Nog erger: zo en zo ipv sowieso en ik ken iemand die het woord portie niet kan uitspreken dus die zegt altijd porsje
Een vriendin van mij zei een paar keer âverplaats vanâ ipv âin plaats vanâ toen moest ik wel even lachen
Ik vind taalfouten niet eens irritant ofzo ik vind het vaak wel grappig
Wat kan helpen tegen de advertenties op mp: kies bij filter aangeboden sinds en dan bijv deze week of een random datum en dan zie je eigenlijk bijna geen reclames meer
Mijn grootste ergernis is nog steeds mensen die merkvergelijkingen in de omschrijving plaatsen. Marktplaats doet er geen kut mee behalve af en toe verwijderen als je er melding van maakt.
Als ik heel moe ben word ik altijd zo rillerig en een beetje misselijk, super irritant.
Lekker een theetje drinken en gaan slapen babe
Jij bent mijn held wat een goede tip.
Ontopic: Passieve mensen die eindeloos klagen over iets wat een makkelijke oplossing heeft, maar er niks mee doen.
Ik zie juist uit naar al die kerst pakketten die straks weer worden aangeboden.
Strava resultaten op Instagram
Mijn maccie bestelling die op 55 minuten stond toen op 36 en nu op weer op +50
Edit:
Ben benieuwd hoe warm ie straks nog is.
Burgers warm ik standaard nog even op in de magnetron, koude friet is wel echt zuur
Het staat nu weer op 20 minuten geen pijl op te trekken joh. Heb dit keer nuggets besteld met frietjes haha.
Frietjes kun je even in de oven of airfryer doen!
Ik dacht altijd dat het dan slap werd, doe je er nog iets van olie op of niets?
Nee, zit genoeg vet in! Gewoon 5/10 minuten op 200, dan wordt het weer knapperig.
Dat ik mijn kleren aan het uitzoeken ben, nu alles overhoop ligt en ik natuurlijk geen zin meer heb
De reden waarom ik er nog niet aan begonnen ben. Ik weet dat ik vol goede moed ga beginnen tot het moment dat alles uit de kast is.
Ik âmoestâ wel omdat ik heel klein woon wissel ik mijn kleding per seizoen en het is nu flink kouder geworden en ik moest ook veel kleding even aandoen omdat ik flink ben afgevallen. Maar wat een kut klus
Ik ben op vakantie en ik stond in een winkeltje met mijn kind in de buggy richting de uitgang zodat hij naar buiten kon kijken. Ik was klaar dus ik loop naar buiten, staat er een vrouw een foto te maken. Ik dacht van het winkeltje maar ze zei met Amerikaans accent âoh I was just trying to take his picture, heâs so cuteâ. Ehmmm excuse me? In Amerika zou je dan naar de rechtbank gesleept worden. Dat je in Europa bent betekent niet dat mensen ineens een attractie zijn :â)
Apart!
Ik was laatst ergens en zag een heel schattig hondje, zelfs toen gevraagd of ik een foto mocht maken. Laat staan met een kind.