Waar erger je je aan? #18

Ja zo smerig! En dan zijn hier ook nog meeuwen die de zakken open scheuren.
Maar het ziet er hier nu zo uit, en dan ligt er om de hoek nog vermoedelijk hun keuken en 50m verderop ligt NAAST een sloopcontainer allemaal sloophout.

(En ja ik heb al meldingen gemaakt)

7 likes

Omg wat erg

7 likes

Omg, ja ik wilde al reageren met dat je een melding moet maken. Sommige mensen hebben echt geen schaamte he, wtf. Ik zou echt kwaad worden.

2 likes

Wow :flushed: Heb je ook bij je melding kunnen zetten van wie het af komt? Ik ben niet zo snel van het ā€˜klikken’ maar dit is toch wel zo tering asociaal dat ik daar schijt aan zou hebben :scream:

5 likes

ik heb net dit

op mn vieze bank gespoten maar het doet niks en nu moet ik alsnog een hele dag uittrekken voor het huren van zo’n stoomding en m’n bank en kleed een keer deep cleanen ugh

en nog erger ik wilde een dutje doen op de bank en dat kan nu niet omdat hij voor niks nat is nu

3 likes

Ik heb dit laatst gedaan en had hoge verwachtingen maar vond het resultaat zo tegenvallen

1 like
  1. Ik heb een jurkje aan waarin ik me echt een babe voel, maar mijn rechteroksel stinkt :skull: :skull: :skull: zoals altijd wanneer ik ongesteld ben en ik niet de enige deo die ertegen werkt gebruik. Nu heb ik vanmiddag afgesproken met vriendinnen en ben ik in dubio of ik mezelf mooi of schoon wil voelen, mmm.

2. Mijn schoonzusje is een maand bij haar familie in Iran geweest en heeft gisteren sohan meegenomen naar mijn ouders en ik heb SPIJT dat ik geen megastuk voor mezelf heb gepakt. Heb er zoooveel trek in dat ik in staat ben een miljoen euro aan pistachenoten te kopen om het zelf na te maken, maar ik wil het nu. :pensive:

9 likes

Doen ze nu steeds vaker, dat opsporen!

4 likes

I did haha. En op deze foto staat ook de auto incl. kenteken van de man die zijn tv nog even kwam dumpen.

5 likes

De vernieuwde h&m app. Lijkt Zara wel. Totaal niet praktisch en overzichtelijk. En irritant lettertype.

18 likes

Pffff het is wat kouder en ik heb meteen weer een koortslipšŸ™ƒ

En terecht, in dat geval van hem is het echt al wel 7 jaar geleden. Maarja, ik snap ook dat het geen pretje om tussen vuilniszakken te moeten zoeken naar een naam of iets wat die persoon kan opsporen. De boete was volgens mij ook behoorlijk hoog.

@Desalnietteplus hoop echt dat die mensen een boete krijgen. Is het inmiddels opgeruimd?

2 likes

De bus ruikt naar een diarree aanval🤢

@Bunnyslippers het is niet dat ik hem niet lekker vond, maar voor dit bedrag en deze hype dacht ik dat het een bijna orgastische ervaring zou worden :sweat_smile: bij die gruvi ijsjes dacht ik dat ik in de hemel was beland dus hoopte op een soortgelijke ervaring :grin: maar oke, misschien toch eens die van bonte koe proberen (als dat ooit lukt)

2 likes

Doen ze toch sowieso al heel lang? Wij hebben in mijn studentenhuis (20 jaar geleden) wel eens drie boetes tegelijk gekregen voor het te vroeg buitenzetten van vuilnis, hadden ze de namen van enveloppen uit de vuilniszakken gehaald

3 likes

Echt?? Ik mag ze nu niet meer kopen van mijzelf omdat ik er veel te veel van at :sweat_smile:

4 likes

Ja, maar nu krijgen de boa-teams er echt budget voor om grootschalig aan te gaan pakken.

1 like

Oh ja die ijsjes! Haal ik ook niet meer want ook die doos gaat in 1 avond leeg.

1 like

Vast vaker genoemd maar ik vind het echt bloedirritant dat webshops van die pop-ups hebben met ā€˜Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en krijg …€ korting’ en dat je dan nooit (of pas veel later) je kortingscode krijgt.

En ja, ik heb mijn spam-folder gechecked.

Als deze webshop de code later verstuurd, werkt hun strategie wel. Want ik heb het item voor de volle prijs besteld en ze hebben mijn mailadres.

11 likes

Geen idee waarom, maar ik kom op insta alleen maar foto’s van huilende mensen tegen. Als in selfies van mensen die huilen en dat online geplaatst hebben. En Instagram vind het nodig om daar mijn feed mee vol te gooien.

1 like