Ik heb cruesli met megaveel rozijnen echt wel 9 per hap
Ik kreeg een fles wijn met de foto van mijn huis erop bij de verkoop van mijn huis.
“Huiswijn”…
Ik ben op vakantie en erger me eraan dat (ik zie dit vooral bij) Amerikanen de menukaart als een suggestie lijken te zien? Allerlei vragen of een gerecht kan worden aangepast, dingen eruit gehaald of eraan toegevoegd. Ik snap het als er een ding is dat je niet lekker vindt en dat er graag niet op wil, maar kom op.
Van die weggooi to go bekers die zo heet worden dat je ze amper vast kunt houden
Hahaha dit vind ik wel echt grappig, superdroog hahaha
Ik heb net €10 euro uitgegeven aan een ‘Dubai reep’ en het was echt een teleurstelling.
Ik ging net mijn auto wassen waar je daarna kunt stofzuigen op een rij naast elkaar.
Ik bezig met stofzuigen half in mijn auto, zegt degene naast me “zo jij hebt echt een lekkere kont”.
Ik heb de stofzuiger terug gezet en ik ben in mijn auto gestapt en weg gereden zonder iets te zeggen.
Pfff wat verwacht die kneus nou? Dat ik hem bedank?
Ik kan niet eens stofzuigen in rust voor mijn gevoel en heb niet kunnen doen wat ik wilde omdat ik me zo ongemakkelijk voelde. Daarnaast baal ik dat ik niets gezegd heb terwijl dit is niet mijn probleem?!
Zucht.
De volgende keer met de slang op die domme kop slaan
Serieus wat een flapdrol
Of die zuiger in z’n mond duwen en zeggen even hier ook de troep eruit halen. Maar wel echt stom @Barbamama en logisch dat je op dat moment gewoon dacht ik wil hier weg.
Minder dan 12 meter vanaf onze deur van de woonkamer naar de tuin ligt een grote speeltuin/buurtvereniging.
Dat er kinderen door de weeks tot 6 uur krijsend spelen en dat als je in je tuin zit er 10 meter verder basketbal of voetbal wordt gespeeld (bal keihard stuiteren op de grond, knallend tegen de ijzeren hekken) heb ik al geaccepteerd, maar nu hebben ze in het weekend tot 9 uur 's avonds kinderfeestjes en volwassen zuippartijen met microfoons en megaboxen die foute nederlands muziek blasten.
Vind eigenlijk bizar dat dit eigenlijk zo in je achtertuin staat.
Maar dat weet je toch als je in het huis gaat wonen dat het naast een speeltuin is?
Net als wonen naast een basisschool dan weet je dat je geschreeuw hoort.
Vind dit wel altijd een simpele gedachte. Niet iedereen heeft altijd de luxe om te kiezen waar ze gaan wonen. Dus dan kan je alsnog balen van geluidsoverlast.
Plus ik verwacht geen boxen en kutmuxziek op zo’n speelplaats. Daar zou ik ook gek van worden.
Op een speelplaats niet, maar bij een buurtvereniging wel toch? Zo’n buurthuis is echt zo’n plek die juist verhuurd wordt aan mensen die de feestjes thuis niet willen vieren/grootser willen vieren. Dat verwacht ik dat juist.
Ooh ik las helemaal over buurtvereniging heen! Dacht alleen een speeltuin
Ik ga morgen met een vriendin mee naar pilates. En mensen denken dat ik heel fit ben maar zo’n klasjes sport is meestal niet mijn ding en ben echt bang dat ik voor lul ga staan
Best veel doe je liggend dus niemand ziet het echt als je het verkeerd doet
Als je koffer niet op de bestemmingen aankomt.
Je krijgt meestal variates in moeilijkheid en iedereen is vaak vooral met zichzelf bezig. Vind het juist een sport waar je chill je eigen moeilijkheid kan bepalen /luisteren naar je lijf zeg maar en/of kunt smokkelen haha.