Vaak genoeg gehad dat het al verkocht was maar de verkoper was vergeten de advertentie offline te halen.
Als iemand aangeeft het artikel nog te hebben doe ik of een bod of zeg ik dat ik het graag wil kopen.
Vaak genoeg gehad dat het al verkocht was maar de verkoper was vergeten de advertentie offline te halen.
Als iemand aangeeft het artikel nog te hebben doe ik of een bod of zeg ik dat ik het graag wil kopen.
Waarom zeg je dat niet in hetzelfde bericht? Ik zeg vaak zoiets âzijn deze stoelen nog beschikbaar? Ik zou ze graag voor x bedrag overnemen. Eventueel kan ik ze vandaag al halen!â Dan is een deal vaak snel gesloten.
Want ga je dan pas overwegen of je het wil als je weet dat het beschikbaar is? Je weet toch dat je geĂŻnteresseerd bent en het wil kopen als het er nog is?
Namen ze bij jou hun kinderen ook mee op kraambezoek? Ik zit nu met een bevriend stel dat op kraambezoek wil komen en hun kleine kinderen (die al naar de opvang gaan) mee willen nemen. Mijn kleintje is nog niet ingeënt en gaat zelf nog niet naar de opvang dus ik wil hem niet onnodig blootstellen aan (mogelijke) virussen. Ben alleen bang dat dat stel het heel persoonlijk zal opvatten als ik ze vraag hun kinderen niet mee te nemen.
En helemaal eens met de mensen die kraamvisite vreselijk vinden. Ik had echt gedacht dat ik het leuk zou vinden om mân zoon te laten zien. Maar jeetje wat een gedoe iedere keer. Mensen verwachten toch iets te eten/drinken, je huis moet worden opgeruimd, we moeten ons allemaal klaar maken/opfrissen en dan blijven mensen bij ons soms ook langer dan 3! uur zitten waardoor ik helemaal in de knel kom met kolven. Ondanks dat we vooraf duidelijk de tijdstippen kaderen. Nope zou dit niet weer doen.
Ik ben begin september aangenomen voor een opleiding volgend jaar, naast dat ik hier nog steeds geen verdere info over heb gekregen is mijn huidige baas ook niet blij (heb het verteld omdat mijn nieuwe baan in hetzelfde ziekenhuis is en ik mijn toekomstige collegaâs al best vaak tegenkom en ze er dan over beginnen. Wilde het zelf vertellen ipv via via). Mijn huidige baas heeft letterlijk gezegd dat ze mijn overstap gaat uitstellen (âOverstappen voor de zomer? Dat gaan we dus even niet doenâ).
Soms zijn de verplichte kraambezoekjes (verre tante oid) niet zo leuk maar ik snap niet dat zoveel mensen er zoân hekel aan hebben. Het zijn toch je vrienden/familie?! Ik vind het juist lief dat iedereen zo graag wilt komen.
En 3 uur blijven? Nog nooit gehoord. Dat heb je zelf in de hand dan want als je na 1 uur niets meer aanbiedt en letterlijk zegt, joh wij moeten kolven/naar bed/opruimen/rusten en mensen gaan dan alsnog niet weg zegt wel heel veel over hun.
Het is ook ontzettend lief dat mensen willen komen, maar tegelijkertijd ook ontzettend vermoeiend. Ik wilde die eerste periode vooral slapen wanneer het kon. Kraambezoek vergt ook voorbereiding: opruimen, fatsoeneren. Dus je bent dan al een hele hap van je dag daar mee bezig
Tja ik zie mijn vrienden en familie dan liever op een ander moment.
Ja eens! Ik liet alleen mensen komen die ik graag wilde zien en dat zijn mensen die mij ook ongefatsoeneerd mogen zien in een rommelig huis. Die juist even je verhaal willen aanhoren en je liefde geven, alleen maar fijn! En als je er klaar mee bent zeg je toch gewoon dat je moe bent oid. Ongewenst bezoek 3u lang doe je echt een beetje jezelf aan hoor.
