Waar erger je je aan? #18

Had een mcdelivery bestelling geplaatst en de fuckers hebben het geannuleerd :triumph::triumph::triumph: ook echt pas drie kwartier na mijn bestelling. Doe dat dan meteen.

2 likes

Bestaat volgens mij geen ik erger me aan m’n kind topic

1 like

Zou wel een topper zijn voor jullie subforum toch?

Gun jezelf zo’n topic!

12 likes

Kan je zelf gewoon aanmaken

1 like

Ze willen niet.

2 likes

Mijn zus heeft sinds kort een apple watch en we volgen elkaar en nu voel ik echt heel veel irritatie en competitie. Als ze haar kinderen naar school brengt op de fiets zet ze dat aan als ‘workout’. Vind ik echt irritant

15 likes

U sure about that haha

Het is niet koud genoeg om de verwarming aan te zetten. Maar mijn tegelvloer is echt ijs ijs koud. Ik haat deze vloer.

1 like

Koop goeie pantoffels bijvoorbeeld va giesswein.

4 likes

Dat vraagt je Apple Watch heel snel zelf als je gaat fietsen (al na 3 minuten).

3 likes

Sloffen!

3 likes

Ja is gewoon een klaagtopic

3 likes

En dan nog 10 meldingen geven terwijl je allang bent afgestapt

Booking heeft dubbele hotelkosten afgeschreven van mijn cc omdat het mis ging in de app. Na een week keuzestress nu hier gedoe mee.

1 like

is dat nu net gebeurd? dan wordt het waarschijnlijk vanzelf nog wel weggehaald

3 likes

Ja, stiekem hoopte ik al op zo’n soort reactie om me gerust te stellen.

1 like

Het ging gelukkig niet via een berichtje in de chat, maar altijd goed om ook hier attent op te blijven. Echt Booking die tijdens het reserveren van het hotel bleef hangen net toen ik betaalde. Daarna ging het goed en kreeg ik wel de betalingsbevestiging op de mail. Zal vast goed komen, morgen maar even kijken en/of contact opnemen.

4 likes

Ik weet niet waar je je creditcard hebt maar als het een reservering is dan vervalt die waarschijnlijk gewoon. Even in de gaten houden en anders contact met Booking opnemen.

2 likes

Aan de organisatie van de babyshower van mijn schoonzus. Ze willen perse zelf een cadeau bedenken in plaats van even inventariseren wat ze nog nodig hebben / leuk zouden vinden om te krijgen. Dus nu gaan we een of andere fucking dure elektrische wipstoel kopen terwijl je dat maar een half jaar kan gebruiken en we niet eens weten of ze überhaupt zo’n lelijk groot onzin ding willen. Haat het echt om onzin spullen te kopen en al helemaal als het zo veel geld is.

22 likes

Dat ik meer dan 50 potjes kruiden heb. Hiervan gebruik ik er denk ik 10-15 regelmatig. Die andere potjes zijn dan allemaal van die hele specifieke dingen die ik ooit 1x heb gekocht voor een bepaald gerecht en die de komende 10 jaar waarschijnlijk nog niet op raken. Maar al die potjes nemen samen wel echt veel plek in in mijn mini keuken. En ik heb ze al een keer uitgezocht en er vijf dubbele uitgehaald. Die dubbele staan nu dus in een ander keukenkastje maar dat zijn ook van die obscure kruiden zoals gemberpoeder en gedroogde dille waarvan ik het eerste potje waarschijnlijk van z’n levensdagen al niet op ga maken en dan staat er dus nog 1 extra op voorraad ruimte in te nemen in het enige keukenkastje dat ik heb om voorraad te bewaren :sob: