Helemaal na de Elle kortingsdag, kun je zo twee weken wachten vrees ik.
Ik heb een afspraak om 14u wat nu nog een half uurtje later is geworden. Ik kan zo niks met zo’n tijdstip, spreek liever in de ochtend of de avond af. Nu voelt het of ik niks ervoor kan doen en niks erna, wat nergens op slaat natuurlijk maar in mijn hoofd werkt dit gewoon niet.
Ik ben wel gewend dat het iets langer duurt dan de gemiddelde webwinkel maar zo lang als nu niet. Met het weer dat op komst is, had ik gehoopt dat het dit weekend binnen zou komen. Maar goed, nog even geduld!
Bij mij hetzelfde. Ik bestel redelijk vaak bij H&M en ik had dit ook niet verwacht, de laatste tijd had ik mijn bestelling vaak binnen een week.
Sims 3 ook altijd. Elke keer dat CAS en BB muziekje
Maakt dit echt significant veel verschil? Qua stank?
Late reactie maar hier ook. Ik merk het ook echt sinds deze week weer. Koude klompen ook al heb ik hele tijd sokken + sloffen aan. Na een warme douche nog steeds ijsklompen. Dus in bed ook weer met sokken aan slapen + pyjama. En dan word ik s nachts wakker en voel ik me echt vies warm en moet alles direct uit (ik zit te denken of een elektrische deken iets daarvoor zou helpen)
En ik ben ook alweer bang voor wintertenen en wintervingers Vingers zijn nu op dit moment, gewoon binnenzittend op mijn laptop, namelijk ook koud (laat staan na een fietstocht in de ochtend of avond).
Doe jij er verder iets tegen? Ik vraag me af of tenen bewust wiebelen/handdoeken met je tenen optillen/met een bol masseren etc paar keer per dag zou uitmaken?
Ik hoop zo dat ik dit jaar wintertenen en vingers kan overslaan. Kijk er echt tegenop
@ZusjevanJoost Jij ook al wat last? Of nog goede nieuwe tips Ik kan me nog herinneren dat je vorig op me reageerde en dat was fijn. Ik voelde me (itt tot mijn omgeving die moest lachen om de kwaal wintervingers/handen???) gehoord en gezien
@berichten hierboven
(ook @Kurisu @quarterlife reageerden lief nu ik de berichten van toen even teruglees!)
Ja vind ik wel. Nu zat er echt een soort plastic achtige lucht bij. Normaal brandhout ruikt veel natuurlijker. Maar die man gooit er behandeld hout (met lak etc) op en dat stinkt
Heb misschien wel wat tips, heb ook altijd koude voeten en handen, zeker in de winter.
Voor je voeten misschien Warmies Slippies, dat zijn slofjes die je in de magnetron kunt doen. Heel fijn om je voeten goed op te warmen voor je in bed kruipt en dan uit voor je gaat slapen.
Elektrische deken zet ik aan voor ik in bed kruip, zorg dat mijn voeten warm zijn, dan gelijk uitzetten (zit ook timer op vaak). Ze hebben bij de Action geloof ik nu ook een actie op een heel zachte teddy elektrische deken voor 3 tientjes.
Als je veel achter de pc zit of ergens toegang hebt tot usb poort: er bestaan handschoentjes met open vingertoppen die warm worden omdat je ze kunt aansluiten op stroombron met usb. Echt heerlijk als je langere tijd niet typen of met je handen bezig bent.
Zelfde als jij eigenlijk: altijd wollen sokken aan en (nep) Uggs sloffen.
Ik heb voor op de bank een mini elektrische deken voor bij mijn voeten omdat ik anders serieus blauwe nagels krijg zoiets:
Bekijk Tomado THP0402G – Elektrisch warmtekussen - 6 standen - 40 x 30 cm - Automatische uitschakeling op: Tomado THP0402G – Elektrisch warmtekussen - 6 standen - 40 x 30 cm - Automatische... | bol
En in bed duw ik ze tegen mijn vriend aan.
Ik heb net een shift van 10 uur gewerkt en had lekker sushi besteld voor vanavond. Maar m’n bestelling is niet compleet en ze zijn m’n vieslekkere gefrituurde sushi vergeten. Echt zo’n teleurstelling
Mijn buren hebben elke avond de kachel aan en dat ruik je sowieso altijd al bij ons. Vandaag bleef de rook echt hangen op slaapkamerhoogte en stonk het ZO naar die rook. Direct raam dichtgedaan natuurlijk, maar te laat. Nu lig ik weer met een verstopte neus in bed door die lucht (ironisch genoeg kan ik deze emoticon nu niet nadoen)
Ik had eigenlijk gepland lief te zitten en mijn bak jelly beans leeg te kauwen maar de vaatwasser besloot dat dit het moment was om te gaan lekken
Wat een zooi staat er in zo’n gootsteenkastje en wat een ellende al dat water
Gelukkig is het wel gefixt nu maar mannn
Ik vind zelf een kruik eigenlijk het allerbeste werken tegen van die enorm kouden voeten (en handen als ik ze onder de deken tegen een kruik aan doe), en een kruik blijft ook lang warm. Als ik dan warm genoeg ben dan schop ik hem weg op de grond haha.
Ik heb ooit wintertenen gehad en ik weet echt dat dat zooooo naar was. Echt irritant als mensen daar dan om moeten lachen, zou daar echt boos om worden
Haha wat lief! Het is ook zo naar hè en het kan zo’n zeer doen. Ik heb vooralsnog nog geen last! Heb wel al een paar keer m’n Uggs buiten gedragen en binnen mijn sloffen met wol vanbinnen ook weer uit de kast gehaald. Ik denk dat op tijd beginnen met beschermende warme dingen dragen wel kan helpen.
Ik zag ook al wat andere tips voorbij komen wat ik wat aan heb
Wil je die s.v.p. delen? ook heel veel last van helaas
Die staan hierboven in reactie op de post van Ellegirltalk
Oh haha sorry ff gemist
@Iertie heb je een aanrader welke handschoenen voor binnen fijn zijn? Kom online veel verschillende tegen
@iedereen met wintertenen:
Voor mij hebben na maanden pijn hebben van wintertenen de falke cosyshoes het verschil gemaakt en sindsdien heb ik geen last meer. Las hierboven ook iets over op tijd beginnen en dat is inderdaad ook echt zo. Ik draag mn sloffen nu alweer 3 weken ofzo zodra het iets koeler begon te worden.
En @winterhanden: heel goed vet houden, helpt bij mij (naast warm houden) ook. Overdag gebruik ik cetomacrogol met 10% vaseline en voor het slapen smeer ik ze in met uierzalf. Was een advies van de huisarts vorig jaar en lijkt wel iets te helpen.