Waar erger je je aan? #18

Nee, ze is het type dat nooit wat voorstelt, maar altijd moeite doet om erbij te zijn! Ze is ook niet goed in plannen en heeft adhd, dus ik denk dat dat meespeelt. Ze wil zeker wel, maar als we op haar zouden wachten hebben we over een jaar nog steeds geen afspraak(letterlijk). En zijn wel haar inner circle vrienden.

Ik denk dat bepaalde patronen er gewoon insluipen in vriendschappen, maar betekend niet dat het niet vervelend kan zijn als iemand anders wel inniatief neemt.

6 likes

Ik kan geen stapelsteen meer zien, hoe kan dit leuk zijn om mee te spelen. (Nee dit is geen opening voor argumenten aub)

6 likes

:smiling_face_with_tear:

13 likes

Kunnen dat soort blokken niet in het zw/k gedeelte?

18 likes

Wtf zijn die dingen zo duur :open_mouth: Ze staan (bijna) bij elke opvang waar ik inval en zijn wel een hit daar ja.

3 likes

De echte ergernis hier :weary:

5 likes

Zwaar leven als je je hier aan blijft ergeren :joy:

4 likes

Wat gebeurt er met je als je haar ergernis over blokken leest? Wat nou als ze lekker zelf thuis op de blokken staat? Past het dan wel in dit topic?

3 likes

Dit dacht ik ook, zag mezelf al een uitdagend parcours maken maar denk niet dat 100 kilo houden :joy:

4 likes

Mijn kind doet het met yogablokken, dat zou wel moeten lukken! :grin:

2 likes

Ik weet niet, maar sommige moeders lijken wat moeite hebben met mijn vraag, waaronder jij.

1 like

Ik heb geen moeite met je vraag. Dat probeer jij te framen omdat ik je vraag waarom het je stoort. Je kan ook de vraag gewoon beantwoorden.

3 likes

Ik ga deze antwoord niet bevragen

12 likes

Net lekker een bakje peer uit de kortingsbak bij de jumbo gehaald, ik nam net een hapje en het was heel hard en het bleek appel te zijn :slight_smile: Er staat ook gewoon appel op de verpakking maar ik had peer gelezen en zat me te verheugen op dat bakje peer :sob: Ik heb ook nog een hele zak appels thuis en dit bakje is niet eens lekker meer. Kon echt zweren dat er peer stond maar heb in de gauwigheid gewoon niet goed gelezen/gekeken.

9 likes

Ik ben al anderhalve week verkouden en het lijkt maar niet beter te worden. Hoest mezelf minstens 3x per nacht wakker en duurt dan ook eeuwig voor ik weer in slaap val. Ga door drie pakjes zakdoeken per dag heen. Werk dus ook al anderhalve week thuis en ik vind het saai en mis mijn collega’s. En nu heb ik natuurlijk ook nog eens een enorme koortslip gekregen die er niet uit ziet en teringpijn doet :cry:

5 likes

Dus je moet toch appels en peren vergelijken

26 likes

:stop_sign: :raised_hand:t3:

Je dochter is TOTAAL onboeiend voor ons, we forummen met jou, niet met je kind.

Save het voor zw/k

19 likes

rode kaarten terug aub

9 likes

Ik heb te veel zure snoepjes gegeten en nu ben ik misselijk.

2 likes

Hear, hear.

3 likes