Joline Jolink, maar ik heb meerdere andere kledingstukken van hun die superlang meegaan dus vind naming en shaming ook onterecht. Zou er alleen dus geen jas meer kopen. Deze jas was ook al een vervanging van dezelfde jas in een net andere stof die na 2 weken (!) op dezelfde plekken scheurde.
Hij is dus onrepareerbaar. Was voor dat ik naar hen ging naar een kledingreparateur gegaan die het echt een hopeloze zaak vond en het afraadde. Zelf zeggen ze ook dat repareren een slecht idee is.
omg hahahaha wat erg?? sorry ik moet hier echt om lachen
NEEE toen ik je post las dacht ik al please don’t let it be JJ
Wat teleurstellend zeg
Ja kut he, ik draag hun kleding verder ook graag. Dacht echt: maak je een grapje?
Niet dat dit uitmaakt, maar heb je de jas in de winkel gekocht? Want dan zouden ze al helemaal niet kunnen zeggen dat je een te kleine maat hebt ofzo
Jup, in de winkel. Sterker nog Joline herself heeft gezegd dat ie me goed stond en gezegd dat ie zelfs nog een maat groter mocht omdat dat het model is (wat ik toen gedaan heb). Heb zelfs nog op zo’n stomme insta post van ze gestaan. Heb ze dat ook (in iets subtielere bewoording) terug gemaild, dus ben benieuwd.
Dat het water weer niet warm was vanochtend. Kut boiler, douche elke keer koud. Ik wil douchen op standje crematorium.
Ik heb totaal geen last van bel angst maar wel als ik de apotheek bel. Ik zeg dan zelfs sorry dat ik bel. Omdat ik wel eens vreselijk onaardige medewerkers aan de tel heb gehad. Vooral bij Boots, zon landelijke klantenservice kreeg je er dan aan en de meesten waren zo onaardig.
Laatkomers in een sportles die niet kunnen accepteren dat ze niet meer op hun favoriete plek kunnen staan. In plaats van achteraan gaan staan, proppen ze zich ergens tussen waardoor je steeds moet uitkijken dat je elkaar niet raakt. Lazer op
Dat ze in het ov overal de kachel lijken te hebben aangezet sinds deze week? Ik ga helemaal stuk.
Heb twee dagen geleden een spetter tandpastawater in mn oog gekregen en het doet nog steeds zoveel pijn?? Alsof ik een zandkorrel in mn oog heb.
Even druppelen met een goede oogdruppel. Kan een kleine irritatie zijn. (Hylo Comod bijvoorbeeld)
Heb toevallig net hylo dual besteld!
Die is ook top! Even paar dagen druppelen paar keer per dag dan is het zo over.
Dit valt mij ook altijd op! Zo vaak muziek uit Harry Potter ook. Heb ook een keer muziek uit Shrek gehoord, dat was wel de mooiste
Ik snap het ook nooit, dat mag toch niet zomaar? Ik ga er altijd van uit dat ze denken ‘niemand cared om een aflevering expeditie Robinson uit een klein kut land.’
Waarschijnlijk hebben zij gewoon contracten met bedrijven die dan weer contracten hebben met de muzikanten om de muziek commercieel in te laten zetten
Blijkbaar heeft de buurman verderop weer zijn houtkachel volgestopt met goedkoop hout wat niet geschikt is voor een houtkachel. En nu ruikt mijn slaapkamer helemaal naar die stink lucht. Fijn, slaap je met het raam open voor frisse lucht.
Dat het zolang duurt voordat h&m mijn bestelling een keer heeft verstuurd. Ben nu al een week verder en er is niks gebeurd.
Zag op TikTok voorbij komen dat dit bij heel veel mensen ook zo is.