Kon ik thuis m’n haren weer opnieuw wassen.
Ik haal mijn comment even weg, ik vrees dat ik gewoon verpest door gierige mensen uit mijn werkverleden
Hoezo bijna?
Doet mij denken aan kinderen die bij de ingang van supermarkt staan om voetbalkaartjes te vragen van mensen. Zo zie je maar dat volwassenen zijn een illusie is. Zelfde gedrag maar dan met blikjes
Ja idk die ogen van die vrouw brandden op mijn blikje en ik koos voor de minste weerstand
Zeker waar! Maar nog steeds denk ik dat het gewoon een type was waarvoor dit meer een sport is ipv noodzaak. Maar dat is natuurlijk enkel mijn gevoel.
Zij had geen zak, dat was iemand anders.
Nou ik denk oprecht dat mensen dat ook doen als het niet nodig is. Kan het me ook niet voorstellen maar heb genoeg ervaringen Ik snap echt je punt maar het zal je ook verbazen hoe gierig sommige mensen worden.
Had het gevoelsmatig liever aan die man met de tas gegeven. Maar deze vrouw griste het nog net niet uit mijn handen.
Het gaat me ook niet om het vragen an sich, meer de manier waarop het ging.
Nee dat snap ik wel, maar laat ik zeggen dat ik type gierige gerda heel erg herkende uit mijn 15 jaar horeca-ervaring Geloof me: die bestaan écht.
Hahaha ja ik HAAT mensen die vragen, dus ik sla ze dan altijd over.
Ook als ze er wel arm uitzien, sorry.
Ik ben hoogzwanger en moet honderd keer per dag plassen. Was net bij een ijssalon en wilde gaan, maar de bril zat helemaal onder de dus ik ging dat melden.
Kijkt dat meisje me echt zo aan met een hoofd van pfff wat zeur je en zegt: “Ja we hebben het nu te druk.”
Ok?
Heb maar gezegd: “Ok, doe met de informatie wat je wil. Joe.”
En maar gewacht tot ik thuis was met plassen.
Op de warmste dag van de maand in een fucking ijssalon kan ik me ook wel voorstellen dat de wc waaraan ze niks verdienen en die voor wss bijna niemand nodig is gaan schoonmaken.
Al helemaal niet als iemand zegt dat er poep op de bril zit, dan zou ik ook denken joe joe ik ben ijs aan het scheppen, zoek het lekker ff uit. Had je gewild en verwacht dat ze per direct het zou oplossen?
Degene die ik aansprak was geen ijs aan het scheppen en er stonden op dat moment 2 of 3 mensen in de rij, maar dat terzijde. Mijn ergernis zat 'm meer in haar vervelende blik en dat ze niet gewoon zei oh jeetje wat vies/vervelend ik zal zorgen dat ernaar gekeken wordt oid. Ik verwacht niet dat mensen alles laten vallen voor zoiets maar een beetje een klantvriendelijke reactie i.p.v. zo’n arrogante blik is wel op z’n plaats, druk of niet druk.
Ja voor haar vooral want zij zal het wel moeten opruimen 🫠
Ja dan moet zij dat maar hier in dit topic komen plaatsen voor d’r eigen leed, ik kom hier voor mijn ergernis.
Ik zou ook vervelend kijken als ik hoor dat de hele wc vol met stront zit en ik hem zo moet schoonmaken.
Ja lekker is anders maar ik moet ook weleens vieze dingen doen in mijn werk en dat reageer ik niet op mijn klanten af. Hoort bij 't leven hoor.
De X aantal mensen op visite bij mijn buurman die blij en druk kletsten terwijl ik probeerde te slapen na mijn nachtdienst. Wie doet dat nou op klaarlichte dag. Echt aso