Waar erger je je aan? #18

Ik had al een kortings abbonement van de bus en heb er daarna ns flex opgezet. In het begin werkte het niet in de bus, toen kon ik niet inchecken want ik had geen saldo. maar heb uiteindelijk reizen op saldo voor de bus, metro en tram eraf laten halen en automatisch opladen er weer opgezet. NS zegt dat dit niet werkt, maar het kan gewoon.

Dus nu gaan treinreizen op saldo en andere betaal ik gewoon per rit.

5 likes

De nieuwe zelfscan bij de Lidl met een weegschaal ter controle, ben 15 min bezig geweest met 10 producten.

10 likes

Echt ellende, gewoon aan de kassa afrekenen gaat sneller

2 likes

Oh nee, ik ken dat systeem uit de UK en daar ging het altijd mis bij mij. Hopelijk duurt het nog even doordat het bij mijn Lidl is.

4 likes

Twitter is natuurlijk allang niet meer wat het geweest is en het gros van de mensen die er beroepsmatig zaten die ik volgde, zijn er weg.

Maar desondanks zat ik nog wel in een goeie bubbel qua berichten die ik te zien kreeg. Maar sinds een paar dagen krijg ik ineens allemaal extreemrechtse drek voorgeschoteld op mijn tijdlijn. Echt janken. Ik wil dit helemaal niet lezen/volgen, maar schrik ook van de heftigheid.

4 likes

Ik zit momenteel in een soort incel vrouwenhaat tijdlijn, echt geen idee waarom maar het is afgrijselijk.

Heb wel gemerkt dat als je alle Indiërs met een blauw vinkje blokkeert je Twitter ervaring echt veeeeeeeeel beter is. Tipje.

1 like

Oeh, ik ga even aan de slag. Dank!

3 likes

Ik ben regelmatig in de UK en het systeem bij de Lidl nu is vele malen kutter. Wil je een eigen tas gebruiken om het meteen in te doen: doe het niet! Drama

2 likes

Huh wat is het nieuwe systeem dan?

1 like

Je zet je volle mandje aan de ene kant en een lege tas aan de andere kant en dan merkt hij aan het gewicht of je alles scant en van tas verplaatst. Maar als je meerdere dingen tegelijk scant of met meerdere mensen tegelijk probeert af te rekenen gaat ie al piepen

2 likes

Hahah jezus, klinkt een dom systeem

Dat met die weegschalen. Hetzelfde principe als in de UK maar bij de Lidl is hij raar afgesteld waardoor hij steeds gaat piepen en vastlopen en je weer een medewerker moet roepen

2 likes

Is in sommige supermarkten in duitsland ook al jaren, je went er wel aan

1 like

Was er maar een manier waarop automatisch meer opgelet kon worden of mensen al hun boodschappen betaalden :slightly_frowning_face:

13 likes

Oh dus met een kar kan je dus helemaal niet meer maar de zelfscan? Wat stom

3 likes

Hahaha doen mensen dit?

4 likes

Ja helaas :cry:

2 likes

Ja en als je toch niet slim getetrist hebt in je tas en iets wil verzetten daarin krijg je ook meteen een error. Degene die dit systeem heeft bedacht heeft echt een hekel aan mensen.

1 like

Ohw, en dan zeker ook dat je een item maar één keer moet scannen en het ding dan aan de hand van het gewicht zelf gaat bedenken hoeveel je ervan hebt? Daarmee ging ik de mist in in de UK. Ik wilde heel Nederlands gewoon elk ding scannen …

1 like

Ja ik! Maar dan nog heb ik niet meer dan 10 dingen maar wel 6-pack water en nog paar andere boodschappen. Dat staat makkelijker in wagentje dan in een heel vies mandje.

4 likes