Ze zei dat ze het nu te druk had om voor jou de plee te gaan schoonmaken, dat is toch geen afreageren? Je werd gewoon even niet op je wenken bediend, ja, tough luck.
Je schrijft in je eerste zin precies mijn eerste gedachte uit hehe. Lijkt me ook iets wat je met een beetje onderzoek al snel als inzicht had opgehaald.
Haha wauw, aannames much? Ik zeg nergens dat ik op mijn wenken bediend wilde worden, dat zei ik ook niet tegen haar.
Als ik een gelegenheid met toilet had zou ik het waarderen als iemand komt melden dat er poep zit, en gewoon netjes reageren. Beetje klantvriendelijkheid i.p.v. zo’n arrogante blik, daar ging het me om, niet dat ik verwachtte dat ze al buigend en mijn schoenen kussend direct dat toilet ging schoonmaken.
Kunnen we ons niet allemaal ergeren aan de persoon die op de wc poept ipv aan @Lakshmana of de medewerker die het niet (direct) wilde opruimen.
Heb vroeger op mn bijbaantje ook een keer een wc moeten poetsen waar iemand met racekak net te laat was geweest. Had echt veel liever gehad dat die persoon of iemand anders het even had laten weten ipv het als verrassing aantreffen aan het eind van de dag
ik was kamperen dit weekend en net haalde ik 3 teken uit mijn armen gvd
Ik heb al 3 dagen het gevoel dat mijn dikke teen moet kraken en het lukt maar niet.
Dit gevoel is zo kut
Er is zo’n remix/nieuwe versie van Sound of Silence en het is zo kut. Voel me echt een boomer maar mijn oren bloeden als ik dat hoor.
Ik heb vandaag al tegen drie collega’s geklaagd hoe kut deze versie is. Echt niet om aan te horen.
Ik vind het sowieso (uitzonderingen daargelaten uiteraard) irritant dat er allerlei hippe versies van oude nummers gemaakt moeten worden.
Die combi van 2 Elton John nummers door Dua Lipa vind ik ook echt vreselijk, maar ik voel me ook een enorme oma als ik dit uitspreek (en dat ben ik dan wellicht ook).
Ik belde net in een volle kleedruimte van basic fit met mijn vriend om te vragen of hij een tampon wilde meenemen.
Als ik dat iemand hoorde doen zou ik echt een tampon van mezelf aanbieden. Maar dat deed dus niemand. Vond ik eigenlijk een beetje raar
Omg ik heb 20 euro uitgegeven op vinted aan een Cos jurk die eruit zag als chic oversized maar irl is het zo’n raar glad tentstofje en icm de lichtblauwe kleur zie ik er echt uit alsof ik uit het ziekenhuis ben ontsnapt. En toen vroeg ik aan mijn vriend ‘wat vind je?’ en toen zei hij ‘je ziet eruit als een chirurg’
Jaaaa sowieso al die 2 nummers door elkaar gemixt die je onder reels hoort enzo… zo irritant!
Sommige mensen kicken op chirurgen outfits, dus misschien hebben jullie straks nog een leuke avond
Als hij nou een verpleegstersoutfit aantrekt…
Hahahahahaa ja tot die zelf reflectie kwam ik ook al
“doeslief” werkt echt averechts
Aan dat burrata’s best wel vaak zurig zijn, terwijl ze niet over de datum zijn. Ik maak dit iets te vaak mee.
ja om deze reden koop ik ook nooit meer buffelmozzarella, zo vaak deze smaak
Dit hoort eigenlijk in het opbiechttopic maar daarom vind ik die skere Goldsteig mozarella vaak lekker uit het vuistje. Vind die ‘echte’ soms te zurig inderdaad.