Waar erger je je aan? #18

Die ik had al 5,5 jaar niet gevlogen maar we hadden airmiles die op moesten pakt me hahahahahaha. Hoe??? 🫠

11 likes

Inkoppertje, maar dit weer en wind. :woman_shrugging:

1 like

Die man heeft een warmtepomp bedrijf dus die zal met dit nieuwe kabinet wel minder gaan verdienen. Dan zal die au pair er wel als eerste wat van merken

1 like

Je moet wel het leven vieren hoor!!

3 likes

Hahaha stijn was vroeger punker en vroeg zich af waarom de wereld zo ongelijk is

11 likes

Ik heb weer eens te wel gedrknwno, Jezus se hele wereld draait m. Pffffg

3 likes

Deze 2 posts na elkaar :laughing:

67 likes

Ik heb medium veel gedronken en heb echt een ziek harde hik nu.

4 likes

Ik ben m’n trouwring al een paar maanden kwijt en ik wil 'm vanmiddag aan want ik zie degene die 'm gemaakt heeft weer.
Echt geen flauw benul waar dat ding kan zijn. Zo stom ook dat die ringen zo klein zijn, ben 'm dit jaar al meer tijd kwijt dan niet kwijt.

1 like

Ik ben voor ƩƩn keer niet naar de wc gegaan na de seks en krijg meteen een blaasontsteking.

1 like

Ik had al een paar jaar een stuk minder last van mijn hooikoorts maar dit jaar is het zo erg :sob: En natuurlijk zijn mijn pillen op en moet ik zo door de regen.

2 likes

Ik lees folders altijd in de alle folders app op telefoon maar sinds een tijdje zitten er animaties in die folders. Dingen die groter worden/ verschuiven. Echt heel irritant lezen :rage:

5 likes

Leuk man, kinkhoest. Volgens mij heb ik nu een overbelaste spier of gekneusde rib of iets. Duik helemaal ineen van de pijn als ik moet hoesten.

2 likes

Ik heb dit ook gehad, is echt superkut! Ik heb van mn huisarts toen zwaardere pijnstilling gekregen en toen ging het hoesten wel makkelijker.

4 likes

Heb je een hoestkussentje? Kun je anders ook maken van een opgevouwen handdoek met wat tape er omheen. Helpt echt om dat tegen je ribben te duwen terwijl je hoest als tegendruk.

4 likes

Gelukkig is het een beetje in het einde van m’n kinkhoest en hoest ik niet meer de hele dag, anders had ik het inderdaad niet getrokken en de huisarts al gebeld. Zit nu een beetje in de aankijk fase, is meestal een fase die ik te lang probeer te ownen tot ik een keer in huilen uitbarst :sweat_smile:

Nee geen hoest kussentje maar dat kan ik wel eens proberen! Ik zet nu vaak uit automatisme m’n hand al daar op de plek om tegendruk te geven.

1 like

Vandaag was ik in een eetcafe waar de bediening lekker vlot hurkend aan tafel verscheen en het was zo weird. ƍedere keer door de knieĆ«n. En ook heel vaak. Ook al hij kwam vragen of alles smaakte, wƩƩr door de knieĆ«n.
ā€˜Zo je gaat op een dag veel door de knieĆ«n’ leverde de reactie op dat hij dat meer service vond (?!)
Het werd ook niet minder. Het ging naar door.
Bij het afrekenen vroeg hij - hurkend - wat er bovenuit stak.

Waarom wordt er zoveel gehurkt in de horeca?! :weary::weary:

19 likes

Dit doet me denken aan mijn oude leidinggevende bij een restaurant waar ik werkte. Hurken vond hij ook het toppunt van service, maar ik vind het raar denigrerend? Ik kom naar beneden op jouw level. Met als bonus dat je elke keer als hij het deed zijn bilnaad zag.

4 likes

Ik erger me eraan dat het alweer zondagavond is, ik dit weekend alleen maar verplichtingen had en ik aankomende weer shit van m’n collega moet oppakken die op vakantie is. Ik vind het niet erg om wat zijn werk te doen, maar het is veel meer dan m’n eigen werk en mijn andere collega (zelfde afdeling) weigert wat te doen, want hij heeft het zo druk :roll_eyes: Ja pik en ik niet dan? Ik ben nog steeds moe van vorige week daardoor.
Plus ik wil m’n vakantie boeken, maar m’n vriend is niet duidelijkkkk. Stomme kut lange afstandsrelatie. Ik erger me nu echt aan alles.
That’s it, ik ga m’n brownie eten ook al is het alweer 10 uur. Fuck it.

8 likes

Ik heb net ook gewoon een eclair naar binnen gepropt. Kan gewoon!!

6 likes