Waar erger je je aan? #18

Je zet je volle mandje aan de ene kant en een lege tas aan de andere kant en dan merkt hij aan het gewicht of je alles scant en van tas verplaatst. Maar als je meerdere dingen tegelijk scant of met meerdere mensen tegelijk probeert af te rekenen gaat ie al piepen

2 likes

Hahah jezus, klinkt een dom systeem

Dat met die weegschalen. Hetzelfde principe als in de UK maar bij de Lidl is hij raar afgesteld waardoor hij steeds gaat piepen en vastlopen en je weer een medewerker moet roepen

2 likes

Is in sommige supermarkten in duitsland ook al jaren, je went er wel aan

1 like

Was er maar een manier waarop automatisch meer opgelet kon worden of mensen al hun boodschappen betaalden :slightly_frowning_face:

13 likes

Oh dus met een kar kan je dus helemaal niet meer maar de zelfscan? Wat stom

3 likes

Hahaha doen mensen dit?

4 likes

Ja helaas :cry:

2 likes

Ja en als je toch niet slim getetrist hebt in je tas en iets wil verzetten daarin krijg je ook meteen een error. Degene die dit systeem heeft bedacht heeft echt een hekel aan mensen.

1 like

Ohw, en dan zeker ook dat je een item maar één keer moet scannen en het ding dan aan de hand van het gewicht zelf gaat bedenken hoeveel je ervan hebt? Daarmee ging ik de mist in in de UK. Ik wilde heel Nederlands gewoon elk ding scannen …

1 like

Ja ik! Maar dan nog heb ik niet meer dan 10 dingen maar wel 6-pack water en nog paar andere boodschappen. Dat staat makkelijker in wagentje dan in een heel vies mandje.

4 likes

Ik vind het al erg dat onze Liddl camera’s + scherm bij elke zelfscankassa heeft. Sta je tijdens het hele scan & afrekenproces naar je eigen snuit te staren…

Waarschijnlijk om mensen er van bewust te maken dat ze in de gaten gehouden worden maar naar is het wel.

4 likes

Mensen die niet kunnen, maar geen tegenvoorstel doen

24 likes

Deel 3 van een luisterboek serie is ineens door iemand anders ingesproken :triumph: ik vond juuuuuist die stem zo goed passen, kan haast niet verder luisteren.

4 likes

Oh dit ja, heb dat vaak met twee vriendinnen. Eentje kan echt nooit maar zegt dan alleen: ik kan dan niet. En dat op 4 voorstellen achter elkaar ofzo. Kan maar zeg dan wanneer je wél kan.

5 likes

Snap dat ook niet, vind het zo laks en makkelijk.
Komt dan lekker interessant over ofzo alsof je altijd druk bezet bent etc.

1 like

Vaak is dat een stille hint dat ze gewoon geen zin hebben

15 likes

Of niet eens een stille hint, maar gewoon best een duidelijke hint dat ze geen behoefte hebben aan die afspraak.

2 likes

Maar zijn het vrienden? Die zouden haar toch graag willen zien zou je denken.

Superirritant ja, en lui. Maar sommige mensen nemen nou eenmaal nooit initiatief.

Boven kraakt er een deur zo erg he. Het klinkt meer als een soort aanstellerig gilletje. En het duurt echt eeuwig want als ik de trap afloop hoor ik het nog steeds. :face_with_spiral_eyes: al is daar volgens mij heel makkelijk wat aan te doen maargoed