Waar erger je je aan? #18

Oh nee!! En nu?

3 likes

En nu onderweg naar een ander hotel (minder leuk voor kinderen) en broeden op een klachtenbrief voor het andere hotel.

13 likes

Damn ik kan me alleen maar voorstellen wat voor vlammend manifest hieruit gaat rollen

25 likes

:popcorn::popcorn:

2 likes

Ben nooit bevallen maar dat lijkt mij dus ook het handigst dan. Bij mn zus kwamen we met echt iets van 15 man maar dan heb je iig de belangrijkste personen in 1 keer gehad. En ook niet lang gebleven want dat is wel het laatste denk ik waar je dan op zit te wachten.

4 likes

ja een kraamfeest ga ik bij een volgende baby ook doen. wat een ellende is kraambezoek toch, wat keek ik er steeds tegenop met de bijkomende schuldgevoelens daarover die nog eens verergerd werden door de hormonen.

of een kraamfeest of gewoon geen bezoek.

6 likes

Ja zeker want dit was zo erg voor mij dat ik ook een paar fases aan emoties oversloeg en meteen ging huilen aan de telefoon, dat is een hele uitzonderlijke situatie (voor zowel mij als de van der valk medewerkster denk ik)

25 likes

Thank God voor Corona baby’s. Ik was wat dat betreft zo blij dat dat de ultieme smoes was voor kraamvisite, de lockdown en al die visite regels🙏🏻

Ik houd ook helemaal niet van op kraamvisite gaan, zo ongemakkelijk altijd. Zelfs bij vriendinnen. Ik weet niet, niet mijn ding.

10 likes

Haha snap dat zo goed! Een vriendin (zonder kind) laatst; ‘zo knap hoe je eerst kiest voor jullie rust en herstel voordat je aan kraamvisite doet, je kan vast niet wachten om haar aan iedereen te laten zien’. Tuurlijk ben ik mega trots maar heb stiekem gewoon ook helemaal geen zin in telkens bezoek. Dochter is nu 2,5 week en beginnen aankomende week met de eerste visite (buiten onze directe gezinnen om). Ik vind het eigenlijk veel te lekker, die bubbel van ons kleine gezinnetje.

8 likes

Warme appeltaart net uit de oven is het beste :drooling_face:

8 likes

Past toch niet in een keer in je mond hè

6 likes

In je buik valt die ook uit elkaar

5 likes

Mijn man die dingen uitleent waardoor het eerst een zooi is omdat het item ergens in een uithoek van de zolder ligt achter allemaal andere spullen, en vervolgens slingeren de uitgeleende spullen nog weken in huis rond voor het weer opgeborgen word.

2 likes

Mijn vriend die de auto de hele dag heeft uitgeleend aan zijn vader maar de basis voor de maxi cosi en de adapters voor de kinderwagen liggen daar in. En in mijn auto past het wel maar niet echt als we met z’n 3en weg willen want we moeten dus de hele kinderwagenbak meenemen. Het kan, maar waarom neemt hij dan de “kleine” auto niet mee🤦🏻‍♀️

Ohja en we moeten dus boodschappen doen maarja die passen dan niet in de auto.

De wifi in mijn airbnb doet het niet (en daardoor de airco ook niet). Heb het uiteraard al geprobeerd te resetten maar nu stuurt de host dat ik maar contact met de provider op moet nemen. :sweat_smile:

2 likes

Ja hallo dat hoort die host toch zelf te doen
Wat irritant!

10 likes

Nou precies dat :joy: ik ben hier maar tot maandag maar vind het gewoon hinderlijk want ik wil over twee uur lekker serie kijken in bed met een biertje of iets anders.

1 like

Klagen bij airbnb want er stond vast in de tekst dat je airbnb wifi en airco had en dat heb je nu niet. Daar zijn ze best wel streng in in mijn ervaring.

Of dreigen bij je host dat je gaat klagen bij airbnb en minder wilt betalen, dat werkt meestal beter en sneller

25 likes

Ik heb dit nu inderdaad gedaan want het begint me echt mateloos te irriteren ondanks dat ik niet de hoofdprijs heb betaald.

Ik heb de AC trouwens gewoon handmatig aangekregen dus dat scheelt haha.

Net twee weken geleden mijn haar geverfd en heb nu alweer uitgroei. Blijf aan de gang met verven.

4 likes