Waar erger je je aan? #18

Ja kan wel maar je zegt me niks en als ik op je profiel klik zijn al je topreacties ook niet heel erg veel geliked en vrij nietszeggend dus dat verklaart het wel denk ik.

Jerry jerry jerry

1 like

Dit is echt een half uur te laat? Inmiddels is iedereen weer vrolijk, vriendelijk en blij

3 likes

Oja je moet natuurlijk wel zoals jij 24/7 online zijn en meteen reageren, anders telt het niet.

11 likes

4 likes

Als je aan het sparen bent gaat opeens alles op en stuk :weary: mijn föhnborstel is oververhit geraakt en ging stuk zojuist? Lekker dan

1 like

Doet hij het niet weer als hij afgekoeld is?

1 like

Nee hij is echt verbrand van binnen ook vgm? Hele vieze geur

5 likes

Ik heb vorig jaar de belastingdienst gebeld omdat ik het zo’n slechts scam brief vond😭

Hij bleek dus wel gewoon echt. Heel genant

2 likes

Ik heb dit zelfs 2 x gedaan. Een keer bij de belastingdienst, en een keer bij duo. Nu ik eraan terugdenk schaam ik me net zo erg als toen aan de telefoon. Maar goed die brieven zaten zo vol rare zinnen, heb ze er ook naar verwezen. Waren allebei niet de standaard brieven maar omdat ik toen in het buitenland woonde moest het wat veranderd worden en daar kwamen de gekke fouten door.
Al zou ik alsnog bij twijfel altijd bellen en navragen.

2 likes

Hhaha o nou stiekem wel fijn deze herkenning!
Ik werd wel vriendelijk te woord gestaan moet ik zeggen. Na het telefoontje terug met ‘we hebben de brief en afzender nagegeken en het is gewoon een valide brief’ voelde ik me wel echt mega opgelaten. Ze vroegen trouwens wel waar het door kwam (wat voor soort zinnen/woorden) dat ik argwaan kreeg. Geen idee of ze er iets mee doen, ik vermijd tegenwoordig alle communicatie van de belastingdienst :sweat_smile::sweat_smile:

4 likes

Ik ben 1 bonk stress waardoor ik alleen maar meer ga kaakklemmen en nu dus weer met gespannen spieren en een pijnlijke mond rondloop. Kan niet fatsoenlijk eten want alles doet pijn.

5 likes

Ook ooit gedaan. Vond het eerder genant voor de belastingdienst dan voor mij hoor.
Heb toen ook meegeven wat ik opvallend vond aan de brief. Bij mij was o.a. met pen bijgeschreven op de geprinte brief. Het zat niet in een belastingdienst enveloppe en de brief was met heel veel plakband dichtgeplakt. En zaten nog wat andere rare dingen in.
Snap echt niet hoe men daar functioneert als er vaker dit soort grapjes zijn

15 likes

Same, dit jaar nog zelfs. Was er echt van overtuigd dat het oplichters waren die de brief hadden verstuurd! :smiling_face_with_tear:

3 likes

Hahah dat heb ik ook een keer gedaan! Ik dacht ook dat het dus een scam was, maar blijkbaar zijn ze gewoon heel slecht in hun externe communicatie/brieven haha

5 likes

Dit ziet eruit als het vergif wat je dronk toen je 16 was :grimacing:

2 likes

Ja helemaal terug in de tijd :sunglasses:

2 likes

Beetje gezonde achterdocht kan geen kwaad lijkt mij. Je leest zoveel over oplichting. Het houd je alleen maar scherp.

7 likes

Ik krijg spontaan een kater van die foto hahaha

2 likes

Kotsgarantie

3 likes