Ja nu ben ik sowieso niet echt te spreken over de service van KPN omdat ze recentelijk het nieuwe contract van mijn tweelingbroer aan mij hadden gekoppeld inc. mijn rekening waar het van af zou gaan. Maar ik heb ook vrij weinig zin om over te stappen met het risico dat ik dan thuis tijdelijk zonder internet zit…
Haha jij deelt de ergernis met mijn vriend. En ik snap het heel goed hoor. Want strava is voor sportieve prestaties.
Hij volgt een oud collega als irritainment die ook altijd allemaal wandelingen met zijn enorm saaie vrouw deelt. Ook echt kaliber ‘Heerlijke avondwandeling door Schubbekutteveen met mijn lief’ met foto’s van het ultrasaaie ANWB stel.
Is strava nu een soort instagram stories voor mannen geworden of wordt dat nog steeds vooral gebruikt om je fiets en hardloopafstanden bij te houden?
Ja dit was bij ons ook zo terwijl we teringveel betaalden en die kutkastjes super kut deden vaak. Wij zijn onlangs dus toch maar overgedtapt en betalen nu ongeveer 2/5 van de het bedrag bij de concurrent. Nog geen seconde spijt van gehad, doei kpn
Nou voor veel mensen (mannen) is het volgens mij nog steeds om je sportprestaties bij te houden en ook een deel sociale component. Dat je reageert op 60 km mountainbiken met ‘goed gedaan pik!’
Maar volgens mij is ook hier een soort verfacebooking gaande die je ook op LinkedIn ziet.
ja ik zie regelmatig de geboorte van een kindje aangekondigd worden op strava!
Ik zou zeker overstappen! Wij zijn om dezelfde reden overgestapt vorig jaar, maar dan naar kpn (vanuit vodafone/ziggo) en we hebben echt nog nooit van ons leven zo slecht internet/bereik gehad. We hebben echt spijt. Dus jouw leven kan er alleen maar beter op worden want je krijgt beter internet voor minder geld!!
Not sure if serious maar
Hoe dan? ‘Net terug van rondje hardlopen en btw dat is best pittig met een baby in mn buik’?
Nee serieus!
‘Post partum ritje’
‘Eerste rondje met Noah’ + foto van een buggy (bij een wandeling van 500m)
‘Eerste rondje als papa’
Ik vind het ook wel weer aandoenlijk, kersverse ouders die van de daken willen schreeuwen dat ze een kind hebben
Als je gebruik maakt van de overstapservice dan heb je 2 weken de tijd om te installeren waarin je niet zonder internet komt te zitten. En mocht installatie je niet lukken dan kan je bij de meeste providers ook gratis een monteur krijgen die het voor je doet.
Mijn advies zou zijn om elk jaar (of elke twee jaar afhankelijk van je contract) over te stappen om gebruik te maken van een nieuwe welkomskorting!
Oooh ik las aankondiging zwangerschap ipv geboorte haha
This makes sense
Grappig, ik ben juist overgestapt van Ziggo naar KPN omdat ik Ziggo echt vreselijk vond En de klantenservice ook nog eens ruk, vooral sinds ze samen zijn gegaan met Vodafone. Tot nu toe wel tevreden met KPN, maar zit er nog maar een paar maanden. Zo zie je maarrrr
O ik had dit een paar jaar geleden en had toen gemaild en kreeg excuses en een gratis kaartje maar ik kwam toen keihard aangefietst eerst naar de buschauffeur toe en gezegd ik zet hem even snel op slot en toen wachtte die buschauffeur dus expres tot ik voor de deur stond en deed die hem dicht en ging die ook zwaaien van doei doei. Dus ja toen waren excuses wel gepast opzich. Die bus ging ook maar 1x per uur.
O nee dat ervaar ik niet deze buschauffeur deed gewoon heel kut maar meestal trappen ze wel nog even op de rem als ze je zien rennen en ik ben door 1 buschauffeur midden in de nacht ook weleens heel lief behandeld toen ik lastig gevallen werd op straat. Politie gebeld vanuit de bus en afgeweken van zijn route (max 2 minuutjes om voor hem) zodat ik niet 10 minuten door het donker moest lopen. Hij was echt zo van ja ik doe het graag en zou ook willen dat iemand dit voor mijn dochter deed en hij zei je bent toch de enige in de bus en anders kom ik overal te vroeg aan.
In ieder geval beter dan dat ze hun bevalling als Strava-activiteit posten, inclusief hartslagzone’s
B en B vol liefde
Jeeeeeeeezus Eeeevert wat weet je wel
Oh dit heb ik een keer meegemaakt als 12-jarige. Ik wilde die trein helemaal niet halen, dacht, ik neem de volgende. Maar de conducteur wenkte me van als je opschiet kan je mee! Ik was best ver weg van de trein maar ik toch dat vrij lange stuk rennen met m’n rugtas om. Was ik voor de deur, deed hij hem dicht en reed de trein zo weg.
Echt zielig voor m’n 12-jarige ik
Nouu dat is stom.
Hoe ga je zo’n gesprek aan? Meteen bij de eerste persoon die je aan de lijn hebt of zeg je dat je je abo op wil zeggen? Bij het laatste krijg je echt een medewerker van opzeggingen aan de lijn en zij kunnen veel meer kortingen geven dus daar moet je altijd naar vragen
Bij de provider waar ik gewerkt heb was er een
Voor opzeggingen, kies 6
Of welk nummer dan ook haha maar dan kreeg je meteen de goede afdeling