Waar erger je je aan? #18

Misschien is het een truc om je telkens opnieuw te laten bestellen :smiley: Tenminste, als je nu ook weer een voucher kreeg?

3 likes

Lege bekers/kopjes in series en films. Snap niet dat er niet gewoon wat water in doen

12 likes

Wederom een stom feest/evenement in de buurt die me m’n bed uit doen trillen. Zelfs met een noisecancelling koptelefoon hoor ik door m’n serie boemboemboem heen :cry: Tevens heb ik gezien dat dit maandag wederom zo gaat zijn, fijn dat er kindjes en hun ouders zijn die vakantie hebben, maar ik wil maandag gewoon rustig op tijd naar bed.

4 likes

Dit ja! Je ziet het ook gewoon ál-tijd! Net als lege koffers of tassen.

1 like

Als influencers of merken een vraagsticker delen en vervolgens alle antwoorden delen met naam en profielfoto zichtbaar.

7 likes

Dat ik al sinds gisteravond een trillend ooglid heb. Niet constant maar wel zodanig dat het enorm irritant is

Ongevraagd advies, maar bij helpt magnesium slikken hier tegen!

Edit: vergeet mijn advies maar, zie hieronder

Ongevraagd tegenadvies, ga niet zomaar magnesium slikken. Het ontspant je spieren, en je hart dus ook. N=1 natuurlijk maar ik hield er rare hartkloppingen aan over en kreeg een flinke preek van de huisarts.

1 like

Op zich natuurlijk goed advies om niet zomaar supplementen te slikken. Maar hoe veel nam je dan? Niet meer dan de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid?

1 like

Ik nam magnesium bisglycinaat van vitakruid, 1 tablet bij het avondeten en volgens de verpakking is 1 tablet 40% van de dagelijkse richtlijn. De dokter hoorde het wel vaker van jonge vrouwen die door insta beïnvloed (net als ik) op eigen houtje magnesium gingen slikken.

Edit: ze zei ook dat het in nederland met een normaal voedingspatroon bijna onmogelijk is om een magnesiumtekort te hebben - mits je verder in normale gezondheid verkeert, natuurlijk.

4 likes

Urine in openbare liften :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like

Überhaupt pis in het openbaar.

4 likes

Sowieso waaaaaaarom moet iemand staan zeiken in een lift?! Bij mijn ouders in de flat, waar je alleen binnen komt met een tag, is de lift ook zo’n gore bende. Echt om te janken, moet je er doorheen met je rollator om het zo door het gebouw te verspreiden :nauseated_face:

6 likes

Die geur van knolselderij blijf je altijd zo lang aan je handen ruiken als je dat hebt gesneden :weary: kan geen handcrème tegenop echt goor

2 likes

De puisten en ontstekingen die weer volop aanwezig zijn op mijn kin. Kan wel janken! Ben bijna 38 dus het mag wel een keer stoppen.

8 likes

Ik wou een soortgelijke ergernis posten! Ik ben 32 en inmiddels blij met hoe mijn huid eruit ziet (ik kreeg toen ik elf was al last van acne en was jarenlang te onzeker om zonder makeup de deur uit te gaan), maar na drie jaar tevreden Differin te hebben gebruikt maak ik de afgelopen tijd weer zoveel talg aan dat ik halverwege de dag op een frituursnack lijk. :smiling_face_with_tear: Ik stap vanaf morgen over op tretinoïne, maar vind het helemaal niet leuk.

Ben jij er onder behandeling voor?

1 like

Aah dat is ook behoorlijk kak! Ik kreeg acne toen ik op kamers ging. Toen van alles geprobeerd. Uiteindelijk bleek ik coeliakie te hebben. Glutenvrij eten heeft mijn huid helemaal opgeknapt. Maar nu opeens is het weer terug en voel me zo kut erdoor. Schaam me. Ik loop sinds oktober weer bij de huidtherapeute. Zij zei ook: ik heb jouw huid nog nooit zo slecht gezien. Maar twijfel om naar de huisarts te gaan. Maar dat voelt meteen weer zo overdreven…
Jij bent dus wel onder behandeling?

1 like

Ik ben 36 en heb na 20 jaar maar weer Clearasil gekocht . Heb ineens weer een vette puistige huid.

2 likes

Nouja mijn beste vriendin is arts en ik ben apotheker haha, zij heeft me drie jaar terug Differin voorgeschreven en nu dus Tret. Mijn huid heeft nooit echt goed gereageerd op behandelingen of verschillende actieve stofjes, dus voor mij is dit de vanzelfsprekende route. Ik houd niet zo van experimenteren met skincare, ik heb daar nooit baat bij gehad.

2 likes

Aah dat is fijn! Ja ik heb ooit ook differin gehad en lange tijd antibiotica geslikt. Toen werd roa voorgeschreven maar dat vond ik erg heftig. Na mijn diagnose werd het zoveel beter. Ik weet nu ook echt niet waar het vandaan komt. Hoop dat bij jou de tret helpt. Als het bij mij zo dpor blijft gaan ga ik toch maar langs de huisarts. Het doet zoveel ook mentaal.

3 likes