Waar erger je je aan? #18

Ik vind het al erg dat onze Liddl camera’s + scherm bij elke zelfscankassa heeft. Sta je tijdens het hele scan & afrekenproces naar je eigen snuit te staren…

Waarschijnlijk om mensen er van bewust te maken dat ze in de gaten gehouden worden maar naar is het wel.

4 likes

Mensen die niet kunnen, maar geen tegenvoorstel doen

24 likes

Deel 3 van een luisterboek serie is ineens door iemand anders ingesproken :triumph: ik vond juuuuuist die stem zo goed passen, kan haast niet verder luisteren.

4 likes

Oh dit ja, heb dat vaak met twee vriendinnen. Eentje kan echt nooit maar zegt dan alleen: ik kan dan niet. En dat op 4 voorstellen achter elkaar ofzo. Kan maar zeg dan wanneer je wél kan.

5 likes

Snap dat ook niet, vind het zo laks en makkelijk.
Komt dan lekker interessant over ofzo alsof je altijd druk bezet bent etc.

1 like

Vaak is dat een stille hint dat ze gewoon geen zin hebben

15 likes

Of niet eens een stille hint, maar gewoon best een duidelijke hint dat ze geen behoefte hebben aan die afspraak.

2 likes

Maar zijn het vrienden? Die zouden haar toch graag willen zien zou je denken.

Superirritant ja, en lui. Maar sommige mensen nemen nou eenmaal nooit initiatief.

Boven kraakt er een deur zo erg he. Het klinkt meer als een soort aanstellerig gilletje. En het duurt echt eeuwig want als ik de trap afloop hoor ik het nog steeds. :face_with_spiral_eyes: al is daar volgens mij heel makkelijk wat aan te doen maargoed

Nee, ze is het type dat nooit wat voorstelt, maar altijd moeite doet om erbij te zijn! Ze is ook niet goed in plannen en heeft adhd, dus ik denk dat dat meespeelt. Ze wil zeker wel, maar als we op haar zouden wachten hebben we over een jaar nog steeds geen afspraak(letterlijk). En zijn wel haar inner circle vrienden.

Ik denk dat bepaalde patronen er gewoon insluipen in vriendschappen, maar betekend niet dat het niet vervelend kan zijn als iemand anders wel inniatief neemt.

6 likes

Ik kan geen stapelsteen meer zien, hoe kan dit leuk zijn om mee te spelen. (Nee dit is geen opening voor argumenten aub)

6 likes

:smiling_face_with_tear:

13 likes

Wtf zijn die dingen zo duur :open_mouth: Ze staan (bijna) bij elke opvang waar ik inval en zijn wel een hit daar ja.

3 likes

De echte ergernis hier :weary:

5 likes

Zwaar leven als je je hier aan blijft ergeren :joy:

4 likes

Wat gebeurt er met je als je haar ergernis over blokken leest? Wat nou als ze lekker zelf thuis op de blokken staat? Past het dan wel in dit topic?

3 likes

Dit dacht ik ook, zag mezelf al een uitdagend parcours maken maar denk niet dat 100 kilo houden :joy:

4 likes

Mijn kind doet het met yogablokken, dat zou wel moeten lukken! :grin:

2 likes

Ik heb geen moeite met je vraag. Dat probeer jij te framen omdat ik je vraag waarom het je stoort. Je kan ook de vraag gewoon beantwoorden.

3 likes

Ik ga deze antwoord niet bevragen

12 likes