Heheh klachtentips van Karl!
Wanneer kunnen we je Ted-talk verwachten?
Als ik klaar ben met logopedie om mijn zachte G te verbergen
Omg al dat gesnuif en gekuch in het ov en dan ook nog die vieze natte hondenlucht. . Nu al zin in de herfst en winter
Het is al herfst
Het is nog niet gefixt maar er is wel iemand geweest vanochtend. De airco doet het in ieder geval wel weer met de afstandsbediening. Ga verder niet klagen bij airbnb, het is wat het is en ga morgenochtend weg.
Edit:
Ik had een berichtje gestuurd om te bedanken dat er iemand is geweest ook al was het niet volledig opgelost, krijg net reactie dat ze het vervelend vind en ik een halve nacht terug krijg.
Aan dit bericht zonder hoofdletters
Mn nagels die weer afbreken.
Hahaha ok
Maar dit is toch een “ding” op social media. En ook zo vreselijk veel verschillende producten.
Ja het is toch fkn niet normaal. Ook in het kader van duurzaamheid.
Helemaal mee eens, het lijkt wel een trend. Ik erger mij ook aan mensen die in tiktokvideos hun dysonstukken heel hard en ruw erop klikken. Dan denk ik steeds doe zuinig met je spullen!!
Ik heb nog een perfect werkende (batt etc) ipad mini 2 die 15 jaar oud is ofzo… maar kan er niks mee omdat geen een app nog werkt. Zo stom
Het is me 1 week gelukt om niet ziek te worden naast een zieke partner, maar nu moet ik er aan geloven.
Ik heb vanaf morgen 2 dagen cursus met overnachting.
Mijn vriend vergeet super vaak de afzuiging aan te zetten als hij kookt waardoor het hele huis (nu in dit geval naar bacon) stinkt. En sommige bak/kooklucht krijg je zo slecht uit je huis
Ik verbaas me wel eens over met hoeveel bruut geweld sommige mensen hun tanden poetsen, met een hand tandenborstel. Ik poets al jarenlang met zo’n sonicare op standje sensitive en hoor alsnog dat ik te hard poets van de tandarts. Hoe doen die mensen dat?
Ik eet de afgelopen weken bijna iedere avond pizza. En dat wilde ik vanavond gaan doorbreken met uiensoep. Die heb ik al gemaakt dus kon niet meer mis gaan alleen nu verpest mijn vriend (die eigenlijk heel laat thuis zou komen) het door te vragen of ik iets van de frituur wil en ik wil alles gewoon veel liever dan die uiensoep. Dus nu ga ik een bami blok eten.
Had beter gewoon pizza kunnen halen.
Mensen die vragen of iets nog beschikbaar is (nav marktplaats advertentie)
Wat is daar raar aan?
Je wil toch weten of iets nog te koop is, vaak genoeg meegemaakt dat ik dit vroeg en het al verkocht was.
Mijn gedachtegang is: zolang de advertentie zichtbaar is, is het artikel te koop.
Eens maar als ik vraag of iets nog beschikbaar is doe ik wel meteen ook een voorstel. Lijkt mij irritant om 20 berichten te hebben met “heb je dit nog???” Die je allemaal moet opvolgen maar waar vervolgens geen reactie meer op komt