Ik blij dat je mer ASN ook eindelijk geld kunt storten, kost het 5 euro
We gaan voor het eerst met baby op vakantie (lees: je moet aan tering veel spullen denken) en wat doet mijn vriend?
De auto wassen.
Prioriteiten die vent
Het enige waar ik vandaag last van heb zijn mijn ondankbare kutcollega’s .
Dus voor de mensen die af willen van spierpijn: zoek afleiding. De pijn is er nog wel maar meer op de achtergrond.
Note to self: meer sporten en een andere baan zoeken.
“Ja we gaan toch met de auto?”
Klopt vent, klopt.
Pfff mijne doet dit ook altijd. Als je het nou er ná doet oke, dan zit er zoveel zand en chipskruimels etc maar vóór de vakantie is het zo zinloos
Ah godver ik dacht net even dat het meezat in mn leven zie ik dat er twee kratten bier in mn appie bestelling staan voor morgen DIE IK HELEMAAL NIET NODIG HEB
Zoooo focking irritant dittttt
Je kan aan de deur vragen of ze ze kunnen annuleren.
ECHTTT
Wat chil! Zit me rot te zoeken op de appie site maar kon nergens vinden of dat kan.
Weet niet of alle bezorgers het doen hoor maar zou het gewoon vragen!
Jaa ga ik doen!
Een fles droogshampoo kost 7 euro
Mijn reismaatje is een hele moeilijke eter, maar ook als we zoeken naar iets wat ze wel lust vindt ze er wel weer iets tussen wat ze niet lekker vindt ik denk dat ik moet accepteren dat dit een terugkerend onderwerp gaat worden.
wow sterkte
maakt niet uit hoe goed bevriend, met zo iemand zou ik niet (lang) op reis willen gaan
Proeft ze wel alles? En zoekt ze zelf naar restaurants waar jullie kunnen eten?
Ik wilde reageren met dat ze bij Kruidvat in de aanbieding zijn maar dat was vorige week (of ik heb het afgelopen vrijdag in de aanbieding gekocht iig)
Ja dat was laatst ook maar ik heb echt nu nodig en ik moet perse die xxl volume van batiste. Huismerk werkt niet bij mij
Ik weet niet of ze specifiek die hebben, maar ik zag net bij de Action Batiste voor 3,75
O dankje, ga zo meteen kijken
Enige voordeel dat ik heel vaak haar halve maaltijd mag opeten en de porties zijn hier al redelijk klein