Dat ik aan mensen vraag hoe het gaat of hoe dr vakantie is en ik daar zeer weinig van terug krijg. Zijn jongens die je partner niet zijn echt zo on sociaal?
Waarschijnlijk boeit het hen gewoon niet. Denk niet dat dit perse met man/vrouw te maken heeft.
Ah thanks!
Dat ik nu weer helemaal moet wennen aan de koudere temperatuur in Nederland. Nog nooit naar een âwarmerâ land op vakantie geweest en de afgelopen paar weken dus wel. Nondedju wat een guur weer hier en ik kan al zo goed tegen temperatuurwisselingen.
Wakker worden met ijskoude voeten.
Ik ben de laatste tijd wat minder (frequent) aan het drinken, maar nu heb ik gister twee pils en twee en een half glas rode wijn gedronken en goffer ik voel me alsof ik flink heb gefeest gister echt een irritante bijwerking van minder drinken dat je het dan ook meteen zo minder goed kan hebben
Dat de H&M app niet normaal werkt, als ik iets aanklik gaat hij elke keer naar een leeg scherm
Ik heb gisteren twee glazen rode wijn en een heel klein bodempje whiskey (laatste beetje uit de fles) op en heb gewoon hoofdpijn? Who is this?
Ben heel blij met het minder drinken maar zou het wel leuk vinden als ik incidenteel nog 2-3 glazen kan drinken zonder me de volgende dag meteen beroerd te voelen.
Mijn sokken die heel erg snel krimpen, terwijl ze nooit in de droger gaan want die hebben we niet. Drie maanden geleden nieuwe gekocht en het lijken nu al baby sokken.
Ja same. Ik heb ook hoofdpijn grapte net tegen mân vriend dat dit wel weer een reden is om vaker/meer te gaan drinken
maar goed dat meen ik natuurlijk niet, maar zou het inderdaad wel fijn vinden als ik 2/3/4 drankjes kan drinken zonder zo verrot wakker te worden.
Maar goed alcohol is gewoon vergif en nu voel ik dat weer!!
Je mag van iemand in het openbaar een foto maken maar pas als je het publiceert is het strafbaar. Alhoewel het moreel natuurlijk niet juist is
Ik ging net de negatieven ophalen van mijn fotorolletje waarop ik allemaal mooie fotoâs verwachtte van de eerste zomer met mijn vriend en kennelijk doet mijn fototoestel het niet meer want ik heb een blanco rol negatieven gekregen. Ik kan wel jankennnnn
Dat je bij Odido klantenservice moet inspreken wat je postcode en huisnummer is, zeg ik super duidelijk â1234 Hendrik Nicoâ en dan zegt die stem âje postcode is 9876 Jan Simonâ
Hahaha ik heb hier ook een tyfus hekel aan
Kinderpostzegels. Ik vind het belachelijk dat kinderen gratis en voor niks langs deuren gaan om meuk te verkopen onder âlichte dwangâ (groepsdruk is ook druk) van school. Alles onder het mom van dat het voor het âgoede doelâ is
Voor mijn deur is het voetpad vrij smal (niet breed genoeg voor twee) maar er is wel een ruim fietspad.
Ik kom net terug van de supermarkt en ben op 2 meter van mijn deur wanneer ik dus aanstalten maak om, van de rechterkant van het voetpad, naar links te lopen omdat mijn deur dus daar is.
Stoppen de pensionadoâs in de tegengestelde richting pal voor mijn neus en zegt die man âjuffrouwke ge moet rechts lopen!!!â Dus ik zeg âmeneer ik woon hierâ en blijft hij praten alsof we drie monstertrucks zijn die niet eens een fucking voetpad kunnen delen zonder rigide verkeersregels??? Vent, ga voor burgemeester en zet een verkeerslicht he!!!
En ik haat dat ik hier agressief om kan worden maar ik kon dat oude gepeupel echt de neus platslaan. (Ja ja forumnaam checks out ik weet het)
Oh ik voel je irritatie en ik vind het gegrond. Altijd die stomme pensionados die echt niks meer te doen hebben. Gaan ze uit verveling en arogantie een ander de les lezen. Vaak onterecht want ze staan vaker niet dan wel in hun recht. Een emmer koud water over ze heen gooien. Kunnen ze afkoelen.
Juist goed, beetje karakter kweken en soms mag je ook gewoon gratis iets doen.
Bovendien hoe lang ben je daarmee bezig? Ff je straat door en je bent klaar.
Ik vond het ook superleuk en vind ook dat ze geen âmeukâ verkopen. Sowieso het woord âmeukâ, echt mijn ergernis.
Ja ik was ook dol op sponsorlopen en dan donoren verzamelen, vond het ook gezellig. En dan die stickertjes op de deuren đ«¶đŒ
En de grote club actie enzo, kleine ondernemertjes, is toch schattig ook?