Waar erger je je aan? #18

Schoonouders in de babyfase… :bomb::bomb::bomb:

20 likes

Pff ja dat ook. Hier is het: oh ze wil echt mij nadoen (met geluidjes). En ze wil al gaan kruipen. Sorry mijn baby is net 2 maanden. Doe even normaal. En laat me met rust whahaha Mja dat kan je ook niet zeggen.

6 likes

Ja wat gebeurt daar. Lijkt wel een universele afspraak dat schoonouders irritant gaan doen zodra er een kleinkind (op komst) is.

10 likes

Jup

Bron: mijn werk is om mensen bij de Belastingdienst hierin op te leiden hahaha

3 likes

dat mn sportschool heftig naar elmex tandpasta ruikt

2 likes

en de sauna is onaangekondigd dicht :sob:

1 like

Aan een bevriend stel (van mijn vriend) dat ieder keer dat we bij ons afspreken rond etenstijd wil afspreken en dan mee wil eten, maar wanneer we bij hun thuis afspreken net na de lunch wil afspreken en dan voor etenstijd afhaakt/ andere plannen heeft.
Zo asociaal vind ik dat.

3 likes

zijn ze niet gewoon heel slecht in koken

2 likes

Geen idee, want ik heb dus nog nooit bij ze gegeten. :rofl:

7 likes

Dan zeg jij voortaan toch ook gewoon nee?

2 likes

Ik ging heel spontaan ‘even’ met een vriendin naar de kfc om een ijsje te eten alsof we 16 zijn. Is de accu van haar auto leeggelopen terwijl we in de auto zaten, moesten we wachten op de pechhulp en vervolgens 50 km gaan rijden. Maar na 10 km hadden we geen zin meer en heeft ze me thuis afgezet. En nu is mn hele avond al voorbij

1 like

Mehhh ik zou met een vriendin naar een ADE feestje dit weekend maar ze was vergeten dat ze niet kon (want ze is op vakantie) tot begin deze week. Dacht dat ik nog wel iemand anders kon vinden maar al m’n andere vrienden hebben al plannen nu. Zo jammer, had er echt naar uit gekeken. Twijfel of ik alleen zal gaan maar weet niet of ik daarvoor in de mood ben

Irritant! Ben je wel eens eerder alleen geweest? En wat voor feestje is het?

Je kunt altijd gaan en gewoon weer weg gaan als je er niet lekker in zit!

Ik ben op deze plek uberhaupt nog nooit geweest! (club Raum)

Ben wel eens eerder alleen uit geweest op andere plekken. Je hebt gelijk dat ik natuurlijk ook even kan gaan en weer weg als ik geen zin meer heb! maar ga dan zo twijfelen of ik niet liever uberhaupt iets anders met m’n dag ga doen/ben ook wel een beetje moe en druk laatste tijd dus of ik dan niet beter gewoon rust kan pakken haha.

1 like

Denk dat club raum echt de beste plek is die je je kan bedenken om alleen naartoe te gaan, maar dit is misschien makkelijker gezegd dan gedaan.

4 likes

Als iemand steeds deze emoji gebruikt: :nail_care:

6 likes

Ja denk dat het qua plek ook prima kan hoor! maar heb zelf niet superveel energie dus ik had me graag op sleeptouw laten nemen door vrienden op het moment haha

3 likes

Ja alleen gaan is wel echt meer ‘werken’

1 like

Dit soort berichten op Instagram. Echt walgelijk.

31 likes

Ik vraag me af of er ook mensen het tegenovergestelde posten: ‘Je mag nu wel komen hoor, na 40 weken zou ik weer zelf mijn teennagels willen lakken’.

12 likes