Gedraag je eens joh… Altijd een grote bek tegen anderen, maar als je zelf ergens op aangesproken wordt kan je het niet aan. Heel triest gedrag.
zemra gonna zem
Sorry maar waarom doe je zo discriminerend. Jij praat in een stiltecoupe, jij zit verkeerd.
Jij bent echt niet goed hoor. Schelden met hoer, hoe oud ben je. Ik hoop echt dat de moderators een keer tegen je optreden, maar je lijkt overal mee weg te komen.
Heb het idee dat Zemra steeds vaker zit te trollen ofzo
Jij post zulke vage dingen de laatste tijd
Ja kan ook, maar zeg je dan zulke dingen? Lijkt me eerder dan je een verhaal verzint over een tomaat vangen in de supermarkt
Ja gewoon reacties uitlokken ofzo? Dunno maar vind het heel vaag
Ja kan best. Waarschijnlijk vinden de @moderators dit ook weer grappig en prima en zijn ze nu allemaal aan t lachen
Wat de fuck? Is dit een sociaal experiment ofzo waar je nu mee bezig bent?
Meid ben je oke
Jullie zijn wel echt snel van je apropos hè jeetje joh
Ik zou voortaan een uitklapbaar bordje meenemen met “hier werken wij aan uw vertrek”.
Hahaha mn bericht is al gevlagd omdat mensen het beledigend vonden dus ik zou oppassen
Waarom snap je niet dat je woorden niet grappig zijn maar discriminerend? En schelden met hoer? Dat is echt niet grappig.
Hoe kan je zien of iemand een bericht van jou ooit heeft gerapporteerd trouwens? Ben wel benieuwd of iemand dat ooit bij mij heeft gedaan.
Volgens mij krijg je dan een melding.
Ik zie niet wie het deed, ik kreeg bericht dat mijn bericht gerapporteerd was vanwege belediging en door een moderator beoordeeld en verwijderd.
Dus dan kan @Tokyo ook weer gerust adem halen dat ik niet meer mag dan de rest van dit forum
Exit; oh jij bent Tokyo haha ik kan jullie echt allemaal niet herinneren wie zijn jullie ineens? Waar zijn alle oude forumleden gebleven?
Ik zit al jaren op dit forum, zelfs al sinds ellegirl. Denk dat ik daar ook al zo’n 8 jaar lid was