Mocht je liever niet alleen willen, er is een enorme whatsapp groep met mensen die solo naar ade gaan (en ook eentje alleen met vrouwen).
Ik ga dit jaar niet heen maar wat een top initiatief!
de accu van mijn fiets is leeg
Wat een leuke tip! Ik had geen idee dat er zoveel mensen alleen gingen.
mensen die vrouwenparkeerplaatsen niet snappen. ik heb al meerdere vriendinnen gehoord die zich daaraan ergerden, omdat ze dachten dat de reden was dat âvrouwen niet kunnen parkerenâ. en dat is dan weer mijn ergernis haha
Maar het is toch ook een rare benaming voor wat het is
Dat ik geen audioboeken kan luisteren via Spotify Premium omdat ik Spotify Duo heb met mijn vriend en hij heeft het âhoofdaccountâ dus alleen hij heeft toegang tot de audioboeken
Echt jammer want hij luistert nooit naar audioboeken en ik wel.
hoe bedoel je?
Ik had twee weken geleden sushi besteld en toen was de bestelling niet compleet. Nu had ik dus zoân voucher gekregen dus had net opnieuw besteld. Komen ze na bijna twee uur aankakken met âja de bestelling is niet compleet sorryâ. Mist opnieuw datzelfde deel zo blijven we bezig.
Ooh ik was al verbaasd waarom ik niks kon luisteren maar dan zal dit de reden zijn want ik heb ook een gecombineerd abonnement. Wat stom zeg.
Ik ging bij mcdonalds eten en had er de hele dag al zin in maar er zaten drie kindjes aan de tafel naast me minutenlang te staren toen ik mân burger at dus heb er niet Ă©cht van kunnen genieten
Volgens mij moest jij je bek houden
Ja maar ik zei tegen hem ook dat ie zân bek moest houden maar dat verstond ie niet
Huh
Ja maar dan zit ik zijn account? Ik wil gewoon luisteren via mijn eigen account!
Maarja ik troost me maar met de gedachte dat het toch maar 15 uur per maand is.
Wat is hier moeilijk aan vraagteken
Er wordt zo vaak in steden Engels gesproken de laatste jaren. Waarom ben je helemaal verbaasd en/of geërgerd dat dat tegen jou als Nederlandse in een Nederlandse trein gebeurt.
Lijkt me niet gek in 2024 met ik weet niet hoeveel immigranten inmiddels.
Omdat ik op het Nederlandse platteland ben
En ik vind ook dat je gewoon geen mening mag etaleren als je hier komt studeren, zeker niet tegen mensen die hier wel burger zijn. Wat denken ze wel. Doe ik toch ook niet in het buitenland?
You must be joking nowâŠâŠ
Please donât talk like this