Maar heb je dan niet last dat die uierzalf in je beddengoed gaat zitten? Want dat is echt heel vet. Dat duurt echt lang voordat het intrekt bij mij
Nee, geen last van.
Ik heb op Amazon van die katoenen handschoentjes gekocht, zodat ik die over vette zalf heen kan doen. En je beddengoed niet vies wordt. Volgens mij kun je die ook wel kopen bij de drogist.
Mn vriend heeft vrijdag gehoord dat hij een ziekte heeft en nu belt zn moeder me echt vier keer per dag om dingen te vragen of door te geven terwijl mn vriend gewoon prima aanspreekbaar is. Kap even.
De gemeente heeft nieuwe ondergrondse restafval containers geplaatst, maar de vuilniswagens zijn daar niet op aangepast en kunnen ze nu al vier weken niet legen. Steeds meer containers raken vol, en er komt geen oplossing?
Ik heb een collega met een Nederlands klinkende naam, maar een andere spelling. Ik schrijf nu al 3+ jaar haar naam zoals het hoort op onze socials. Komt mijn vader vandaag: “Je schrijft haar naam niet goed.”
Wtf!!! Dat weet ik zelf wel beter. Hij werd ook boos toen ik zei dat ik wel weet hoe ik haar naam moet schrijven. Dude…
Mijn jankoog vanwege een verkoudheid. De hele tijd zit ik met alleen links te janken omdat er ergens diep in mijn neus een kriebel zit
Probeer in het FF Talk topic te neuriën
Probeer het hier!
Gisteren(ochtend) was een deel van mijn boodschappen niet geleverd door Picnic. Direct melding gemaakt en die middag de ontbrekende boodschappen bij de supermarkt gehaald. Toen stonden ze om 19:15 ineens voor de deur met alsnog die boodschappen. Super fijn natuurlijk, maar ik heb nu allemaal dubbele boodschappen in huis en ook best wel wat geld dus dubbel uitgegeven. Ik had contact opgenomen met Picnic en zij geven aan dat ze alleen het kort houdbare product (brood) financieel willen vergoeden, omdat ze van tevoren via mail hebben aangegeven dat ze de boodschappen alsnog komen bezorgen. Dat wist ik niet, maar toen ik keek zag ik dat ik dat mailtje ook pas om 17:30 had ontvangen (en om 18:00 sluiten de supermarkten hier dus die boodschappen waren toen alsnog al in huis).
Ik weet niet of ik hier nu een heel ding van wil/moet maken, maar ik baal er wel echt van.
Ik zou niet te moeilijk doen want ik vind picnic juist heel schappelijk altijd als iets niet is geleverd of er iets anders mis is.
En uit je verhaal maak ik op dat het dus om houdbare producten gaat dus waar maak je je druk om…
Nou ja het gaat om best een aanzienlijk bedrag, bijna €20,- in totaal. En het gaat buiten dat brood om o.a. een kilodoos snacktomaten (kost al ruim €5,- en ja, is misschien iets langer houdbaar dan een brood maar met zo’n kilo doe ik normaal gesproken wel een week), normale tomaten, verse pesto, kruiden, bananen. Dus niet per definitie allemaal houdbaar, maar zij zien die producten dus als ‘langer houdbaar’. Ik vind Picnic normaal ook heel schappelijk en bestel echt wekelijks dus dit heb ik ook nog nooit meegemaakt.
Heb je de bon van de supermarkt en kun je misschien iets retourneren?
Ik vind het een beetje overdreven. Brood kan je invriezen, maak soep of saus van de tomaten en verse pesto is vaak weken houdbaar. Dan pas je je weekmenu van volgende week wat aan.
Thanks voor jullie reacties, misschien is het inderdaad een beetje overdreven. Ik baalde er gewoon van omdat € 20,- in mijn weekbudget echt wel een flink bedrag is. Maar misschien kan ik het inderdaad zo plannen dat ik volgende week wat lager uitkom bij de boodschappen. Bedankt voor de suggestie voor soep of saus, @Druppels. Daar had ik niet aan gedacht.
Los van alles vind ik het dus een beetje dooi dat ze het geld van het brood terug geven, terwijl dat zo ongeveer het enige is van dat lijstje wat je wél lang kunt bewaren
‘When you let gen z write the marketing script’. Echt de Jerusalema van 2024.
Het ding van picnic is toch juist dat de prijzen hetzelfde zijn als in de normale supermarkt, omdat ze geen vestigingen hebben en dus lagere overhead (geen idee of dat echt klopt, gebruik het zelf niet, maar begrijp van mijn omgeving dat ze niet duurder uit zijn als ze daar bestellen).
Los daarvan, koop ik bij picnic vaak alleen hetgeen wat ik ook echt nodig heb. In de supermarkt kom ik vaker met zoveel meer onzin thuis.