Waar erger je je aan? #18

Ik heb gister een klasje krachttraining gedaan, voor het eerst.

Maar nu, een dag later, kan ik niks meer door de spierpijn. Ik kwam al rollend mijn bed uit (sliep ook helemaal niet lekker want omdraaien deed al pijn). Warme douche om de spierpijn te verlichten mocht ook niet baten. Kon net niet meer gaan zitten op een stoel. Fatsoenlijk opstaan gaat ook niet :laughing:.

Dit wordt een interessante dag.

4 likes

Morgen zal het nog erger zijn, sterkte

29 likes

Dank je voor deze opbeurende woorden :laughing:

15 likes

niet echt naar optredens geweest! wel veel bij de standjes gehangen, heel goede sfeer! en vond het fijn dat het helemaal niet op kinderen was gericht :sweat_smile:

2 likes

Ik ben hierom gestopt met mijn eersteklas abonnement. Veel types die juist provocerend in de eersteklas gaan zitten en veel lawaai gaan maken. En als je dan netjes vraagt stil te zijn omdat het een stiltecoupé is krijg je gelijk een grote mond terug en een ben een enkele keer zelfs bedreigd. Ik voelde me een stuk veiliger in de stilte coupé van de tweedeklas, dus ben weer overgestapt.

Meer een verbazing maar al die halloween dingen, terwijl dat pas over 2 maanden zover is, maar 1 avond, en eerst nooit iets was in Nederland?

9 likes

Ik vind het gekker dat alle kerstzooi al in de winkels ligt

5 likes

Mijn oudste knarst regelmatig met zijn tanden (heeft een zeldzaam syndroom met autisme kenmerken, het is een soort stereotiep gedrag) en ik word daar HELEMAAL lijp van. Kan vrij goed tegen geluiden maar als ik dit hoor wil ik de boel kort en klein slaan (doe ik niet). Het is zo erg dat ik me fysiek gewoon slecht voel als ik er alleen aan dénk.

9 likes

Oh dat is zo’n naar geluid! Hij doet dit dus niet alleen in z’n slaap? Kippenvel.

1 like

Oooooh dat is zoooo akelig, is er iets van een bitje ofzo dat kan helpen misschien? Mijn kind heeft ook tics (ook autisme) en er is 1 tic bij dat ik wel eens in een kussen heb staan schreeuwen zo gillend gek word ik ervan

4 likes

Oh wat lastig! Hij kan er niks aan doen dat ie t doet, maar jij kan er ook niks aan doen dat je er last van hebt. Ik zou er zelf denk ik ook gek van worden.

2 likes

Mijn appie had vanmiddag (3 uur oid dus echt ruim voor sluiting) alle bonusaanbiedingen van maandag al in die eindbakken gezet met de posters erbij en toen had ik allemaal dingen gepakt. Die dus geen bonus hadden want het is vandaag pas zondag, echt zo irritant. Ik wilde ook niet weer teruglopen met al die dingen die ik niet wilde (zelfscankassa zonder ruimte ernaast en had al 2 tassen vol), maar heb nu bijvoorbeeld voor €11 4 kwarkdingen gekocht die ik alleen maar kocht omdat ik dacht oh nu zijn ze 4 voor 5 dat is goedkoop zeg!!

• dit allemaal is mn eigen schuld vast maar het is wel irritant
6 likes

Nou dat ze de spullen er vast neerzetten snap ik en doen ze hier ook, alleen die actiekaarten ophangen voor het in gaat vind ik wel heel vreemd

9 likes

Hier is dat ook, inclusief actiekaarten maar dan hangt er een los A4Tje bij dat het maandag pas ingaat

7 likes

Iedere keer als ik met het OV wil gaan, ben ik weer zo verbaasd en geïrriteerd over de prijzen. Ik heb geen zin om 50 euro retour te betalen op en neer naar Amsterdam, dan pak ik wel de auto. Ik weet niet waarom ik iedere keer weer zo verbaasd en geërgerd eindig.

8 likes

Ja misschien was dat ook zo hoor, maar ik had het niet door iig.

Ik was er ook en vond het echt heel erg tof en gezellig sfeertje. Alleen had ik niet in de gaten dat het ook een eetfestival was. Dus net voordat ik daarheen ging had ik nog snel een machtige kimchi tosti naar binnen gewerkt. Wel jammer, want het was juist zo leuk om daar verschillende dingetjes uit te proberen. Hopelijk is het volgend jaar weer.

2 likes

Hoe voel je je vandaag?

1 like

@PiuPiu @Sazie

Hij doet het vooral als hij iets spannend vind (dus ook als hij heel ‘intens’ ergens mee speelt). Hij heeft meerdere tics die ik verder wel goed kan handelen maar die tanden
 ik word er gewoon niet goed van. We proberen het hem af te leren door uit te leggen dat het slecht is voor zijn mondje, dat helpt heeel soms. Gelukkig gaat het in fases en doet hij het soms een hele tijd niet meer.

2 likes

Het klinkt alsof je emotieregulatie een beetje sturing kan gebruiken meid

5 likes