Waar erger je je aan? #18

Die gekleurde pakken die elke vrouw in de dertig lijkt te dragen. Mooi als het goed zit hoor, maar daar knelt (pun unintended) het schoentje meestal. Een Zara of Mango doet ‘t met de blazers vaak nog oké (al moet je wel smalle schouders en dunne armen hebben om erin te geraken) maar de pantalons zijn 90% slecht gesneden.
En dan heb je de c&a en marktkwaliteit fits met de “oversized blazers” die eigenlijk gewoon ruim gesneden zijn zodat ze iedereen in theorie passen, maar in praktijk op niemand mooi staan.

En dan heb ik het nog niet over de doorschijnende stoffen waardoor je de naden ziet, de blazerkragen die omkrullen en de voering die eruit ziet alsof ze van gerecycleerde carnavalskledij is gemaakt :sob:

Ok dit was mijn betoog bedankt voor jullie aandacht.

55 likes

Maar nu willen we natuurlijk weten welke wél mooi zijn!

6 likes

Oeh ja en die vreselijk afgetekende zakken die je dan opeens op iemands bovenbeen ziet zitten

8 likes

Waar zijn de snoep- en drankautomaten op stations heen? Ik wil snacken maar zit nu anderhalf uur in de trein en kon nergens eten vinden op het station.

2 likes

Aan dat ik afhankelijk ben van anderen door mijn ziekte en dat al heel lastig vind. Daar bovenop zijn er ook weer mensen afhankelijk van mij (zoals bijvoorbeeld mijn moeder). Ik kan fysiek zelf weinig dus al helemaal niet andere mensen helpen, waardoor ik mij continu schuldig voel en ik schiet er precies niets mee op.

9 likes

Aan de buurman die net thuiskomt en het een perfect moment vindt om piano te gaan spelen. Hij speelt heel goed en normaal vind ik het echt niet erg, maar het is middernacht en ik wil slapen :sob:

3 likes

Kwam op mijn eindstation aan en ik had zooo’n honger, want ik had geen fatsoenlijk avondeten gehad, en ik was blij want in de NS app stond dat Burger King open was dus had in mijn hoofd al een bestelling verzonnen. Had het ook nog eens koud dus ik had zin in iets warms. Is de BK allang dicht??? En er waren nog wel andere opties open maar mijn hoofd kon het niet aan dus nu zit ik op de bank met Hamka’s.

5 likes

Eerlijk Hamka’s 10/10

10 likes

Ja, helemaal eens. Het is ook een achterlijke gedachte die voortkomt uit het te druk hebben, en slaat dus nergens op. Ik had dit niet zo op het forum moeten plempen.

1 like

Ja zeker waar maar her is toch minder als je wat anders in je hoofd heb.

1 like

Ik heb nog geen vaderdag cadeau. Mijn vriend is zo tering moeilijk, vind dat echt oneerlijk want ik ben heel makkelijk. Ik hou namelijk van heel veel verschillende geuren parfum dus ben altijd wel tevreden met wat je koopt. Maar ik kom nu nog volle flessen parfum tegen die ik 5 jaar geleden gekocht heb voor hem.

En zo is het met heel veel dingen die ik koop voor hem.

1 like

Pak die volle flessen opnieuw in. :bulb:

32 likes

Ja een geur zit letterlijk nog in die cadeau doos :joy: maar die wilde ik eigenlijk aan mn vader gaan geven morgen

21 likes

Het is toch niet jouw vader, je dochter mag dit probleem lekker oplossen want haar vader.
Als hij met Moederdag maar wel een cadeau voor jou koopt.

9 likes

Pfff na twee weken rugpijn leek het langzaam beter te gaan en dan is het vandaag toch weer helemaal kut. Ik wil geen rugpijn meer

2 likes

Ja @Karl_Lagerfeld laat 'r gewoon een tekening maken en klaar. Moet je alleen geen LV verwachten met moederdag…

6 likes

Zulke mensen.

De quote:

Het gezin:

Hoe de fuck denk je al “veel te doen voor een betere wereld” als je VIER fucking kinderen hebt gebaard en elk jaar een au pair uit Zuid Afrika laat invliegen :clown_face:

43 likes

Ik vind mensen uit die rubriek in de NRC vaak zo onsympathiek :joy: echt vreselijk hoe zelfingenomen mensen kunnen zijn

17 likes

Deze mensen hebben elkaar leren kennen “in een weeshuis in Tanzania” :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

12 likes

Ik wilde dit net komen posten… Artikel begint goed.

Hele artikel gelezen en wat een eng stel zeg

3 likes