Waar erger je je aan? #18

Het infantiele toontje waarop hier steeds vaker gepraat wordt. Liefst gecombineerd met de empathie van een klantendienstchatbot.

21 likes

Die ellenlange update op mijn werklaptop. Ben al 10 minuten bezig en het zit pas op 27%

4 likes

Wat vervelend! Ben je oké? Wil je misschien ook delen wat er dan gezegd wordt?

31 likes

Er stroomt echt geen bloed naar mijn voeten. Al-tijd koude poten met dit weer.

2 likes

Zondag ging dat niet nee, maar inmiddels voel ik me best okĂ© weer eigenlijk. Maandagochtend antibiotica gestart en gisteravond knapte ik echt onwijs op. Voel me nu vooral verkouden met pijn in m’n ribben van al het hoesten. Heb net onder de douche hardop het gesprek geoefend en ik denk echt dat ik het wel red morgen.

8 likes

mijn favoriet is ‘ik was stiekem wel een beetje trots dat ik het eerlijk heb aangegeven en nee heb gezegd’ en dan gaat het om extra mayo bij de friet oid

15 likes

Dit forum is blijkbaar toch meer een safe space dan soms wordt gesuggereerd. En topic is nog niet eens members only.

1 like

Brave space noemen we dat in mijn vakgebied. (Te) Safe spaces zijn eigenlijk helemaal niet goed voor mensen.

6 likes

een kleurendresscode voor een bruiloft. laat me met rust met je sad beige bruiloftswens

12 likes

Ja :100: ik vind dat sowieso met muziek die speciaal gemaakt is voor een film of serie. Volgens mij heb ik zelfs een keer White Lotus gehoord in wie is de mol. En ook een keer muziek uit interstellar wat echt perfect past bij die film maar niet bij reality tv/een spelprogramma :rage: :stop_sign:

Game of thrones muziek wordt ook vaak in programma’s gebruikt

2 likes

Aan dat veel mensen op mijn Instagram ineens microfoontjes gebruiken terwijl ze een niet boeiende story aan het opnemen zijn. Zo overdreven om goeie audio te hebben voor een filmpje die na een dag van de aardbodem verdwenen is.

4 likes

Is dit jouw opvatting of heb je hier onderbouwing bij? Ik ben wel benieuwd

2 likes

Ik heb het wat kort door de bocht beschreven, maar er is zeker onderbouwing te vinden voor dat het voor ontwikkeling van jongeren en van de eigen identiteit belangrijk is dat er niet alleen bewogen wordt in safe spaces. Een combinatie is eigenlijk het best: plekken waar je uitgedaagd wordt en waar de moeilijke vragen gesteld kunnen worden, en plekken waar je gesteund wordt.

Mocht je er meer over willen weten, stuur maar een berichtje!

7 likes

Name & shame, graag. 1,5 jaar is echt bizar kort, en deze reactie vind ik echt niet kunnen.

27 likes

omg hahahaha wat erg?? sorry ik moet hier echt om lachen

3 likes

NEEE toen ik je post las dacht ik al please don’t let it be JJ

Wat teleurstellend zeg

5 likes

Niet dat dit uitmaakt, maar heb je de jas in de winkel gekocht? Want dan zouden ze al helemaal niet kunnen zeggen dat je een te kleine maat hebt ofzo

1 like

Dat het water weer niet warm was vanochtend. Kut boiler, douche elke keer koud. Ik wil douchen op standje crematorium. :japanese_ogre:

2 likes

Ik heb totaal geen last van bel angst maar wel als ik de apotheek bel. Ik zeg dan zelfs sorry dat ik bel. Omdat ik wel eens vreselijk onaardige medewerkers aan de tel heb gehad. Vooral bij Boots, zon landelijke klantenservice kreeg je er dan aan en de meesten waren zo onaardig.

1 like

Laatkomers in een sportles die niet kunnen accepteren dat ze niet meer op hun favoriete plek kunnen staan. In plaats van achteraan gaan staan, proppen ze zich ergens tussen waardoor je steeds moet uitkijken dat je elkaar niet raakt. Lazer op

18 likes