Waar erger je je aan? #18

oh ik vind die ook heel lekker maar er stond echt een stomme pick me ‘oeuueue mannen vinden dit sensueel!!!’ omschrijving op de site dus nu vind ik het meteen stom

3 likes

Haha welke site? Ik keek bij douglas alleen direct naar de reviews. Oh iemand schreef dat als review? Ja dat is wel sad.

1 like

nee op hun eigen site

tw walgelijk

En Jean Paul Gaultier creëerde La Belle… de originele vrouw. Voor haar creëerde hij de meest idyllische hof van Eden. Een prachtige natuurlijke omgeving waarin ze in alle vrijheid wandelt, luchtig gekleed met slechts een couturedetail: een glinsterende ketting van bloemen. U begrijpt het al: de verleiding om toe te geven aan de aantrekkingskracht van La Belle is groot. Haar betoverende persoonlijkheid, haar welgevormde, vrije rondingen, haar stralende eau de parfum, een en al sensualiteit. Een heerlijk parfum dat de verslaving oproept als geen ander.

2 likes

Ja zo omschrijven 90% van de merken hun parfums hè :clown_face:

7 likes

ja k vind dat zo naar haha echt zo’n mannelijk perspectief. ik lees normaal nooit omschrijvingen van een parfum, ik ruik gewoon. maar dit geeft me echt totaal geen beeld van hoe het zou moeten ruiken ook

1 like

Ik las in de reviews een paar keer hmm bergamot en peer. Hahaha alsof ik weet hoe die combi zou moeten ruiken.

3 likes

Whaha ik wist niet eens dat we een @Peer hadden. Peer je ruikt een beetje naar Jean Paul Gaultier - La Belle :heart_eyes:

8 likes

Ik heb heel mijn studententijd (en nog even daarna) als barista gewerkt. Volgens mij heb ik een miljoen keer melk opgeschuimd, maar de laatste weken lukt het me niet meer? Wat is dit. :japanese_ogre:

En ik heb al een paar dagen pregnany scare dus ik ging een test halen, word ik ongesteld. Ik heb dit echt al een paar keer eerder meegemaakt

Misschien heb je ook wel opschuimscare dus als je nu een cursus melkopschuimen boekt dan kun je het ineens weer

8 likes

Ligt eraan, heb je boyfriendscare?

5 likes

Ik vind het zo irritant als een webshop geen normale size guide heeft met cm’s voor taille/heupen etc maar zo’n tool gebruikt waarbij je dan uitgaat van een ander merk en welke maat dan goed zit. Als ik al een perfect zittende broek had hoefde ik waarschijnlijk nu geen nieuwe te kopen!!

13 likes

En: binnen een merk verschillen maten ook nogal, als ik van een merk een broek heb die goed zit, dan hoeft dan niet te betekenen dat andere broeken ook goed zitten.
Dus wat nemen ze dan als ze van een merk uitgaan?!

4 likes

Perfect!!! Dankjewel😍

Kraambezoek dat verlaat is… zit je net klaar met je baby krijg je een bericht dat ze een half uur later zijn. Sowieso kraambezoek eigenlijk (ook echt wel heel fijn dat familie/vrienden willen komen kijken, maar het komt eigenlijk nooit uit).

8 likes

Ik vind kraambezoek zo’n gezeik. Ben zo blij als het ten einde is. Elke keer die moetjes blegh.

13 likes

Ik kan iedereen een kraamfeest aanraden.

Hoop dat ze niet te lang zijn gebleven en natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van je baby💕

4 likes

Zeker bij mijn jongste viel het me echt op hoeveel mensen (fors) te laat kwamen. En dat waren allemaal mensen met kind(eren) dus je zou denken dat ze zich wel zouden kunnen voorstellen dat het niet relaxed is.

5 likes

En de plakkers… Echt sommige mensen kreeg ik de deur gewoon niet weer uit, zo onfatsoenlijk

2 likes

Ugh straks een fysio afspraak en ik heb die oefeningen natuurlijk niet genoeg gedaan en het is vrijdagmiddag waarom heb ik dit zo gepland

Voel me echt weer 10 en dat ik gitaarles had en niet had geoefend en dat ik dan met mijn allerbeste acteerwerk zat te doen alsof ik die bladmuziek niet voor het eerst zag

40 likes

Door een fout van hotel was de suite die ik 5 maanden geleden heb geboekt voor de verjaardag van karl junior geannuleerd en daarna niet meer beschikbaar.

Daar kwam ik achter toen we al onderweg waren naar het hotel en ik belde om te vragen of we eerder konden inchecken :heart::heart::heart: love my life

9 likes