Waar erger je je aan? #18

Ik dacht altijd dat ik wel een Bourgondiër was die doordeweeks Franse kaas at, maar ook mijn calvinistische grens wordt wel bereikt door “een beetje speed” en 15 uur lang muziek op een woensdagavond.

97 likes

Ik vind je ruggengraat al aardig sterk als je hier niks van zegt :skull:

Als je niet normaal kan/durft te communiceren in een relatie vind ik hem eerder zwak.

Maar het komt vast vanzelf allemaal goed als je wat groenten op de markt koopt samen (???).

40 likes

Ja klopt, maar omdat ze zei dat ze er ‘cool’ onder was vond ik dat een hele prestatie. Ik zou het tegenovergestelde zijn.

5 likes

haha wat is dan de context waarin 15u muziek en speed terwijl jij probeert te slapen wel oke is? is het normaal 17u muziek en meth? ik ben echt zo in de war nu

46 likes

Ik vind het ook allemaal wel meevallen hoor.

3 likes

Oh joh, er mist zoals gebruikelijk ook weer gewoon heel veel context. Mits het geen problematisch gebruik is vind ik dat mensen dit lekker zelf moeten weten ook. Dat anderen dit niet doen of niks met drugs hebben betekent niet dat een ander dit niet mag doen.

5 likes

Zit ik net lekker te lezen tik ik weer per ongeluk op hartjes… Sorry mensen, ik heb blijkbaar te dikke vingers?

2 likes

Mijn mondhygiënist die de avond van tevoren een fles tzatziki samen met een compleet knoflookveld verorberd leek te hebben.
Zelfs zijn mondkapje was niet opgewassen tegen die warme ranswalm.

Nadat ik vroeg of hij lekker had gegeten bij de Griek hield hij elke keer zijn adem in als hij boven mij hing :joy:

10 likes

Ik ben deze persoon als ik een jurk of rok draag. Geen zakken en dit is dan een prima oplossing en heb verschillende hoesjes/koorden om te matchen bij mijn outfit🤣

2 likes

Ik zou mij niet zo druk maken over wat mensen hier zeggen. Mensen gaan hier al snel steigeren als er drugs en een wat doorgehaalde avond in het spel is alsof dat alleeeeeen maar kan als je helemaal ontspoord bent. Ik kan mij wel in de situatie inleven (maar dan moet eerder vanaf de andere kant :joy:)

5 likes

Ik ging net in bad en zie ik opeens schimmel op de (daarvoor bedoelde bamboe) plank, die over het bed ligt. Ranzig! En een raadsel hoe dat er is gekomen ook :expressionless:

Maak je de plank droog na gebruik? Het condens van de warmte blijft onder de plank, dus als dat vochtig blijft groeit er vanzelf schimmel.

1 like

Ja, maak hem altijd droog. Hij is voor de sier dus meestal leg ik hem er pas na het badderen weer op.

4 likes

Het voelt als vrijdagavond maar ik moet morgen gewoon weer werken.

4 likes

Same, was helemaal sad toen ik erachter kwam

1 like

Mensen die op vinted gaan afdingen op iets van 2,50. ‘Mag ik het kopen voor 1,80?’ Nee, sterf.

19 likes

Heftig

2 likes

Dat zou ik gewoon naar de kringloop brengen of in de textielcontainer. Hoe is dat je moeite waard?

10 likes

Is gewoon kinderkleding wat ik er voor kleine prijsjes opzet net als half nederland.

1 like