Ja zo eens, een van de laatste vormen van kinderarbeid heerlijk toch. Die lui moeten overal 20 euro per uur voor krijgen tegenwoordig.
Ja ik was gister nog bij een vriendin die zo’n stickertje van de kinderpostzegelactie van dit jaar heeft. Vond dat zo leuk, vroeger zelf altijd gelopen!
En je had toch ook schaatsen voor water, en een actie waarin je met je zelfgeknutselde collectebus na de vakantie langs de deuren ging voor buitelandse valuta
Ken dit echt totaal niet maar klinkt cute
En die klote site is niet veel beter. Al die merken die ze nu via hun site verkopen. Ik kom voor de H&M. Niet voor de Monki, Cos of &Other stories.
Waar is de Divided knop?! Ja, ik weet dat je via filteren er komt, maar alsnog kut.
Een kinderhand is snel gevuld
Vind de grote clubactie bijzonder. Kinderen die loten verkopen maar zelf niet mogen kopen want ze zijn geen 18. Maar die meuk mogen ze wel verkopen.
Heb net macaron schelpen proberen te maken, helaas mislukt. Is dat nou echt zo moeilijk. Is namelijk de 3e keer dat ik het probeer en voor de 3e keer dat het me niet lukt.
Ik heb dus een leeg profiel op facebook dat sporadisch gebruik voor groepen en dringen opzoeken, maar de posts die ik op mijn (anders lege, want ik heb geen vrienden en volg geen pagina’s) tijdlijn krijg joh…
Vraag me echt af waarom haha, probeert Facebook me hooked te krijgen d.m.v. ragebait???
Hahaha!
Het is echt vreselijk gesteld op Facebook, ik krijg de meest smakeloze recepten video’s ooit en foto’s van plat Gaza met allemaal “eigen schuld” reacties van Israelische mannen eronder. Wat een afvoerputje is het geworden.
Ik krijg ook allemaal van die rare spam berichten of alleen maar posts van een serie die ik niet eens kijk, en ik volg wel allemaal mensen maar die posts zie ik nooit meer? Echt bagger.
Oh vervelend! Wat is er niet gelukt?
Ik heb vieze parfum op rook een tester en dacht oh lekker maar het stinkt nu
Men is echt zo zuur op Facebook. Zelfs op het meest schattige nieuwsbericht reageren allemaal Gerda’s en Jan’s met zure reacties.
Als ik mijn hoop in de mensheid wil verliezen lees ik Facebookreacties onder berichten over kinderopvang (“Waarom neem je kinderen om ze bij de creche te dumpen!”) werkende vrouwen (“Blijf gewoon bij je kinderen, dat is de natuur”) of alles LHBTIQ gerelateerds.
Hoe is een postzegel en een kaart ook troep. Gewoon goede reden om een kaart te sturen.
Het liefst van Hallmark hoeksteen v d samenleving (naast de HEMA dan)
Ik weet nog dat ik van mijn ouders niet mee mocht doen( ze wilden niet dat ik langs de deuren ging enzo), maar ik MOEST van de leraar. Hij was echt zo boos, en ik was toen echt bang.
Mensen die niet op komen dagen.
Heb wat dingen op marktplaats staan namens mijn ouders die gaan verhuizen. Meestal gaat goed maar zo vervelend als mensen niet komen, zeg dan gewoon dat je er vanaf ziet.
Dat is zo kut en dan blijft t ook altijd 500 uur hangen terwijl je lekkere parfum maar 20 min ruikt
Alle drie de keren heb ik waarschijnlijk een ander recept gebruikt, vandaag aan de hand van een youtube video. En alle drie de keren met een standmixer waarbij ik nu twijfel of ik mogelijk een handmixer moet aanschaffen in de hoop dat dat beter is. Maar mijn beslag is niet stijf genoeg denk ik, ze lopen uit tot een platte pannenkoek ipv dat er een voetje ontstaat en ze een beetje opstijven en ook scheurt de bovenkant dan al snel. Wat ik precies verkeerd doe weet ik helaas niet. Ik houd me wel aan de recepten die ik voor me heb. Vandaag was dat deze: Tutorial Macaron
Ik heb het idee dat het tot aan het merinque maken lukt. Maar zodra ik de amandelmeel / poedersuiker toevoeg de substantie te vloeibaar wordt.
Edit: chatgpt zegt dat een standmixer beter is dus ik hoef iig geen handmixer te kopen op beter resultaat, tevens komt er op chatgpt uit dat indien ik de amandelmeel / poedersuiker toevoeg ik dit met een spatel moet doen. Morgen maar nog een keer proberen dan.
Mijn buren hadden vandaag een buurt bbq georganiseerd en dat vond plaats in de enige doorgang naar onze huizen.
Ik was gelukkig al weg voordat het begon omdat ik moest werken. Kom ik net thuis van werk, staan ze er nog allemaal ladderzat. Vreselijk, was geen seconde in me opgekomen dat dat zo lang zou doorgaan.