Ik voel me echt een enorme idioot maar ik heb mijn birkenstocks volgens mij te groot gekocht want ze bewegen steeds als ik loop. uiteraard ook veel te laat om te retourneren.
Bij mij waren de bandjes te ruim, maar de maat verder goed dus heb ik zelf er een gaatje bijgemaakt
birkenstocks verkopen heel goed op vinted
Spraakberichten van 12 minuten
Ćberhaupt spraakberichten
Ik ga dat niet luisteren hoor als mensen me dat sturen, bel me maar gewoon als je zoveel te bespreken hebt blijkbaar
Love voicememoās van vriendinnen! Ik behandel ze als een podcast en ga lekker luisteren met mijn oortjes in terwijl ik dingen opruim of aan het wandelen ben. Vertel me alles!
Ja dat heb ik ook! Ik bewaar ze vaak ook voor een goed moment, als ik weet dat ik er ook direct op kan reageren (en soms gebruik ik daar het belhokje op mijn werk voor haha)
(Misschien lees ik het verkeerd en is dit een onterechte ergernis maar: )
Ik heb een kortingsabonnement voor de NS en wil er ook een voor de bus en lees nu overal dat je maar een abonnement op een ov chipkaart kan hebben staan. Wat is dat nou weer voor onzin? ik weet niet hoe de techniek achter zoān kaart werkt, maar ik kan me echt niet voorstellen dat er in 2024 geen mogelijkheid is om twee abbos op een kaart te hebben?
Dat klopt hoor, ik had naast mijn studenten ov een aparte voor weekend vrij van NS. Tyfus hinderlijk want vaak genoeg per ongeluk met die van ns ingecheckt en niet direct kunnen uit checken bij arriva waardoor ik het alsnog moest terugvragen.
Het probleem is dat de ov-chipkaart een verouderd systeem is, je moet bijvoorbeeld ook nog je abonnement via een paal op je kaart zetten (ns heeft dit een beetje te weten omzeilen met ns flex). Vermoed dat dit binnenkort met ov-pay wel mogelijk gaat zijn!
Ik had al een kortings abbonement van de bus en heb er daarna ns flex opgezet. In het begin werkte het niet in de bus, toen kon ik niet inchecken want ik had geen saldo. maar heb uiteindelijk reizen op saldo voor de bus, metro en tram eraf laten halen en automatisch opladen er weer opgezet. NS zegt dat dit niet werkt, maar het kan gewoon.
Dus nu gaan treinreizen op saldo en andere betaal ik gewoon per rit.
De nieuwe zelfscan bij de Lidl met een weegschaal ter controle, ben 15 min bezig geweest met 10 producten.
Echt ellende, gewoon aan de kassa afrekenen gaat sneller
Oh nee, ik ken dat systeem uit de UK en daar ging het altijd mis bij mij. Hopelijk duurt het nog even doordat het bij mijn Lidl is.
Twitter is natuurlijk allang niet meer wat het geweest is en het gros van de mensen die er beroepsmatig zaten die ik volgde, zijn er weg.
Maar desondanks zat ik nog wel in een goeie bubbel qua berichten die ik te zien kreeg. Maar sinds een paar dagen krijg ik ineens allemaal extreemrechtse drek voorgeschoteld op mijn tijdlijn. Echt janken. Ik wil dit helemaal niet lezen/volgen, maar schrik ook van de heftigheid.
Ik zit momenteel in een soort incel vrouwenhaat tijdlijn, echt geen idee waarom maar het is afgrijselijk.
Heb wel gemerkt dat als je alle Indiƫrs met een blauw vinkje blokkeert je Twitter ervaring echt veeeeeeeeel beter is. Tipje.
Oeh, ik ga even aan de slag. Dank!
Ik ben regelmatig in de UK en het systeem bij de Lidl nu is vele malen kutter. Wil je een eigen tas gebruiken om het meteen in te doen: doe het niet! Drama
Huh wat is het nieuwe systeem dan?