Klopt hoor. Ik heb het dan bv over mân schoonmoeder (waar ik geen goede band mee heb) die alleen over zichzelf praat en ook nog eens passief agressieve opmerkingen maakt als: oooh hoe maak jij je ramen schoon als ze ziet dat ze vies zijn . Ik zou me er niets van aan moeten trekken maar ik zit er dan helaas niet lekker bij in een rommelig huis.
En zij (en andere familieleden) wonen 1,5 uur rijden van ons vandaan dus dan vind ik het heel lastig om ze weg te sturen als ze zich niet aan de afgesproken tijd houden en dan langer blijven zitten dan vooraf afgesproken.
Maar goed dat ligt inderdaad eerder aan mezelf dan aan anderen.
Sommige mensen wel. Ik heb 1 vriendin die echt superlief is maar ze kwam ruim een half uur later (omdat ze iets van de bakker wilde meenemen en moest omfietsen, maar toch) en had haar eigen zoontje mee. Een onbesuisde tweejarige die als een tornado door het huis ging en mijn oudste dochter van 2 tegen de grond worstelde.
Andere kinderen gingen gewoon met de Duplo ofzo spelen. Vond ik niet zoân probleem dat die erbij waren.
Ik doe een shirt met lange mouwen aan als onderlaag want tja het is koud, zeker als ik met ov naar werk moet. Maar zit dan op werk te zweten omdat ze de kachel hoog zetten en blijkt dat andere mensen alleen een hemdje onder hun werkshirt hebben??? Doe gewoon lange mouwen aan??? Raar gedoe
Ik kreeg een advertentie op ig met de tekst: âMijn man en ik hebben besloten om na 20 jaar te stoppen. Door de toenemende concurrentie en veranderende economische situatie ⊠bla blaâ
Met dus een foto van kleding met Opheffingsuitverkoop erbij.
(Sowieso al een beetje raar om budget uit te geven aan ig advertenties als je stopt maar oke. )
Kwam ik op deze site: Collecties â Van Leeuwen Mode
Ze doen dus alles om te laten lijken dat het een chique winkel in Nijmegen is, maar dit is gewoon Ali dropship meuk. Is dit nog misleiding of is dit gewoon zieke oplichting? Kan toch niet dit?
De juweliersvariant hiervan is laatst op tv geweest: schattig ouder stel doet een uitverkoop omdat ze stoppen en met pensioen gaan en dat bleek volgens mij wel oplichting te zijn maar weet ik niet meer zeker
Echt heel erg. En dan ook al die spelfouten en reviews met dezelfde spelfouten âdeze vestâ.
En ik weet niet waar ze vegan Kasjmier vandaan halen, maar dat is dus onzin of het is plastic dat verkocht wordt als kasjmier.
mensen met een slechte woordenschat. niet als ze later nederlands hebben geleerd natuurlijk maar ik vind het zo irritant als ik woorden zeg zoals recalcitrant of intonatie en mensen komen van âgebruik niet zulke moeilijke woordenâ dit zijn ook twee waargebeurde voorbeelden
(1000 disclaimers ja sommige mensen kunnen er niks aan doen mr gwn irritant in een gesprek)
Mijn verstandskiezen zijn weer eens aan het opspelen waardoor mijn kaak een beetje klemt en nu klink ik als Femke Halsema
Hshshshahaha ik keek dus vorige x toevallig een video en toen dacht ik obh lijkt echt alsof ze een grote snoep in haar keel heeft
Dit is één van vele websites waar mensen worden belazerd en hun bestelde spullen niet ontvangen. Websites lijken ook allemaal op elkaar.
Ja I know, maar ik had dit nog niet gezien. Dat ze zich echt voordoen als een winkel die al 20 jaar bestaat, een 24/7 klantenservice heeft en door een echtpaar wordt gerund. Ik vind dit echt next level. Maar waarschijnlijk zijn er hier inmiddels ook al veel van inderdaad.
Ja, het lijkt wel alsof dit ineens een nieuwe populaire scam is? Ben dit nu al een paar keer tegen gekomen en dan zie je gewoon dat er 0 historie is, 0 vaste klanten die er rouwig om zijn en vooral Ali/Temu/Shein troep. O ja en âeindelijk meer tijd voor de kleinkinderen nuâ.
Ik krijg op instagram ook zoveel van deze scamreclames, elke keer weer een nieuwe die net anders is.