Waar erger je je aan? #18

Zouden ze per ongeluk kronen als euro’s hebben overgenomen? :sweat_smile:

3 likes

7 likes

Haha wow wat wonderlijk… er zit dan toch maar een ding op en die lui wakker bellen. Kracht en wijsheid!

3 likes

Er staat ook gewoon ‘verkoop’ op die items ipv ‘sale’ :joy:

Normaal vind ik het kut dat producten gemaakt (lijken te) zijn om niet lang mee te gaan. Zoals bij telefoons, kleding en meubels en zoveel eigenlijk.

Nu vind ik het kut dat iets lang meegaat. Mijn doodsimpele Philips koffiezetapparaat vanuit week 1 van m’n studententijd doet het al dertien jaar perfect en ik wil hem heel graag vervangen door zo’n Moccamaster. Hij vertoont nul gebreken ook.

Misschien over tien jaar…

13 likes

Soms mag je jezelf ook iets gunnen hè
En dan breng je je huidige naar de kringloop, is er niks verloren

11 likes

Ken je niemand die hem over wilt nemen?

3 likes

Soms zeg ik iets zonder enige twijfel en dan gaan sommige mannen (want dat zijn het meestal) alsnog zelf opzoeken of het zo is?? Did I stutter?

10 likes

My god ik word zo gek van mijn gigantische brain farts als het om tijd gaat. Ik heb gewoon regelmatig dat ik iets in mijn agenda heb gezet voor bijv 13:30, dan meerdere keren kijk en vervolgens de hele dag denk ‘niet vergeten dat je om 14 uur x moet doen!’. Wat gaat daar in godsnaam mis? Ik mis gewoon volledige afspraken op deze manier. Vandaag kwam ik er dus in de supermarkt achter dat ik een vergadering had, terwijl ik echt de hele dag aan die vergadering heb gedacht en echt dacht dat ik alles goed gepland had. Ik heb op deze manier zelfs een keer een vlucht gemist (???). Ik voel me echt zo dement als een deur soms.

Stond ik vandaag dus als een asshole in de appie telefonisch een teams gesprek te voeren via inbellen :sob:

12 likes

Dat is denk ik B1 taalgebruik, dat doet de belastingdienst expres om voor een grote groep mensen hun brieven begrijpelijker te maken.

9 likes

Ik zou echt denken dat dit een nepbrief was haha

23 likes

Ja heel sus😂

2 likes

Vind ik wel terecht eigenlijk, ook al staat dit wel heel lelijk haha.

2 likes

Lief dat ze willen komen, absoluut. Maar die verre neven/nichten/tantes/collega’s die zie je normaal gesproken ook niet dus echt zwaar onnodig om daar een aparte afspraak mee te maken. Maar ze zijn van harte welkom op het kraamfeest😅

2 likes

Ik heb honger en ik moet koken maar ik heb nul motivatie of zin.

3 likes

Ik heb de laatste tijd het idee dat ik ineens slecht op koffie reageer :frowning:

Dat deze van de Appie bij 3 filialen niet beschikbaar was. Ik had hier erg naar uitgekeken na een zware werkdag. Dit is mijn favo vieslekkere maaltijd :grimacing:

7 likes

Aan mijn schoonouders die bij elk piepje van mijn baby denken dat ze een schone luier moet. Ik heb al 10x gezegd dat ze daarvan niet huilt en ze hooguit 1x per dag poept dus niet 10x per dag als ze even een beetje jammert. En dat je dat echt wel ruikt ook. En toch ELKE keer: “oh misschien heeft ze gepoept even kijken!”

5 likes

hhahaa herkenbaar, alleen is het hier bij elk huiltje “oh zal vast een tandje komen”
kwijl op dr shirt: “tandjes zeker”
rode wangen: “krijgt zeker binnenkort tandjes”

6 likes

Haha omg mijn kind kreeg zijn eerste tand toen hij 1 was maar volgens mijn schoonmoeder kreeg hij al 11 maanden tanden.

Bij m’n oudste was het elke keer als hij huilde ‘oh geven ze je niet genoeg eten??’. Maakte me echt boos door al die hormonen ook, echt stop gewoon.

8 likes