Waar erger je je aan? #18

Nu wil ik een eclair :smiling_face_with_tear: maar ik ga nu opstaan en m’n brownie pakken haha

1 like

Schrale troost misschien maar het was gewoon een AH eclair dus niet mega bijzonder of lekker hahaha.

3 likes

Het is nog net geen doordeweekse dag, dus moet calvinistisch gezien kunnen.

18 likes

Oh damn, dus ik moet nu mijn speciale kaasjes nog even soldaat maken.

24 likes

Ik ben helemaal lek gestoken door muggen, snap dat dat bij de tijd van het jaar hoort maar geef dan ook ergens anders het gevoel in alsof het zomer is?? Nu moet ik ook nog (lange) kleding aan die continue jeuk veroorzaakt omdat het tegen elkaar op schuurt

2 likes

Hij in elk geval niet dus

36 likes

Ik zit te werken in mn favoriete bakkerijtje… en er zit iemand achter me. Ook echt dicht achter me, want zo is de opstelling. En die vent maak zoveel lijf-geluiden (zwaar ademen, hoesten, keel schrapen, neus ophalen, vinger aflikken(?)). Het gaat me natuurlijk ook steeds meer opvallen. Ik word er eigenlijk een beetje onpasselijk van. Hij zit ook constant scheef op zn stoel, waardoor ik het gevoel heb dat hij in mijn nek hijgt en over mn schouder meekijkt. Bah. Ga zo maar vast naar mn afspraak denk ik…

6 likes

dat er iemand is met dezelfde avatar als ik
helemaal in de war bij polls nu

5 likes

Ik vind dat ook zoooo irritant! Ik had laatst dat ik ergens zat te eten en er was echt zo een popi jopi type die steeds op het hoekje van de tafel naast ons ging zitten. Ik vond dat ook echt super raar.

Zijn broek zal niet vies zijn geweest, maar alsnog hoezo zit je op een tafel, half op het bestek waar mensen nog van moeten eten.

4 likes

ik ben altijd zo neurotisch als ik een pakketje verwacht terwijl ik thuis aan het werk ben. ik kijk elke 15min op de track & trace, durf amper naar de wc. echt zo’n hond in een disneyfilm die op de postbode wacht, zo irritant

19 likes

Hierom laat ik pakketjes bijna altijd naar een ophaalpunt sturen. Lekker niet meer over hoeven nadenken en ophalen wanneer het je zelf uitkomt. Alleen soms is deze optie niet mogelijk bij bepaalde websites of producten?

8 likes

Ik heb een pakketbox bij de deur + een doorbel waarbij ik op mobiel ik kan zien of iemand geweest is(beweging). Geeft veel rust haha.

2 likes

hahaha nou het gaat er niet echt om dat ik niet kan zien of er iemand geweest is maar vooral het feit dat ik geen tijd erbij zie staan kan ik niet tegen. maar ik ben zelf het probleem hoor, ik ben ook zo iemand die de hele dag niks kan plannen als ik om 3u een afspraak heb zeg maar

2 likes

Ik heb hier vorige week zo’n kut week door gehad. Ik had eten besteld dat niet kwam en een pakketje waarvan de bezorging tot drie keer toe werd uitgesteld. En dan zit ik dus de hele tijd braaf (en een klein beetje zenuwachtig) bij de bel te wachten omdat ik bang ben dat ik het anders mis ofzo?

Ja waiting mode :smiling_face_with_tear: moet ik om 12:00 naar de tandarts zit ik om half 10 al te stressen dat ik nu niet meer ergens in kan duiken want ik moet zo weg.

12 likes

Een pakketbox voor jezelf bij je voordeur?

2 likes

Komt nog uit de tijd van mijn business toen ik veel post ontving. Heb hem laten staan omdat we nu een baby verwachten en ik het niet fijn vind als pakketdiensten dan veel aanbellen. (En/of als we veel van huis zijn ivm werk en ze niks kunnen bezorgen)

4 likes

Dat picnic soms echt random vervangende producten stuurt als iets onverwachts niet op voorraad blijkt. Ik koop lente ui, vervangend product: witte ui in stukjes. Geef dan gewoon niks.

16 likes

Nouja je krijgt een ander soort ui, ze hadden ook billendoekjes kunnen geven.

16 likes

Ding is: ik hoef geen ander soort ui, want ik ga geen rauwe witte ui in mijn salade gooien. Het is gewoon altijd niet wat ik wilde hebben en dat vind ik zonde.

9 likes