Waar erger je je aan? #18

zo heb ik een keer zonder grap 5 jaar met een bepaald baslijntje in m’n hoofd rondgelopen, ik ging m’n hele iPod af op zoek naar dat nummer, maar kreeg dat nooit af en dan vergat ik het weer een tijdje. en toen ineens op een random middag kwam een deel van de tekst in mijn hoofd en toen heb ik het eindelijk eindelijk eindelijk gevonden. na al die jaren!!! ik ben er nog steeds blij om.

(het was dit nummer: https://www.youtube.com/watch?v=a8LKD148P18 )

7 likes

‘S nachts doorlekken is echt zo vervelend. Ik heb ook na alllll die jaren nog steeds geen oplossing ervoor gevonden. Ik draag én een tampon én 2 maandverband (en die tampon verwissel ik zelfs nog) en tochhhhh ALTIJD bloed op het hoeslaken! Er zit dan ook geen bloed op het maandverband. Het loopt er gewoon langs. Ik moet echt iets hebben met pijpjes. (Ga vanavond meteen googlen, eerst bed weer verschonen​:balloon::balloon::balloon:).

2 likes

Al menstruatie ondergoed geprobeerd voor de heftigere menstruaties? Modibodi heeft aantal modellen voor heel heftig bloedverlies met pads die helemaal doorlopen zowel voor als achter.sommige merken hebben dit niet en dan lek je alsnog door bij heftig bloedverlies. Lotties vind ik ook fijn voor de heftigere dagen. Volgens mij hebben beide merken nu ook modellen met pijpjes.

5 likes

Mensen die vandaag een Israël vlag ophangen.

Doe gewoon niet joh

31 likes

Ook hoe het nu ontspoort in Amsterdam. Om zo moedeloos van te worden. We schieten toch geen reet op met steeds meer gepolariseerde pro Israël/ pro Palestina, kan het niet gewoon pro mensenrechten zijn :weary::weary::weary: Onee dat is antisemitisch he tegenwoordig

4 likes

In mijn optiek is pro mensenrechten = pro palestina

9 likes

Ja in mijn ogen ook hoor

1 like

Ja moest wel lachen om die mooie rode verf op die teeeeeeeringgrote Israël vlag.

Maar kan me gewoon echt geen normale manier voorstellen waarop je onschuldig die vlag gebruikt, na afgelopen jaar. Je geeft dan echt gewoon nul fucks om 50.000 doden en ik vind het echt zo triest dat ze dan komen met hun 1000 doden en paar ontvoerde mensen, dat is niet hetzelfde.

Mij boeien die gegijzelde mensen echt geen fuck eigenlijk, weet niet of dat impopulair is?

10 likes

boeit israel ook niet zoveel

worden vooral ingezet nu om de rest van hun acties goed te praten

18 likes

Van geschikt ondergoed weet ik niets maar is dit nog een idee om op te liggen? Het kan een hoop vocht aan en dan hoef je niet steeds lakens te wassen

3 likes

Tampons in combinatie met menstruatie-ondergoed (en dan eentje met veel ‘capaciteit’) al geprobeerd?

1 like

Bij mij is het probleem altijd dat het bloed altijd heel erg naar achteren zit, vooral als je slaapt, dus misschien maandverband heel erg naar achteren schuiven? Dus echt bij je anus, richting je rug? Of twee achter elkaar? Of een luier?

2 likes

Sorey misschien ongevraagd advies, maar wat jij hebt had ik ook altijd! Bij mij werken de Snuggs menstruatieonderbroeken heel goed! En dan de hugger variant. Ben nooit meer doorgelekt daarna!

4 likes

Zo bijt ik deze week ineens heel vaak op mijn lip en wang

1 like

Ik heb dit ook wel eens dan voel ik me achteraf altijd zoo dom

2 likes

Oehh Surinaams bijgeloof wanneer dat gebeurt: Iemand praat slecht over je :skull:

1 like

Ik zei gisteren tegen mijn vriend dat ik het idee had dat ie minder snurkt.

Famous last words natuurlijk want vannacht bewijst ie van niet.

9 likes

Dat ik blijkbaar de laaste tijd weer aan het praten ben in mijn slaap en mijn vriend is een lichte slaper en denkt dan dat ik dingen tegen hem zeg en doet zijn oortjes dan uit en maakt mij wakker. Gelukkig slapen we maar 2 nachten per week bij elkaar.

3 likes

Kun je niet met hem afspreken dat hij pas wat terug zegt als je hem wakker maakt? Zo rust je toch niet uit

2 likes
1 like