Waar erger je je aan? #18

Ook ooit gedaan. Vond het eerder genant voor de belastingdienst dan voor mij hoor.
Heb toen ook meegeven wat ik opvallend vond aan de brief. Bij mij was o.a. met pen bijgeschreven op de geprinte brief. Het zat niet in een belastingdienst enveloppe en de brief was met heel veel plakband dichtgeplakt. En zaten nog wat andere rare dingen in.
Snap echt niet hoe men daar functioneert als er vaker dit soort grapjes zijn

15 likes

Same, dit jaar nog zelfs. Was er echt van overtuigd dat het oplichters waren die de brief hadden verstuurd! :smiling_face_with_tear:

3 likes

Hahah dat heb ik ook een keer gedaan! Ik dacht ook dat het dus een scam was, maar blijkbaar zijn ze gewoon heel slecht in hun externe communicatie/brieven haha

5 likes

Dit ziet eruit als het vergif wat je dronk toen je 16 was :grimacing:

2 likes

Ja helemaal terug in de tijd :sunglasses:

2 likes

Beetje gezonde achterdocht kan geen kwaad lijkt mij. Je leest zoveel over oplichting. Het houd je alleen maar scherp.

7 likes

Ik krijg spontaan een kater van die foto hahaha

2 likes

Misschien is het een truc om je telkens opnieuw te laten bestellen :smiley: Tenminste, als je nu ook weer een voucher kreeg?

3 likes

Lege bekers/kopjes in series en films. Snap niet dat er niet gewoon wat water in doen

12 likes

Wederom een stom feest/evenement in de buurt die me m’n bed uit doen trillen. Zelfs met een noisecancelling koptelefoon hoor ik door m’n serie boemboemboem heen :cry: Tevens heb ik gezien dat dit maandag wederom zo gaat zijn, fijn dat er kindjes en hun ouders zijn die vakantie hebben, maar ik wil maandag gewoon rustig op tijd naar bed.

4 likes

Dit ja! Je ziet het ook gewoon Ɣl-tijd! Net als lege koffers of tassen.

1 like

Als influencers of merken een vraagsticker delen en vervolgens alle antwoorden delen met naam en profielfoto zichtbaar.

7 likes

Dat ik al sinds gisteravond een trillend ooglid heb. Niet constant maar wel zodanig dat het enorm irritant is

Ongevraagd advies, maar bij helpt magnesium slikken hier tegen!

Edit: vergeet mijn advies maar, zie hieronder

Ongevraagd tegenadvies, ga niet zomaar magnesium slikken. Het ontspant je spieren, en je hart dus ook. N=1 natuurlijk maar ik hield er rare hartkloppingen aan over en kreeg een flinke preek van de huisarts.

1 like

Op zich natuurlijk goed advies om niet zomaar supplementen te slikken. Maar hoe veel nam je dan? Niet meer dan de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid?

1 like

Ik nam magnesium bisglycinaat van vitakruid, 1 tablet bij het avondeten en volgens de verpakking is 1 tablet 40% van de dagelijkse richtlijn. De dokter hoorde het wel vaker van jonge vrouwen die door insta beĆÆnvloed (net als ik) op eigen houtje magnesium gingen slikken.

Edit: ze zei ook dat het in nederland met een normaal voedingspatroon bijna onmogelijk is om een magnesiumtekort te hebben - mits je verder in normale gezondheid verkeert, natuurlijk.

4 likes

Urine in openbare liften :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like

Überhaupt pis in het openbaar.

4 likes

Sowieso waaaaaaarom moet iemand staan zeiken in een lift?! Bij mijn ouders in de flat, waar je alleen binnen komt met een tag, is de lift ook zo’n gore bende. Echt om te janken, moet je er doorheen met je rollator om het zo door het gebouw te verspreiden :nauseated_face:

6 likes