Waar erger je je aan? #18

Ik ookđŸ€€zo lekker. Een familielid had voor mij de originele uit dubai ook meegenomen en ik begreep compleet de hype

3 likes

Mijn partner had een reep gelregen van de betreffende chocolade zaak. Ik hoopte stiekem al op de dubai reep. Dat bleek niet het geval
 en de gewone chocolade is echt lame. Smaakt juist naar hele goedkope chocola.

Heb je een favoriet?

2 likes

Google Home Assistant is zo seksistisch? Als mijn vriend 's avonds het commando “sleep” geeft doet hij netjes alle lichten in huis uit, maar als ik het doe word ik straal genegeerd. Tenzij ik met een overdreven lage stem spreek, dan werkt het en krijg ik er een “Goodnight, sir” achteraan :roll_eyes:

5 likes

Aan mezelf, ik ging toch de labuitslagen in mn dossier lezen terwijl ik die pas komende week kan bespreken met de arts. Ondertussen heb ik alles al gegoogled natuurlijk en alleen maar meer vragen. Heel irritant van mezelf.

1 like

Ik denk wel die van De Bontekoe, die was het smeuĂŻgst. Maar die van Candyshoplolo vond ik ook erg lekker. En die van de Jumbo (bij het bakkersgedeelte, ĂĄls die er is) vond ik ook echt lekker.

4 likes

Ik deel mijn favorieten ook even!! Heb er 6 ofzo geprobeerd oeps. Faves; bonte koe, johnny doodle en bijenkorf

4 likes

Zelf maken is ook lekker en leuk!

4 likes

Die Google Assistent heeft gewoon stemherkenning, dus waarschijnlijk heeft je vriend dat ingeschakeld en reageert hij daarom niet op jouw stem. Via je telefoon (neem aan dat je met je Google Home app in het huis zit) even jouw stemherkenning aanzetten, dan werkt het denk ik wel/beter.

1 like

Ik had die van jamin, moet ik dan toch nog eens een andere proberen?

Die heb ik nog niet geproefd! Je kunt andere proberen maar misschien is het gewoon niet jouw smaak.

2 likes

Ik zou het toch proberen, ik heb die van Jamin niet gehad, maar zou ook niet per se chocola van ze kopen en eerder eentje van een chocolatier. Die van de Jumbo schijnt namelijk ook niet zo lekker te zijn.

Edit: niks mis trouwens met het helemaal skippen en gewoon nog een reep bonbonbloc kopen trouwens. Echt lang niet gehad, bijna in staat om nu nog even naar de supermarkt te gaan haha

3 likes

Ik vind die van de jumbo ook echt niet lekker nee. De vulling is oké, maar de chocolade smaakt echt zo goedkoop.

Mocht iemand in Alkmaar wonen: ik vond die met pure chocola van de Scoobs & Winston echt top. Wel wat zuiniger in vulling, maar doordat ie gecombineerd was met écht goede lekkere chocola toch heel lekker. Is wel vegan.

4 likes

Ziet er heerlijk uit! Een mooie PolĂšne tas staat daar :relaxed:

5 likes

Heb je nou echt chatgpt hiervoor gebruikt :skull:

7 likes

Bedankt voor de tip. De Meir vermijd ik altijd zo veel mogelijk en daardoor ken ik dit niet eens. Toch eens heengaan!

2 likes

Mijn overburen hebben dit weekend hun hele inboedel incl elektronica en sloopafval op straat gedumpt. Tering irritant en asociaal want ze hebben het om de afvalcontainers heen gebouwd. Maar het nodigt andere mensen ook uit om hun afval erbij te gooien. Net kwam er een man aangereden en gooide zijn tv op de stapel en reed door, wtf?

5 likes

hahahahaha love dit

4 likes

Ja en de eerste vond ik niet eens echt mega lekker maar bij de tweede dacht ik wajow dit is echt fantastisch.

En mijn moeder had er ook twee gekocht (die vrouw is echt van alle trends op de hoogte) dus heb bij haar bv die van de Jumbo geprobeerd, die vond ik niks.

3 likes

Ja het is echt verbazingwekkend wat mensen bij die containers dumpen. Ik zou me echt dood schamen. Ja het is vervelend als die container vol is maar dat duurt maar max een dag ofzo en dan is hij weer geleegd. Maar wat mensen echt zonder schaamte allemaal neerpleuren is echt insane. Jaren geleden kreeg mn buurjongen een boete want ze hadden zijn vuilniszak losgetrokken en zo kwamen ze erachter wie elke keer zn vuilniszak naast de container gooide. Echt mooi. Sukkel.

5 likes