Het was burendag
Vind de grote clubactie juist zo leuk omdat de opbrengst naar de sportclub zelf gaat. Daar mag een kind toch best een middagje loten voor verkopen ondanks dat het ze zelf niet mag kopen?
Ja, heel leuk dat het naar de sportclub gaat. Maar ik vind het wel dubbel dat ze loten verkopen.
Wat ik al een paar keer heb meegemaakt is dat ouders (1x in mān sportteam met mensen met kinderen van 8/9) de āpersoonlijke linkā van hun kind delen groot deel gaat/kan nu online. In een groepschat en dan als reactie; als jij dan van mijn kind koopt koop ik van die van jou
Toen reageerde iemand als ze niet de moeite kunnen nemen langs mān deur te komen koop ik helemaal niks, net goed
Oh ja ik kreeg van de week voor het eerst zoān link, ik ben ook helemaal niet van plan al mijn gegevens online achter te laten eigenlijk?
Hier kwamen ze langs de deur en ik vond het zo leuk! Was echt stortregen en ze stonden daar met zān 5en. En toen was die jongen dolgelukkig dat ik 3 loten kocht, zo zoet.
Goede reminder dit dat ik nog even de kinderpostzegels van mān buurmeisje moet kopen.
We zijn onderweg en we stoppen ergens. Ik wil niks eten want heb geen zin in wat ze daar hebben. Ik maak er geen probleem van want heb geen honger en zou dan gewoon erbij zitten als mān man iets wil eten.
Wordt ie pissed, wij weer naar de auto en hij schreeuwen van ā nou misschien wil ik wel iets eten en drinkenā. Gastā¦niemand houdt je tegen
Wat een klapmongool zeg
Hier stond gister ook een jochie met zān vader aan de deur! Vond het ook zo aandoenlijk. Al stotterend vroeg ie of ik een lootje wilde kopen, nou dan kan ik al helemaal geen nee meer zeggen hahaha.
Huh, heb je hem dan gezegd dat hij dat best mocht doen? Afhankelijk van mn humeur zou ik echt gewoon omkeren en zelf weer naar binnen gaan en aan een tafel gaan zitten zodat hij wat gaat eten. Wat een belachelijk gedrag zeg.
Ja had ik gezegd maar dochter had ook een meltdown dus dat droeg niet echt bij aan de sfeer. Maar hij heeft excuses aangeboden en we hebben inmiddels wat gegeten.
Ik was winkelen maar iets in mijn kleding zorgde ervoor dat elke keer het alarm af ging, zo was het plezier wat ik er in had snel verdwenen
Waarschijnlijk zoān hard kaartje in je kleding. Zou die eruit knippen. Dat kan opnieuw geactiveerd worden door wrijving. Kan ook iets in je schoenzool zijn en om dat op te lossen kan je je schoenen (als er geen ijzer op zit) kort in de magnetron zetten. Oke klinkt alsof ik loop te trollen, maar had ooit een bijbaantje in een schoenenwinkel en bij schoenen waar het alarm er niet af ging door ze over de plaat te halen bij de kassa moesten we altijd zeggen āik ga even naar het magazijn, want daar hebben we een sterkere magneet liggenā. Maar in werkelijkheid gooide we die schoenen dan in de magnetron
Nou, ze zijn iets beter, maar nog steeds geen voetje.
Aan mijn opruimwoede en chaotisch zijn. Net in een bui verschillende kasten en kamers open getrokken. Nu ook weer alles inruimen maar geen zin meer. Ook niet 1 ruimte per keer maar alles tegelijk en half en weer afgeleid.
Ja dat kan ik snappen. Hij zal mss ook hangry geweest zijn. Nog steeds geen excuus natuurlijk maar wel fijn dat het intussen opgelost is
Een feestje proberen te organiseren en dat dan iedereen net op andere data kan. Zo frustrerend en maakt ook dat ik het er nu eigenlijk al gewoon wil bij laten zitten
Ik wandel veel en woon tussen allemaal fruitboomgaarden met 60 of 80 wegen. Er zijn vaak geen fietspaden, laat staan wandelpaden. Het is best wel verlaten gebied, maar wel heel mooi!
Behalve
De eikels die gas bij geven als ze me passeren. Ik wandel al heel erg aan de zijkant als ik een auto zie, of pauzeer even in de berm. Dus dan komen ze met 90 aan, spotten me, hup gaspedaal in en razen ze zo met 120 langs me? Vaak zonder een beetje ruimte te laten ook. Waarom die road rage serieus. Ik doe precies niks om je te triggeren behalve bestaan?
Nu met een wandelwagen durf ik veel wegen niet meer in. Echt kut. Gister alsnog bijna aangereden door zoān dickhead though, toen ik noodzakelijkerwijs toch 500m over zoān soort pad moest om ergens te komen. Deze stuurde zelfs extra mijn kant opā¦
Gatverdamme wat zijn mensen toch verdorven, lekker anoniem in je opgevoerde bak je opgebouwde woede van de dag zo afreagerenā¦
Ik heb de dubai reep gekocht voor fucking 17 euro en ik vond het zo tegenvallen. Had net zo goed een reep bonbonbloc kunnen kopen
Oh heb 3 verschillende geproefd en vond ze allemaal heerlijk! Ik eet ze ook in 1 keer op dus mag ze niet meer kopen van mezelf.