Ik zei als ik naar je toe kom dan zeg ik echt iets tegen je en dan moet je je oortjes uit doen maar blijkbaar kruip ik zelf ook heel erg naar hem toe als ik ga praten. En wat jij zegt werkt niet omdat hij dus heel licht slaapt dus dan wordt hij al wakker van het gepraat zelf.
Dat vreselijke muziekje van Gilmore Girls wat nu onder alle ~herfstige~ filmpjes op Instagram zit. Dat “la la la la la”, echt afschuwelijk
Sowieso Gilmore Girls ugh
Of een ‘geheime’ klop (haha) dan ofzo? Dat je afspreekt dat je hem zachtjes op zijn schouder tikt (of op zijn knie, als je bang bent dat de schouder ook te makkelijk per ongeluk kan gebeuren) als je echt tegen hem praat, en dat hij je anders gewoon moet laten? Snap dat het voor hem vervelend is dat hij ervan wakker wordt, maar zo word jij iig niet wakker gemaakt.
Ik bedoelde wel fysiek wakker maken, door in zijn arm te knijpen ofzo, maar lastig dit als je wel graag samen wil slapen.
Dat het altijd zo goor warm is in de kleedruimten van het zwembad waardoor ik als zweetbeer me altijd klam aan moet kleden
Ik krijg net een appje met: ‘alles ok? Ik zag dat je om 4:30 online was’. Ik vind het zooo irritant.
Lekker uitzetten
Omg ja dit verpest voor mij echt elke keer weer alle lol aan zwemmen. Wat een ellende om je zo zwetend in zo’n klein hok weer in normale kleding te heisen, zelfs een joggingspak
Sokken vind ik altijd de grootste uitdaging, wat een hel. Doe tegenwoordig alleen nog slippers aan, dan buiten maar even koude voeten
Sokken begin ik niet eens aan, doe altijd birkenstocks aan
Ik vind het fijn om dit aan te hebben en zou dat voor zulke achterlijke mensen niet uit gaan zetten. Zij moeten gewoon normaal doen! Zou diegene er echt op aanspreken.
Ik heb zondag een pakketje opgehaald bij de ici paris, daar zaten 2 proefmonsters bij en 1 daarvan een geurtje. Maar dat geurtje zit dus niet in een origieel flesje maar dat is zegmaar in een standaard ici paris flesje overgegoten/ingespoten. Heel lekker geurtje maar nu heb ik dus geen idee welk geurtje het is! Meh
Zou toch gewoon een kaartje bij moeten zitten welke geur het is
Ja ik denk het wel maar dat ik die met mn stomme kop waarschijnlijk heb weggegooid? Al dat karton gooi ik altijd direct weg. Het zat er iig niet aan vast oid. Ik hoop dat ik het in de papiercontainer heb gegooid maar ik vrees het. Of ik moet naar de winkel gaan met dat flesje, maar dat voelt ergens ook zo sneu
volgens mij heeft ICI kleine zwarte papieren zakjes waar een stickertje op zit met welke geur het is. Of zo’n soort boekje waar dat buisje in geklemd zit. Je kan naar de winkel gaan maar is vaak echt een onmogelijke opgave hoor
Ja het zat idd in een papieren zakje geen boekje. En ja het lijkt mij voor die medewerkers een onmogelijke opgave. Het heeft een paarse kleur dat is misschien iets waar ze nog wat mee kunnen. Maarja geen ramp verder.
Edit: heb het echt net gevonden!
Welke is het dan!
Oja haha dat had ik natuurlijk kunnen vermelden. Het is Jean Paul Gaultier - La Belle
Krijgt ook heel veel goede reviews zag ik.
Ik kan mij echt moeilijk voorstellen dat dit merk lekkere geuren maakt