Waar erger je je aan? #18

Helpt je handen aan bijv de kraan/iets van rvs wrijven ook niet? Met knoflookhanden werkt dat meestal namelijk

Of de chique variant: 'Zeep', roestvrij staal online kopen?| Dille & Kamille

2 likes

Ik weet hoe je je voelt, ik had ALTIJD gezeik op mn kin, ook hyperpigmentatie doordat ik altijd wel wat gaande had 15 jaar lang. Sinds ik begonnen ben met chemische peelings is het helemaal opgeklaard en eindelijk rustig. Geen idee of je tips wilde btw maar ik wou dat ik dit had geweten toen ik 18 was.

2 likes

Nee niet echt op zoek naar tips. Oneindig veel geprobeerd al. Ik loop bij de huidtherapeute dus volg nu ook haar advies! Fijn dat chemische peelings bij jou het verschil hebben gemaakt! Niets is fijner dan een pijnvrije huid.

5 likes

Waarom slaap ik altijd zo slecht zondag op maandag :weary: Echt irritant om zo moe aan de werkweek te beginnen steeds

12 likes

Ik ook! Ik heb maar gezegd dat ik thuis werk vandaag

1 like

Ojo ik was extra vroeg op werk gekomen om in rust te kunnen werken maar ik moest iemand opvangen die een afspraak had met een collega (die er nog niet is) en het netwerk ligt eruit dus ik begin echt nu pas oververhit aan deze dag :rage:

3 likes

De looks die Leco Zadelhof creëert

12 likes

Ik vind het helemaal niet overdreven om aan te bel te trekken hoor! Zeker niet als je huidtherapeute zegt dat het nog nooit zo erg is geweest

1 like

Dat mijn auto weer kuren heeft. Ik wil 'm nu echt kwijt. Klaar mee. Maar de garage heeft niks staan binnen onze prijsklasse. En mijn partner wil er niet meer aan uitgeven. Ik wil gewoon een goede auto zonder gezeik. Ben er zo van afhankelijk (en zij niet, misschien is dat het probleem).

3 likes

Een collega vroeg net hoe het gaat dus ik zeg “ja goed hoor”, zonder enige bijbedoeling. Zegt ze “ja je zit niet zo lekker in je velletje hù”
Het is maandagochtend, NATUURLIJK NIET.

16 likes

je velletje :nauseated_face:

24 likes

Dit is gewoon een normale Nederlandse uitdrukking, om kort te gaan. Betekent zoiets als kortgezegd of kortom. Zou niet weten uit welke taal het anders letterlijk vertaald zou zijn? Niet alsof ‘to go short’ in het Engels gezegd wordt.

7 likes

Echt? Ik heb het nog nooit gelezen of gehoord voor deze post

Edit: als ik google vind ik ook niet echt betrouwbare sites. Alleen van die synoniemensites dus zal spreektaal zijn waarschijnlijk

8 likes

Ok, ja ik wel, al sinds heel lang en al heel vaak gehoord/gelezen.

Ik bel net afdeling radiologie in t zkh om een afspraak te maken. ‘Er zijn zeven 
 en dertig wachtenden voor u’
OkĂ© laat maar dan đŸ„č

13 likes

Same, zou het niet regio-afhankelijk zijn of dat iets doorgaans is?

Vind het iets zuidelijks (of zelfs Vlaams) hebben haha

1 like

Jeetje, dacht dat ze na de 15 mensen gewoon aangaven het is druk bel later terug :open_mouth:

2 likes

Ik vond zeven ook eigenlijk al veel want had bij een andere poli al 25 minuten gewacht toen ik de zevende was :smiling_face_with_tear:

3 likes

Yep, ik belde dezelfde afdeling en had 41 wachtenden met een geschatte wachttijd van 85 minuten :weary:

1 like

Ik had er laatst 53 voor mij. En dat was dan zelfs nog de collegiale lijn, omdat het ging over een recept waarvan de patient op de moment aan de balie stond bij mij. Ik kon de optie kiezen om teruggebeld te worden. Tijdstip van terugbellen zou de volgende werkdag 4 uur zijn.

2 likes