Waar erger je je aan? #18

Ja dat was bij mijn werk ook zo maar alsnog kreeg ik dan vaak mensen aan de lijn die belden voor een opzegging terwijl ik voor problemen was en dan waren ze boos dat ik ze weer in de wacht moest zetten. :smiling_face_with_tear:

Praat me er niet van 🫣

3 likes

Ik ben op vakantie in Kroatië en heb hier helemaal geen mobiel internet, terwijl het wel een EU land is. En an sich kom ik echt wel gewoon goed m’n dag door, maar ik erger me er alsnog aan dat ik niet gewoon makkelijk locaties of ticketprijzen of restaurant reviews kan Googlen.

1 like

Ik was niet geëindigd bij opzeggingen maar wel 3 verschillende personen in 1 gesprek gesproken, werd telkens doorverbonden omdat de voorganger dan niks kon doen. Weet eigenlijk ook niet of ik hier verder zin in heb of dat ik gewoon elk jaar vanaf nu ga overstappen van aanbieder.

2 likes

Ik had dat ook toen ik daar een maand was, is wel oplosbaar maar voor korte termijn niet handig. Esim via airalo is 5 dollar voor 1gb, zou dat doen

1 like

De bibliotheek in het dorp waar ik woon is heel klein en wordt gerund door een stelletje oude vrouwtjes van 70+. Ze zijn maar 3 dagen per week 2 uurtjes open, maar zelfs dat is te veel gevraagd om even vriendelijk te zijn. Ze negeren klanten vrijwel volledig.

2 likes

ligt het niet aan jou?

1 like

Uiteraard niet. Ik ben de vriendelijkheid zelve.

3 likes

Dat zijn zeer waarschijnlijk vrijwilligers en die worden niet ingezet voor frontoffice werkzaamheden en doen vooral hun eigen taken. Op deze manier kan een kleine bieb openblijven. Tuurlijk kunnen ze gedag zeggen, maar ze zullen je niet kunnen helpen.

De apotheek en de hele grafsfeer daar en het werktempo. Wat is het toch met apotheken dat er altijd 5 medewerkers rondlopen, er 1 balie open is en je heel lang moet wachten

20 likes

Oh echt verschrikkelijk hè. Volgens mij moet je permanent chagrijnig zijn om daar te mogen werken.

1 like

Ik zou ook chaggo zijn als elke klant altijd loopt te zeuren dat ik sneller moet werken :joy:

5 likes

Hahaha zeker waar, snap ook dat het soms lang duurt omdat er nog veel uitgezocht en klaargemaakt moet worden, maar bij mijn apotheek zijn ze gewoon echt onaardig. Ik liep er laatst naar binnen na een doktersbezoek om alleen even wat paracetamol te halen. Wist niet of dat achter de balie lag of op een rek naast de balie, dus liep naar dat rek toe om te kijken en toen snauwde een medewerker “als je geholpen wilt worden moet je je een tijdvak kiezen bij de monitoren daar.” Dat was nieuw en had ik niet gezien dus ik zei iets van “oh sorry dat wist ik niet, was alleen op zoek naar de pcm” en toen snauwde ze terug dat als iedereen zo dacht het chaos werd. Er was naast mij ook gewoon niemand in die hele apotheek. Heb uiteindelijk m’n paracetamol ook bij de Etos gehaald en niet daar :joy:

7 likes

Wat bedoel je ze kunnen je niet helpen, ze werken daar toch?

1 like

Omg de verwarming in de trein staat echt veeeel te hoog voor de buitentemperatuur

2 likes

Ik weet uiteraard niet hoe het bij deze bieb is. Maar er draaien wel vaker kleine bibliotheken alleen op vrijwilligers. Dat betekent soms dat de bieb wel opengaat, maar er geen service verder is. Dus die vrijwillers zijn er dan bijv om boeken te ruimen, beetje toezicht houden, maar verlenen dan geen service.

1 like

Dat is hier ook zo inderdaad.
Fijn dat er vrijwilligers zijn, maar ik probeer nu al 3 weken mijn aangevraagde pasje op te halen, maar niemand kan mij helpen :tired_face::sweat_smile:

1 like

Als je in het ov zit en het klaptafeltje hangt dusdanig laag waardoor je niet met je benen over elkaar onder het uitgeklapte tafeltje kan zitten :rage:

5 likes

Ik haat die vraag ‘wilt u erop wachten?’ NEE pak mn medicijnen gewoon!!

(Ff zonder disclaimers ik weet heus wel dat ze het druk hebben blabla)

Mijn apotheek heeft een automaat nu waar je 24/7 je spullen kunt ophalen. Dat is een uitkomst omg

4 likes

Nou bij ons moet je dus binnen 48 uur je bestelling uit de automaat ophalen (wat ik snap hoor) maar soms lukt dat echt niet en moet je het alsnog binnen ophalen.

3 likes