Waar erger je je aan? #18

Wow doen mensen dit. De nieuwe handdoekjes op de strandstoelen.

3 likes

Mijn vader rijd nooit 130km op de snelweg (‘s avonds als het mag) want “da’s nie zuunig”

Ik snap het enigszins, maar erger me er toch aan.

5 likes

Door de mist fietsen waardoor de krul uit m’n wimpers volledig verdwijnt

1 like

En dan blijf je met van die klonterwimpers achter :smiling_face_with_tear:

1 like

Misschien juist door de veel groente? Mijn vriend heeft Crohn’s en kan bijna geen groente eten, omdat dat juist de pijn en het opgeblazen gevoel verergert.

5 likes

He frituurt hij dan zn groente? Heb dit echt nog nooit gehoord

3 likes

Nee, want er zit vezels in groente en daarvan kan hij heel weinig hebben. Tuurlijk is het met Crohn’s extremer dan voor de gemiddelde persoon die dat niet heeft, maar misschien dat er gevoeligheid voor is voor Lichtknopje.
Ik weet verder niks van haar eetgewoontes af, dus het was ook gewoon meedenken.

10 likes

Kan met fodmaps in voedsel te maken hebben

3 likes

Ik heb het ook wel eens, en juist als je misschien daarvoor wat vaker ongezonder hebt gegeten, je weer moet ‘wennen’ aan de vezels. Of toch wat te veel olie of vet van kaas/ scheutje room oid

Dat zou kunnen naar at groente die ik normaal ook eet en geen last krijg. Ik had nu wel volkoren noodles ipv gewone. Eigenlijk gaan bijhouden waar ik het steeds van krijg. Frituur eten en ui ofzo weet ik al.
Mijn oma had ook crohn en op een gegeven moment at ze zo sober.

1 like

Ik krijg het ook sneller van volkoren noedels, maar het is ook gewoon gewenning, kan er nu wel goed tegen. Heb je ook gelet dat je met verhoogde vezels ook meer water moet gaan drinken?

1 like

Ja precies, samengeklonterd tot 3 super rechte wimpers

1 like

Ja dat doe ik. Ik eet ook vaak de volkeren variant van iets. Pasta bijv maar deze specifieke noodles nog niet.

2 likes

Huh ze zijn de hele nacht non stop bezig geweest? Heb je wel een beetje geslapen?

5 likes

Wat hebben ze op joh?

4 likes

Gebeuren dit soort dingen dan met regelmaat, dat het nodig is om zoiets te zeggen?

5 likes

Dan heb je wel echt engelengeduld. Als je aan mijn slaapt komt, heb je echt een heel groot probleem haha

11 likes

What the fuck

61 likes

Nee sorry maar dit heeft niets te maken met geduld want hier wordt gewoon gezegd dat ze niet eerlijk durft te zeggen dat ze er last van heeft. Dat is zorgelijk en ik vind het ook bijzonder dat de vriend in kwestie zich gedraagt alsof zij er niet is.

4 likes

Ik heb eigenlijk vooral medelijden met de buren.

26 likes