Waar erger je je aan? #18

Ik vind het echt heel kut voor je dat je je zo voelt, maar dat praat je opmerking gewoon niet goed. Wat is er mis mee om gewoon te zeggen hoe je je voelt en ‘ik wou dat ik ook eens zonder schuldgevoel op de bank kon liggen van mezelf’. Dat gun ik (en iedereen hier waarschijnlijk) je ook.

Als je zoveel context nodig heb voor een achteloze opmerking op het forum, moet je hem misschien ook niet maken.

Excuses zijn fijn hoor, maar anderen kortzichtig noemen en reacties heftig vinden staat daar wel beetje mee in contrast.

23 likes

Jij verlangt soms naar een week rust/geen verplichtingen, dat moet je niet verwarren met een week “ziek zijn”. Van een week “griep” rust je niet uit en kom je niet bij, dat sloopt je en je verlangt elke dag naar het moment dat je je weer goed voelt en je weer zin/energie hebt in “iets doen”.

Denk dat jij met “ziek” meer “schoolziek” of “me-time” bedoelt ofzo. Ook met je uitleg vind ik het maar raar eigenlijk.

21 likes

Zelfs in het dorp naast mijn stad is die op zaterdag open, maar in mijn stad heb ik er nog geen een gevonden. Maar een koopavond pw of rond de lunch open zou al helpen

2 likes

Ja, of de automaat buiten! Dat vind ik wel echt heel raar, dat is toch juist het hele nut van zo’n ding, dat je daar 24/7 terecht kunt.

13 likes

Zo dom ook. Fijne van een afhaalautomaat is toch juist dat deze buiten staat en 24/7 bereikbaar is.

5 likes

Ja toen ze die introduceerde dacht ik ook hehe wat handig dat ze dit eindelijk hebben, maar die automaat staat binnen en is dus eigenlijk een soort zelfscan. Je hoeft dan niet meer in contact te komen met personeel en bent dus sneller aan de beurt, maar na sluitingstijd heb je pech :joy:

1 like

De automaat hier staat ook binnen maar bij de ingang van het gebouw kun je je code invoeren en dan gaat de deur open als het gebouw dicht is, zoiets is er bij jullie niet?

1 like

Nee, ik bedoel dus niet “schoolziek” of “me-time”. Ik bedoel griep: met koorts in bed liggen.

@Bunnyslippers met mijn opmerking bedoelde ik dat IK het SOMS op een bepaalde manier ook lekker kan vinden als IK, TIJDELIJK, zo ziek ben dat het enige goede/mogelijke is: in bed liggen en uitzieken. Dat gaat over mijn persoonlijke situatie. Als ik het te stellig of achteloos heb verwoord waardoor het anders over kwam dan spijt dat mij en ik zal de volgende keer twee keer nadenken voordat ik zoiets post. En ik vind het ook echt vervelend als ik mensen ermee gekwetst heb. Maar ik vind het wel jammer als ik geen opmerking over mijn ervaring mag maken, of dat die ervaring direct als fout of niet legitiem wordt gezien. Ik reageerde op een post waarin het ook gewoon ging over verkoudheid of griep he, niet een gesprek/post over chronisch of ongeneeslijk ziek zijn.

9 likes

Ik ga de volgende keer ff goed kijken, maar deze automaat staat echt binnen in de apotheek dus ook waar alle medicijnen e.d. die je kunt kopen liggen dus lijkt me niet dat je hier zomaar naar binnen kan als er geen personeel aanwezig is idk?

2 likes

Oh nee hier zit er nog wel de deur van de apotheek naast waar je dus niet in kan inderdaad
Nou wat een dom systeem dan haha

Mensen die denken dat ze kunnen fluisteren, maar dit niet kunnen. Zo klote geluid

10 likes

Oh ik keek laatst zo’n asmr filmpje waarin de mevrouw fluisterde maar haar stem schoot er steeds doorheen (als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik schrok elke keer

3 likes

Ik krijg dat rondje van 10 sec niet. Ja ik kan natuurlijk wel gewoon voor en achteruit spoelen. Die ipad is ook niet oud ofzo maar van sept 2022. Nouja er zijn ergere dingen lol

3 likes

Of mensen die ineens iets in je oor fluisteren

Ik vind dat eigenlijk gewoon aanranding.

11 likes

Ja ik had haar aangeklaagd, zeker omdat ze een patroon van ongewenst fluisteren had.

5 likes

Dat ik er met een sleek bun en wat meer make up uitzie als een synchroonzwemmer en niet als de fleeky girl die ik in mn hoofd had :smiling_face_with_tear: hoe doen andere meiden dit

14 likes

Volgens mij zijn er echt maar heel weinig mensen bij wie dit wel mooi staat. Alleen bloedmooie vrouwen met een goede kaak en jukbeenderen zien er niet uit als een naaktslak.

25 likes

Ik word elke dag gewekt door een achterbuurjongen die met de hond gaat wandelen en dan complete liederen fluit. Gekmakende mini-boomer.

Ja en bijna altijd zijn het wat oudere mannen. Die dan ergens mee bezig zijn en vrolijk fluiten. Mn buurman die al op leeftijd is vind tuinieren he-le-maal geweldig, wel schattig. Maar hij fluit er 9 vd 10 keer bij.

2 likes

Dat mijn collega altijd alles zo overdrijft. Als iemand echt “heel pissig” was over iets, dan was het gewoon een aandachtspunt als ik het dan navraag. Alles wordt zo overdreven gemaakt.

2 likes