Die npc’s in de gym die je je hele training aan zitten te staren terwijl ze al die tijd al op een ab crunch apparaat zitten en 20 minuten rust nemen van die nutteloze oefening
Dat altijd als ik even behoefte heb aan rustig in mijn moestuin werken en ik naar de tuin ga, er niemand op het hele complex is maar uitgerekend wel een direct buur die dan altijd zo nodig moet kletsen
Mezelf! Ik bedacht ineens dat ik spinning moest doen, daarna in de sauna en daarna mn haren wassen. En nu zat ik nog zo enorm na te zweten tijdens mn afspraak met de psycholoog. Helemaal glanzende armen vh zweet, wat een ellende.
Dat ik echt nooit iets leuks kan vinden bij een kringloop. Ik kan gewoon niet door de rommel heen kijken ofzo.
Ja echt zo irritant. Daarbij aansluitend. Alle influencers die de godganse dag linkjes plaatsen naar weer een nieuwe collectie of sale van Sezane. Ik vond het eerst best een leuk merk en heb ook weleens iets overwogen te kopen. Maar wordt gek van die stories bij influencers.
Ik vind het heel fijn om activiteiten alleen te ondernemen. Soms is er ruimte voor iemand maar soms/vaak ook gewoon niet, nu wil een mannelijke collega de laatste tijd ineens zoveel aandacht van mij en heb ik hem eerder al over m’n go to chill plek verteld als het warm weer is (meertje). Nu vraagt hij zo goed als iedere dag, wanneer het lekker weer is of we daar gaan zwemmen. Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken dat hij mij ineens overload met aandacht, vooral omdat hij eind deze maand met z’n vriendin hier in de omgeving komt wonen. Maar ik vind het nogal veel aandacht voor enkel vriendschappelijk?
Nu heb ik morgen lekker een thuiswerk dag en wilde ik eigenlijk 's avonds die kant op om te zwemmen, alleen heeft hij wederom gevraagd of ik zin heb om samen te zwemmen. Ik vind het ook zo lullig om te zeggen. Ik wil liever alleen en laat me eens wat meer met rust.
dat er geen cancelknop op de lift zit als je verkeerd drukt
Waarom lullig om te zeggen? Je hebt behoefte aan tijd voor jezelf
“Ik zwem liever alleen, niks persoonlijks hoor.” Klaar!
Enkel vriendschappelijke aandacht mag je ook weigeren, dus ook als het dat is kun je gewoon nee zeggen.
Je bent niet onaardig als je nee zegt!
Ja ik heb echt een paar keer geluk gehad maar ik heb echt een debiel doorzettingsvermogen in een kringloop winkel. Ik kijk echt naar elk kledingstuk van s tm xl
Soms kun je ze nog een keer indrukken
Thanks, merk dat ik dat lastig vind, maar jullie hebben gelijk!
Kan je niet gewoon zeggen dat het een plek is waar je graag komt om even alleen te zijn (en een boek te lezen bijv)? Lijkt me een duidelijke hint die niet onaardig overkomt.
Nee! Geen hints, geen ruimte, gewoon duidelijk zijn.
Eens!
Dit is zo herkenbaar! Hoe vermoeid ik ook ben, al sta ik op mijn benen te tollen check ik elk van de honderd lelijke sieraden om dat ene zilveren dingetje te vinden. Daar trap ik altijd in naast de kassa wanneer ik die hele winkel al heb afgewerkt.
Naar welke kringloop ga je?