Ik erger me aan mijn vriend die het een goed idee vind om in de woonkamer een keukenkast in elkaar te gaan zetten terwijl ik jarig ben vandaag en er dus zo visite komt en ik met een baby zit die huilt van de krampjes. Overal karton en kastonderdelen. Hoe kom je hierbij!!!
Het boek de Kleine geschiedenis van de Nederlandse keuken geeft wel aardig weer hoe dat is gegaan.
Ik ga mân moeder zo ophalen van Schiphol, maar dâr vlucht heeft vertraging. Ze appt dus nog even rustig in het vliegtuig dat de stewardessen niet blij zijn met het nieuwe vliegtuig. en dat was het.
Ik heb echt extreme vliegangst.
Stond de kast op tijd in elkaar voor de visite kwam? Gefeliciteerd nog!
Ja net en die staat nu los in de woonkamer . Maargoed hij was op tijd af en de rotzooi opgeruimd. Ik ben ondertussen met baby gaan wandelen haha dacht zoek het maar uit.
Maarja had t kunnen weten. Deze man ging de dag voor mân bevalling nog de slaapkamer en de trapleuningen verven. Echt zeer noodzakelijk natuurlijk.
Oh mijn god wat typisch inderdaad En dan mag je niet klagen âwant hij doet het tenminste toch?!!â
Mensen die tegen mij zeggen: ben je ALWEER op vakantie.
Gecondoleerd met je centerparcsgezinsleven.
Gewoon jaloers volk, niks van aantrekken
Ik werd vanochtend wakker en het voelde even als weekend. Dat viel tegen toen ik me realiseerde dat het donderdagochtend isâŠ
Ik ben bijna jarig en vind het leuk om dan altijd ââiets unieksââ te maken, als in niet kant en klaar een taart halen bij de AH. Nu wil ik dus eigenlijk gaan oefenen met perfecte macarons maken alleen eet niemand die hier thuis op. Ik ben op mân voeding aan het letten, mân ma mag het niet, mân pa vreet het niet. En ik vind het ook weer zo zonde om ze daarna in de prullenbak te gooien.
Ik ga deze echt gebruiken.
Fijne vakantie! Yamas! (Griekenland toch?)
Meenemen naar je werk of uitdelen aan je buren? Als mijn collega of buurman/vrouw met zelfgemaakte macarons zou aankomen zou ik dat echt heel leuk vinden, hoeft niet perfect te zijn
Dat zijn dezelfde mensen die je begroeten met âGoedemiddagâ als je niet ook al om 7u op kantoor bent.
Nou zeg
ja!! En hoezo krijgen de afbeeldingen van advertenties max 15% (? geen idee, maar weinig in ieder geval) van de totale beeldruimte in de app, evenveel als de prijs van het artikel. Dat is toch het belangrijkste wat je als gebruiker wil zien?
Ik ga altijd naar zeelandnet prikbord veel beter
Bedrankt! Haha ja ik roep hier alleen maar yamas.
Whaha ik ben ooit bij die oprichter van marktplaats thuis geweest. Was ook echt zoân kwal
Mensen die percies zeggen ipv precies