Waar erger je je aan? #18

Haha mijn grootste ergernis in deze zou zijn dat iemand dat überhaupt op de foto zet

6 likes

Ik heb een nieuwe keuken en ik vond de vaatwasser super slecht. Echt een miskoop. Blijkt dat die waaiers waar ook water uit komt nog vast zaten met van die ijzertjes. Geen wonder dus… Nu ben ik er wel blij mee.

39 likes

Ik vind modal echt een hele vervelende stof, zeker als het warm is. Dan plakt het zo aan je.

Ik ben zo boos op m’n lijf. Ik had deze week echt een mega volle maar ook hele leuke week. Maandag en dinsdag 2 drukke maar leuke dagen op werk met een hotelovernachting, vanavond naar het theater, morgen een sollicitatiegesprek voor een functie die ik heel graag wil, vrijdag met een vriendin dagje naar Duitsland en zaterdag sushi met 2 vriendinnen.
En van alle weken ben ik dus afgelopen weekend ingestort met een longontsteking. Dus maandag en dinsdag plus hotel afgezegd, theater gaat m’n man maar heen vanavond in mijn plek en hij heeft vrij geregeld vandaag om onze dochter over te nemen, zodat ik nog 1 dag extra kan aansterken. No way dat ik dat gesprek ga verpesten morgen, dat kan gewoon niet. Ik voel me wel echt al veel beter, dus ik moet gewoon beter zijn morgenochtend.
Man wat ben ik pissig nu.

13 likes

Longonsteking klinkt wel heftig kun je wel praten? Zou ik iig wel een goede reden vinden om dat gesprek alsnog te verplaatsen

3 likes

Het infantiele toontje waarop hier steeds vaker gepraat wordt. Liefst gecombineerd met de empathie van een klantendienstchatbot.

21 likes

Die ellenlange update op mijn werklaptop. Ben al 10 minuten bezig en het zit pas op 27%

4 likes

Wat vervelend! Ben je oké? Wil je misschien ook delen wat er dan gezegd wordt?

31 likes

Er stroomt echt geen bloed naar mijn voeten. Al-tijd koude poten met dit weer.

2 likes

Zondag ging dat niet nee, maar inmiddels voel ik me best oké weer eigenlijk. Maandagochtend antibiotica gestart en gisteravond knapte ik echt onwijs op. Voel me nu vooral verkouden met pijn in m’n ribben van al het hoesten. Heb net onder de douche hardop het gesprek geoefend en ik denk echt dat ik het wel red morgen.

8 likes

mijn favoriet is ‘ik was stiekem wel een beetje trots dat ik het eerlijk heb aangegeven en nee heb gezegd’ en dan gaat het om extra mayo bij de friet oid

15 likes

Dit forum is blijkbaar toch meer een safe space dan soms wordt gesuggereerd. En topic is nog niet eens members only.

1 like

Brave space noemen we dat in mijn vakgebied. (Te) Safe spaces zijn eigenlijk helemaal niet goed voor mensen.

6 likes

een kleurendresscode voor een bruiloft. laat me met rust met je sad beige bruiloftswens

12 likes

Ja :100: ik vind dat sowieso met muziek die speciaal gemaakt is voor een film of serie. Volgens mij heb ik zelfs een keer White Lotus gehoord in wie is de mol. En ook een keer muziek uit interstellar wat echt perfect past bij die film maar niet bij reality tv/een spelprogramma :rage: :stop_sign:

Game of thrones muziek wordt ook vaak in programma’s gebruikt

2 likes

Aan dat veel mensen op mijn Instagram ineens microfoontjes gebruiken terwijl ze een niet boeiende story aan het opnemen zijn. Zo overdreven om goeie audio te hebben voor een filmpje die na een dag van de aardbodem verdwenen is.

4 likes

Is dit jouw opvatting of heb je hier onderbouwing bij? Ik ben wel benieuwd

2 likes

Ik heb het wat kort door de bocht beschreven, maar er is zeker onderbouwing te vinden voor dat het voor ontwikkeling van jongeren en van de eigen identiteit belangrijk is dat er niet alleen bewogen wordt in safe spaces. Een combinatie is eigenlijk het best: plekken waar je uitgedaagd wordt en waar de moeilijke vragen gesteld kunnen worden, en plekken waar je gesteund wordt.

Mocht je er meer over willen weten, stuur maar een berichtje!

7 likes

Ik heb dus een vet mooie winterjas gekocht bij een duurzaam merk eind 2022. Oversized model, superduur. Die jas is dus na 1.5 winter dragen op allemaal naden gescheurd, hij valt gewoon stukje bij beetje uit ellaar, zeggen ze dat het aan hun kwaliteit niet ligt, maar aan “spanning op de stof” ligt. Like, noem je me nu dik?!:joy:

22 likes

Name & shame, graag. 1,5 jaar is echt bizar kort, en deze reactie vind ik echt niet kunnen.

27 likes