Waar erger je je aan? #18

Ik erger me aan mijn vriend die het een goed idee vind om in de woonkamer een keukenkast in elkaar te gaan zetten terwijl ik jarig ben vandaag en er dus zo visite komt en ik met een baby zit die huilt van de krampjes. Overal karton en kastonderdelen. Hoe kom je hierbij!!!

6 likes

Het boek de Kleine geschiedenis van de Nederlandse keuken geeft wel aardig weer hoe dat is gegaan.

2 likes

Ik ga m’n moeder zo ophalen van Schiphol, maar d’r vlucht heeft vertraging. Ze appt dus nog even rustig in het vliegtuig dat de stewardessen niet blij zijn met het nieuwe vliegtuig. :woman_facepalming:t2: en dat was het.

Ik heb echt extreme vliegangst. :+1:t3:

2 likes

Stond de kast op tijd in elkaar voor de visite kwam? Gefeliciteerd nog!

3 likes

Ja net en die staat nu los in de woonkamer :smiling_face_with_tear:. Maargoed hij was op tijd af en de rotzooi opgeruimd. Ik ben ondertussen met baby gaan wandelen haha dacht zoek het maar uit.

Maarja had t kunnen weten. Deze man ging de dag voor m’n bevalling nog de slaapkamer en de trapleuningen verven. Echt zeer noodzakelijk natuurlijk.

2 likes

Oh mijn god wat typisch inderdaad :smiley: En dan mag je niet klagen ‘want hij doet het tenminste toch?!!’

9 likes

Mensen die tegen mij zeggen: ben je ALWEER op vakantie.

Gecondoleerd met je centerparcsgezinsleven.

69 likes

:laughing:

2 likes

Gewoon jaloers volk, niks van aantrekken

3 likes

Ik werd vanochtend wakker en het voelde even als weekend. Dat viel tegen toen ik me realiseerde dat het donderdagochtend is

6 likes

Ik ben bijna jarig en vind het leuk om dan altijd ‘‘iets unieks’’ te maken, als in niet kant en klaar een taart halen bij de AH. Nu wil ik dus eigenlijk gaan oefenen met perfecte macarons maken alleen eet niemand die hier thuis op. Ik ben op m’n voeding aan het letten, m’n ma mag het niet, m’n pa vreet het niet. En ik vind het ook weer zo zonde om ze daarna in de prullenbak te gooien.

3 likes

Ik ga deze echt gebruiken.

Fijne vakantie! Yamas! (Griekenland toch?)

5 likes

Meenemen naar je werk of uitdelen aan je buren? Als mijn collega of buurman/vrouw met zelfgemaakte macarons zou aankomen zou ik dat echt heel leuk vinden, hoeft niet perfect te zijn

14 likes

Dat zijn dezelfde mensen die je begroeten met “Goedemiddag” als je niet ook al om 7u op kantoor bent.

20 likes

Nou zeg :sob:

2 likes

ja!! En hoezo krijgen de afbeeldingen van advertenties max 15% (? geen idee, maar weinig in ieder geval) van de totale beeldruimte in de app, evenveel als de prijs van het artikel. Dat is toch het belangrijkste wat je als gebruiker wil zien?

4 likes

Ik ga altijd naar zeelandnet prikbord :smiling_face_with_three_hearts: veel beter

3 likes

Bedrankt! Haha ja ik roep hier alleen maar yamas.:sunglasses:

6 likes

Whaha ik ben ooit bij die oprichter van marktplaats thuis geweest. Was ook echt zo’n kwal

3 likes

Mensen die percies zeggen ipv precies

30 likes